Gå til innhold

Jeg missliker folk som hater...

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, i senere spørsmål spurte hun om hvorfor det var tabu å mislike barn. Dette er det såvidt jeg kan se ingen som har svart på.

Fordi det ikke er tabu vel!

Det er fullt lovlig å si at man misliker barn.

Det må også være fullt lovlig å si at man misliker folk, som misliker barn.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

6

• morsan

5

• Goliath

4

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har masse furu selv jeg, eller jeg har ikke så mye igjen nå da siden det meste er malt over.

Har igjen kjøkkenbord og stoler i furu (bein malt svarte) og så har vi hvitoljete furugulv.

Maling gjør underverker. Samme metoden, har jeg brukt selv.

Skrevet

Jeg hater alle som hater folk i en bestemt gruppe, det være seg negre, unger, homser, hundeeiere, frp'ere etc.

Blir litt vel kategorisk...

Jeg kjenner noen ufordragelige mennesker fra hver gruppe, men jeg haaaater jo ikke _alle_ i den gruppen for det?!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg hater alle som hater folk i en bestemt gruppe, det være seg negre, unger, homser, hundeeiere, frp'ere etc.

Blir litt vel kategorisk...

Jeg kjenner noen ufordragelige mennesker fra hver gruppe, men jeg haaaater jo ikke _alle_ i den gruppen for det?!

Noen får man mindre sympati for enn andre.

Homser liker jeg;) De er festlige. Han er så god han frisøren min når han snakker så varmt om mammaen sin;)

Tipper tråden her nede hadde vært enda lengre hvis hun hadde sagt at hun hater homser eller utlendinger.

Skrevet

Jeg har masse furu selv jeg, eller jeg har ikke så mye igjen nå da siden det meste er malt over.

Har igjen kjøkkenbord og stoler i furu (bein malt svarte) og så har vi hvitoljete furugulv.

Jeg var også drittlei all furuen, for 10 år siden var det jo bare det det gjaldt, så plutselig en dag så stuen min ut som en hytte på fjellet.

Da beiset jeg alt mørkt, pakket vekk alt jeg ikke likte og satset på en røffere stil. Resultatet ble utrolig bra, venner som kom på besøk lurte på om jeg hadde vunnet i tipping siden jeg hadde kjøpt så masse mye møbler, men det eneste jeg hadde kjøpt var beis og lakk. Ikke så mye som skal til....

Skrevet

Homser liker jeg;) De er festlige. Han er så god han frisøren min når han snakker så varmt om mammaen sin;)

Tipper tråden her nede hadde vært enda lengre hvis hun hadde sagt at hun hater homser eller utlendinger.

Og hadde hun sagt at hun hatet utlendinger hadde sikkert tråden blitt sletta!!

Likevel så påstår enkelte at det er mer akspetert å si at man ikke liker utlendinger enn å si at man ikke liker barn! ;-)

Skrevet

Jeg har ei venninne som alltid snakka om furumøbler før hun fikk barn. Må si jeg ble litt letta da barna kom ;-)

*lol*

Ja av og til kan dte være en fordel at man tross alt har barn å snakke om!!

Jeg tenkte på det på et jobbarrangement nylig, da jeg under middagen satt på enden av bordet med en "fjomp" av en bordkavaler og trodde jeg skulle få fnatt. Vi hadde INGENTING felles.

Hadde han enda hatt barn kunne vi jo snakket om det! ;-)

Skrevet

*lol*

Ja av og til kan dte være en fordel at man tross alt har barn å snakke om!!

Jeg tenkte på det på et jobbarrangement nylig, da jeg under middagen satt på enden av bordet med en "fjomp" av en bordkavaler og trodde jeg skulle få fnatt. Vi hadde INGENTING felles.

Hadde han enda hatt barn kunne vi jo snakket om det! ;-)

Du, jeg hadde en finne til bords en gang som ikke kunne engelsk. Jadda.

Skrevet

Men hun vennina mi som jeg sa, hun sier rett ut at hun blir litt sur over å få postkort ifra meg fra reiser.

Da vi var 20 år og bodde sammen på hybel, sa hun nemlig at hun aldri skulle få barn, for hun ville bruke fritida si på å reise nemlig.

Hun reiser en del, men jeg reiser nok mer, enda jeg har 3 barn. Det var nok ikke helt slik hun trodde det ville bli;)

*knegg*

Skrevet

Det kan da ikke sammenlignes.

Homser og utlendinger er gjenstand for systematisk mobbing, undertrykking og diskriminering.

At en enkeltperson haaaater barn, er i verste fall underlig.

By the way og til-hvem-som-helst:

Er det slik at man søker etter grupper det er lov å mobbe? Er det et mål å legge seg så tett opptil trakasseringsgrensa som overhodet mulig?

Skrevet

Du, jeg hadde en finne til bords en gang som ikke kunne engelsk. Jadda.

*he he*

Jeg har også opplevd på en jobbreise i utlandet å ha en fyr til bords som ikke kunne stort engelsk. Han kunne _litt_, så det han sa lød omtrent sånn :

- You... ehhhh.... school ....you go to school .... how many.... in Norway, how many.... ehhhh.... years?

- You... eh.... kids?

etc.

Død og pine!!

Skrevet

Missliker du folk som missliker unger da?

Eller er dette egentlig bare "lek med ord og definisjoner", for du kunne vel egentlig også sagt at "jeg hater folk som missliker unger"?

For du pyntet vel egentlig bare litt på ditt utsagn for at det skulle være litt mer "spiselig"?

Er det greit å si at man hater folk som missliker unger?

Eller hva med utsagnet " jeg missliker folk som missliker folk som missliker unger"?

Eller "jeg hater folks som hater folk som missliker unger".

:-)

Gjest Rettskrivning..
Skrevet

...Og jeg misliker folk som ikke kan stave mislike..... ;-)

Skrevet

*he he*

Jeg har også opplevd på en jobbreise i utlandet å ha en fyr til bords som ikke kunne stort engelsk. Han kunne _litt_, så det han sa lød omtrent sånn :

- You... ehhhh.... school ....you go to school .... how many.... in Norway, how many.... ehhhh.... years?

- You... eh.... kids?

etc.

Død og pine!!

*S*

'Min' var likedan: Visste ikke forskjellen på he og she, og prøvde fortvilet å konversere om 'bjutifull mount' (i Norge).

Det hører med til historien at vi begge jobbet i et større internasjonalt firma.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

He he, jeg er klar over det, og har skrevet med en s videre nedover her.

Jeg har mange skrivefeil her inne jeg altså. Skriver gjerne i en rasende fart og gidder ikke se over.

Men akkurat den s-en for mye var jeg litt i tvil om;o)

Skrevet

he-he....ikke les mitt forrige innlegg i denne tråden da.....

For jeg er redd du vil mislike det sterkt:-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Missliker du folk som missliker unger da?

Eller er dette egentlig bare "lek med ord og definisjoner", for du kunne vel egentlig også sagt at "jeg hater folk som missliker unger"?

For du pyntet vel egentlig bare litt på ditt utsagn for at det skulle være litt mer "spiselig"?

Er det greit å si at man hater folk som missliker unger?

Eller hva med utsagnet " jeg missliker folk som missliker folk som missliker unger"?

Eller "jeg hater folks som hater folk som missliker unger".

:-)

Nei helt ærlig, jeg hater ikke.

Hat føler jeg bare over dem som

f.eks. drepte baneheiajentene og andre slike uvesen.

Hadde jeg hatt muligheten, kunne jeg vært i stand til å torturere slike til døde.

Dette er vel det som kalles hat.

Skrevet

*S*

'Min' var likedan: Visste ikke forskjellen på he og she, og prøvde fortvilet å konversere om 'bjutifull mount' (i Norge).

Det hører med til historien at vi begge jobbet i et større internasjonalt firma.

Apropos finner og he og she:

Jeg har erfart at mange finner som er nokså flinke i engelsk også blander, og jeg har stusset over det. Men jeg har siden fått høre at man på finsk ikke skiller mellom kjønn i språket, og derfor gjør de ofte feil på andre språk! ;-)

Og dette er også forklaringen på hvorfor finner alltid bestiller "två øl, tack" når de er i Sverige - de glemmer alltid om det heter "en" eller "ett" øl! *he he*

Skrevet

Apropos finner og he og she:

Jeg har erfart at mange finner som er nokså flinke i engelsk også blander, og jeg har stusset over det. Men jeg har siden fått høre at man på finsk ikke skiller mellom kjønn i språket, og derfor gjør de ofte feil på andre språk! ;-)

Og dette er også forklaringen på hvorfor finner alltid bestiller "två øl, tack" når de er i Sverige - de glemmer alltid om det heter "en" eller "ett" øl! *he he*

Sier du det? Ok, da var det ikke så rart likevel.

Gjest misliker også
Skrevet

he-he....ikke les mitt forrige innlegg i denne tråden da.....

For jeg er redd du vil mislike det sterkt:-)

Jeg misliker folk som hater _alle_ barn.

Jeg misliker også det store antall av totalt uoppdragne barn og deres foreldre som terroriserer omgivelsene på fly, tog, restauranter osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...