Gå til innhold

Da takket jeg ja til billett..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..Og reiser i november! :-)

(jamfør tidligere innlegg om hvorvidt en kan ta imot dyre gaver av ferske herrebekjentskaper..;-))

Dette blir gøy! Gleder meg så masse til å dra, tror det blir supert! Takk til alle som rådet meg til å ikke feige eller være vag på den! Han ble glad for at jeg hadde lyst til å komme på besøk, og lovte å ta meg med på masse gøy!

Tenkte jeg bare skulle dele at den var i boks!

:-)

hare1365380455
Skrevet

Spennende, laguna! Litt tidlig å ønske deg god tur kanskje?:)

Skrevet

Husk at vi krever jevnlige oppdateringer mens du er borte! :o)

Kos deg!

Skrevet

Øh...?! *gnir seg i øynene*

Var ikke du samboer for bare litt siden? Jeg er borte såvidt noen uker...eller måneder... og alt er snudd opp ned her inne. Argh!

Dere må sitte stille her inne mens jeg er borte. Jeg blir helt svett av å catche up på alle store og små livskriser til dolerne. Selv om det er 98% små kriser, så har jeg f.eks ikke helt oversikt over hvem som har bedt om synsk hjelp til å finne fjernkontrollen i det siste. Sukk. *blar i innlegg*

Så det er slutt med han slabbedasken? Og nå skal du besøke en ny hunk som har sendt deg billett?

*åpenlyst nysgjerrig*

laguna1365380434
Skrevet

Spennende, laguna! Litt tidlig å ønske deg god tur kanskje?:)

Takk! Jeg gleder meg masse allerede! Sikker på at detta blir gøy! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Kos deg!

Takk! :-) Jeg skal selvsagt snike meg på nettkafe hvertfall annenhverdag og holde dere oppdatert..;-)

Skrevet

Kos deg!

Det er en dyd av nødvendighet! laguna har et eget talent når det gjelder å rote seg borti ditt og datt. Vi skal ikke ha noen HJELP! mail fra et mexikansk horehus 2 dager etter at hun drar. Ellers så går de ikke så mye over there, så muligheten for å ramle ned i et hull er ikke så stor. Piratdrosjer har de sikkert ikke så mye av heller.

Jeg er nesten bekymret!

laguna1365380434
Skrevet

Øh...?! *gnir seg i øynene*

Var ikke du samboer for bare litt siden? Jeg er borte såvidt noen uker...eller måneder... og alt er snudd opp ned her inne. Argh!

Dere må sitte stille her inne mens jeg er borte. Jeg blir helt svett av å catche up på alle store og små livskriser til dolerne. Selv om det er 98% små kriser, så har jeg f.eks ikke helt oversikt over hvem som har bedt om synsk hjelp til å finne fjernkontrollen i det siste. Sukk. *blar i innlegg*

Så det er slutt med han slabbedasken? Og nå skal du besøke en ny hunk som har sendt deg billett?

*åpenlyst nysgjerrig*

Jupp, nå har jeg slått opp med exsamboeren, han har flyttet..Jeg VET jeg er litt kjapt ute med nye flings her, men det er bare så altfor kjekt med litt fersk og hyggelig mannelig oppmerksomhet..;-)

Jeg møtte ham i sommer, også har vi beholdt kontakt på mail..Også vil han ha meg på besøk..Selvom jeg er blakk, og river derved i billett på meg! Weeh! :-)

Kjempekjekk & morsom kar..Likte ham SÅ godt og gleder meg til å se ham igjen:-)

Du da? Noe nytt?

laguna1365380434
Skrevet

Det er en dyd av nødvendighet! laguna har et eget talent når det gjelder å rote seg borti ditt og datt. Vi skal ikke ha noen HJELP! mail fra et mexikansk horehus 2 dager etter at hun drar. Ellers så går de ikke så mye over there, så muligheten for å ramle ned i et hull er ikke så stor. Piratdrosjer har de sikkert ikke så mye av heller.

Jeg er nesten bekymret!

*lol* :-D

Jeg skal prøve å styre klar av meksikanske horehus..Og tøv generelt..Men jeg er ganske flink til å snuble bort i tull (og hull i bakken ) så jeg skal nok passe meg.

Dessuten var det billettspanderen som reddet meg fraq hullet, så han kan være kjekk å ha rundt..;-)

Skrevet

Juhu, spennende!!

Du får holde oss sidrompa, som har hatt samme mann i ørten år, oppdaterte. Vi trenger sånne oppkvikkere i hverdagen vi også *hehe*

Skrevet

Det blir sikkert kjempebra!

Må jeg få lov å spørre hvor i USA? *lengter tilbake*

Skrevet

Jeg er nesten bekymret!

Hmmm... Det har du rett i! *Bekymret mine* Hva tenkte jeg på som sa at hun måtte slå til og ta imot billetten?! :-o

laguna1365380434
Skrevet

Juhu, spennende!!

Du får holde oss sidrompa, som har hatt samme mann i ørten år, oppdaterte. Vi trenger sånne oppkvikkere i hverdagen vi også *hehe*

Hehe..Skal skrive spennende reiseskildringer jeg vet du..Svikter ikke dol..;-)

Men nå drar jeg ikke før i november altså...Så dere får smøre dere med tålmodighet..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Det blir sikkert kjempebra!

Må jeg få lov å spørre hvor i USA? *lengter tilbake*

Vi skal reise litt rundt, men jeg flyr inn til N.Y, Washington eller Boston..Det er til og med litt løst snbakk om kyst til kyst..Men den er under drøft! Uansett blir det konge!:-)

Hvor har du bodd? Jeg har bodd litt i Mass.

laguna1365380434
Skrevet

Godt tur!

Tusen takk! :-)

Men jeg må vente til november før jeg faktisk kommer meg av gårde, men jeg sparern til da jeg..;-)

Skrevet

*lol* :-D

Jeg skal prøve å styre klar av meksikanske horehus..Og tøv generelt..Men jeg er ganske flink til å snuble bort i tull (og hull i bakken ) så jeg skal nok passe meg.

Dessuten var det billettspanderen som reddet meg fraq hullet, så han kan være kjekk å ha rundt..;-)

Hva vet du om det ikke var han som gravde hullet til å begynne med? Hæ? Hæ?

Skrevet

Vi skal reise litt rundt, men jeg flyr inn til N.Y, Washington eller Boston..Det er til og med litt løst snbakk om kyst til kyst..Men den er under drøft! Uansett blir det konge!:-)

Hvor har du bodd? Jeg har bodd litt i Mass.

Jeg bodde i New Mexico, så jeg har desverre ikke sett noe av østkysten, selvom vi har masse familie der. Planen er å ta en roadtrip ned hele østkysten, men jeg må spare opp litt cash først. Også må jeg bli enig med megselv om jeg skal gjøre det med eller uten barn.

Dere får ta en svipp innom Las Vegas å gifte dere også da, så får du iallefall green card ;)

Skrevet

Hva vet du om det ikke var han som gravde hullet til å begynne med? Hæ? Hæ?

:-o Der har du det! Det var jaggu litt av et sjekketriks! Medfører noe arbeide i forkant, men duverden så effektivt!

Skrevet

:-o Der har du det! Det var jaggu litt av et sjekketriks! Medfører noe arbeide i forkant, men duverden så effektivt!

Det er jo såre enkelt! Bare grave et hull og så vente på den første og beste snella som tryner oppi. Rekk ut en hånd, spandere billett, og Voila! Kvelden er reddet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...