Gjest LucySky Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Jeg må lage to bløtkaker i morgen, men når jeg en sjelden gang gjør det, blir de klissbløte ... De smaker godt, men lagene sklir, så de blir skeive og amatørmessige. Nå lurer jeg på hvordan andre gjør det. Kanskje går det an å dynke bunnene med sånn spraykanne som man sprayer vann på potteplanter med??? Med saft i, selvsagt. 0 Siter
Gjest Lykke til ! Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Du dynker de tydligvis ALT for mye ) Det er bedre å dynke mindre, å heller gjøre kaken ferdig dagen i forveien. Det finnes jo ikke noe bedre enn en dag gammel bløtkake ), da har den liksom "satt" seg, og smaker mye bedre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Du dynker de tydligvis ALT for mye ) Det er bedre å dynke mindre, å heller gjøre kaken ferdig dagen i forveien. Det finnes jo ikke noe bedre enn en dag gammel bløtkake ), da har den liksom "satt" seg, og smaker mye bedre. Yak! Krem fra i går er ekkelt! Men kaka kan selvfølgelig dynkes dagen før og monteres like før spising. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Potteplantespray er flott, bare det ikke smaker gammelt vann. Du kan forresten blande saft i et glass, og skru løs sprayen, så du bare stikker den lille slangen ned i glasset når du sprayer. Krever 3 armer eller litt fingerferdighet. 0 Siter
Gjest Lykke til ! Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Yak! Krem fra i går er ekkelt! Men kaka kan selvfølgelig dynkes dagen før og monteres like før spising. ikke hvis du har kake"fatet" fra Tupperware, jeg setter den i den i kjøleskapet å da holder den seg så fin atte. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 ikke hvis du har kake"fatet" fra Tupperware, jeg setter den i den i kjøleskapet å da holder den seg så fin atte. Hm. Ikkeno' tupperware her. Det blir nok tre armer og spray. Takk og takk for deltakelsen uansett! 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hm. Ikkeno' tupperware her. Det blir nok tre armer og spray. Takk og takk for deltakelsen uansett! Hehe...! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.