Gå til innhold

Jeg missliker folk som hater...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei helt ærlig, jeg hater ikke.

Hat føler jeg bare over dem som

f.eks. drepte baneheiajentene og andre slike uvesen.

Hadde jeg hatt muligheten, kunne jeg vært i stand til å torturere slike til døde.

Dette er vel det som kalles hat.

Og da blir det vel kanskje litt unyansert av deg å skrive at du misliker folk som hater unger?

For det er vel de færreste som hater unger? Men det kan nok være en del som misliker unger - som den gamle damen du ser for deg?

Derfor spørsmålet - misliker du folk som hater unger, eller misliker du folk som misliker unger?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

6

• morsan

5

• Goliath

4

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Og da blir det vel kanskje litt unyansert av deg å skrive at du misliker folk som hater unger?

For det er vel de færreste som hater unger? Men det kan nok være en del som misliker unger - som den gamle damen du ser for deg?

Derfor spørsmålet - misliker du folk som hater unger, eller misliker du folk som misliker unger?

Åhh, som du maser da!

Helt ærlig, så skrev jeg dette innlegget, bare fordi jeg synes det kunne være morsomt å se reaksjonen fra den derre barnehateren.

Hun skjærer alle barn over en kam, og syter over at det så tabu å snakke om at man misliker barn.

Det er jo ikke tabu å snakke om, men som alltid når man er uenig om noe, vil det vekke reaksjoner og diskusjon.

Jeg tenkte i grunnen bare jeg skulle bruke samme taktikk, for å se om hun "beit på".

Skrevet

Åhh, som du maser da!

Helt ærlig, så skrev jeg dette innlegget, bare fordi jeg synes det kunne være morsomt å se reaksjonen fra den derre barnehateren.

Hun skjærer alle barn over en kam, og syter over at det så tabu å snakke om at man misliker barn.

Det er jo ikke tabu å snakke om, men som alltid når man er uenig om noe, vil det vekke reaksjoner og diskusjon.

Jeg tenkte i grunnen bare jeg skulle bruke samme taktikk, for å se om hun "beit på".

he-he....jeg klarte ikke å dy meg vet du.....

Men det var ikke alvorlig ment fra min side:-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

he-he....jeg klarte ikke å dy meg vet du.....

Men det var ikke alvorlig ment fra min side:-)

;)

Skrevet

Jeg tror ikke det er noen som HATER unger, men det er vel kanskje lettere å mislike det de gjør og ikke selve ungen? Men hvis noen hater unger er det jo ikke verre enn å unngå dem. Dessuten syns jeg at foreldrene gjenspeiles i ungene, så da bør man heller "hate" foreldrene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...