Gå til innhold

Da takket jeg ja til billett..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg bodde i New Mexico, så jeg har desverre ikke sett noe av østkysten, selvom vi har masse familie der. Planen er å ta en roadtrip ned hele østkysten, men jeg må spare opp litt cash først. Også må jeg bli enig med megselv om jeg skal gjøre det med eller uten barn.

Dere får ta en svipp innom Las Vegas å gifte dere også da, så får du iallefall green card ;)

Gjør det! Myye fint å se påøstkysten! :-)

Og, kanskje det..;-) Ta en Britney..?;-) Veeel, jeg får nå se litt på det.

God tur når du drar..Med eller uten! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Hva vet du om det ikke var han som gravde hullet til å begynne med? Hæ? Hæ?

*lol* :-D Da hadde jeg visst at han var imponerende rask..Det var dypt, og han var aldri borte lenger en korte små turer i baren og på do.

:-)

Skrevet

Hehe..Skal skrive spennende reiseskildringer jeg vet du..Svikter ikke dol..;-)

Men nå drar jeg ikke før i november altså...Så dere får smøre dere med tålmodighet..;-)

Ah, førjulsromantisk føljetong er ikke å forakte ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Ah, førjulsromantisk føljetong er ikke å forakte ;-)

Blir saker det! :-) Gleder meg!

Skrevet

*lol* :-D Da hadde jeg visst at han var imponerende rask..Det var dypt, og han var aldri borte lenger en korte små turer i baren og på do.

Men hva vet du om hva han gjorde _før_ han kom på utestedet? Hæ?! :-o

laguna1365380434
Skrevet

Men hva vet du om hva han gjorde _før_ han kom på utestedet? Hæ?! :-o

Jeg tror jeg hadde relativt god oversikt over mannens gjøren og laden hele den helgen han var her faktisk, men helt sikker kan jeg selvsagt ikke være..;-)

Dumt for ham hvis det hadde falt en diger pønker eller noe ned i der i stedet da..Sikkert morsommere å redde "jomfruer" i nød..;-)

Men vi har en litt original " da han møtte henne" da, om ikke annet..;-)

Skrevet

Så fint, laguna!

Håper du får en super og alle tiders tur dit!

:-D

laguna1365380434
Skrevet

Så fint, laguna!

Håper du får en super og alle tiders tur dit!

:-D

Takk! Jeg gleder meg som en unge! :-)

Detta blir gøy! LITT sketsjy at vi bare har møttes så kort, men pokker heller..Brutter bor rett oppi høgget om det skulle bli trøblete, og det ser jeg egentlig ikke litt engang for meg at det blir..Vi hadde en utmerket tone og matchet som bare det.

Og HVA kan egentlig bli trøblete når en skal tulle rundt med kjekk mann i nye byer og sove på hoteller og det som er?! Nei, jeg gleder meg som bare fy! Weeeh!

Skrevet

Takk! Jeg gleder meg som en unge! :-)

Detta blir gøy! LITT sketsjy at vi bare har møttes så kort, men pokker heller..Brutter bor rett oppi høgget om det skulle bli trøblete, og det ser jeg egentlig ikke litt engang for meg at det blir..Vi hadde en utmerket tone og matchet som bare det.

Og HVA kan egentlig bli trøblete når en skal tulle rundt med kjekk mann i nye byer og sove på hoteller og det som er?! Nei, jeg gleder meg som bare fy! Weeeh!

"Og HVA kan egentlig bli trøblete når en skal tulle rundt med kjekk mann i nye byer og sove på hoteller og det som er?! "

Det høres rett og slett konge ut! Det blir nok kjempebra, intet mindre.

Men ikke før i november, altså?

Da har du jo litt tid til å planlegge hva du skal ta med av klær ;) ;)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg hadde heller ikke fått med meg at du hadde kvitta deg med den noe håpløse (etter å ha lest innlegg på innlegg satt jeg i alle fall igjen med det inntrykket av ham...) samboeren din.

Gleder meg på dine vegne, selvsagt skal man si ja til slike tilbud. Blir spennende med "reisebrev". Skal du være lenge borte?

Uansett... God tur når den tid kommer, det er jo deilig å ha noe å se frem til. :-)

laguna1365380434
Skrevet

"Og HVA kan egentlig bli trøblete når en skal tulle rundt med kjekk mann i nye byer og sove på hoteller og det som er?! "

Det høres rett og slett konge ut! Det blir nok kjempebra, intet mindre.

Men ikke før i november, altså?

Da har du jo litt tid til å planlegge hva du skal ta med av klær ;) ;)

Det har jeg..Kan pakke opp og pakke ned..Gjett om jeg kommer til å mase om sånt her inne like før avreise..;-)

Jeg må bare si at selvom jeg ikke er noen utpreget "material girl" fikk jeg en litt sånn damete luksusfølelse i magen av å tenke på å bli flydd inn til langt borte og drikke champis på hotellrom og sånn..(den kan JEG kjøpe..;-) litt kan jeg bidra med og..;-))

Litt annen schwung enn å få en halvliter på Sangam..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde heller ikke fått med meg at du hadde kvitta deg med den noe håpløse (etter å ha lest innlegg på innlegg satt jeg i alle fall igjen med det inntrykket av ham...) samboeren din.

Gleder meg på dine vegne, selvsagt skal man si ja til slike tilbud. Blir spennende med "reisebrev". Skal du være lenge borte?

Uansett... God tur når den tid kommer, det er jo deilig å ha noe å se frem til. :-)

Tusen takk! Det blir nok ikke noen superlang tur..3 uker tenkte vi var fint sånn i første omgang..Vi har ikke låst helt fast nøyaktig hva vi skal finne på og hvor lenge..Han mente det var mye opp til meg hvor lenge jeg hadde lyst til å være..:-)

Jeg må ha kattepasser og jeg må jo jobbe, så lenger en det, det kan jeg nok ikke.

Men det går ann å gjøre morsomme ting i sommerferien også, om vi fortsatt liker hverandre like godt da!

Skrevet

Jupp, nå har jeg slått opp med exsamboeren, han har flyttet..Jeg VET jeg er litt kjapt ute med nye flings her, men det er bare så altfor kjekt med litt fersk og hyggelig mannelig oppmerksomhet..;-)

Jeg møtte ham i sommer, også har vi beholdt kontakt på mail..Også vil han ha meg på besøk..Selvom jeg er blakk, og river derved i billett på meg! Weeh! :-)

Kjempekjekk & morsom kar..Likte ham SÅ godt og gleder meg til å se ham igjen:-)

Du da? Noe nytt?

Tøft! Hvor bor han da (om du har fortalt det på dol og det er offisielt da, hehe)?

Nei, det skjer sjelden noe her. Tror jeg har gått i dvale. Over mange år. Sånn bortsett fra sex. Og nå har vel musa mi også gått i dvale og stengt døra. Hehe:D

laguna1365380434
Skrevet

Tøft! Hvor bor han da (om du har fortalt det på dol og det er offisielt da, hehe)?

Nei, det skjer sjelden noe her. Tror jeg har gått i dvale. Over mange år. Sånn bortsett fra sex. Og nå har vel musa mi også gått i dvale og stengt døra. Hehe:D

Sss, det varer sikkert ikke lenge vet du..Skjer sikkert noe gøy rett rundt hjørnet:-)

Kjekkasen min er fra Washington, men offisielle og eksusive kjærester er vi ikke..Men jeg liker ham godt og vil definitivt reise å besøke ham.

Skrevet

Å, så hyggelig. Du kommer sikkert til å få det så kult.

laguna1365380434
Skrevet

Å, så hyggelig. Du kommer sikkert til å få det så kult.

Håper det! :-) Gleder meg som en unge!

Skrevet

Så utrolig kult!!!:) Kjempebra at du drar!! Hehe, skulle ønske det var meg:)

Skrevet

Sss, det varer sikkert ikke lenge vet du..Skjer sikkert noe gøy rett rundt hjørnet:-)

Kjekkasen min er fra Washington, men offisielle og eksusive kjærester er vi ikke..Men jeg liker ham godt og vil definitivt reise å besøke ham.

Såpass.. Min siste kjæreste var fra Los Angeles, så jeg husker litt av det med langdistanseforhold kan man si..

Han traff jeg på fest i Oslo, og da han dro hjem gikk jeg rett på reisebyrået, bestilte billett -og landet i Los Angeles 6 uker senere:D

Det var akurat passe herlig impulsivt. Man må satse litt;-P

Gudd løkk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...