Gå til innhold

Vindusvask *Stolt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha fått et kraftig spark av amber sun, er jeg nå godt i gang med vindusvasken.

For en gangs skyld har jeg tatt de verste vinduene først: Nemlig de i andre etasje. Mine vindu har ikke en sånn smart oppfinnelse at de kan vendes så man kan vaske utsiden innenfra, neida, det må stige til.

I følge togli er utvendig vask av vinduer mannfolkjobb, man må bare hinte om hvor sterke muskler som må til.

Jeg hintet i veg, og fikk hjelp til det som er muskelarbeid: Å få satt opp stigen. Resten mente min kjære at mine egne muskler var mer enn sterke nok til.

i morgen står vinduene i første etasje for tur :)

Men jeg må tilstå at jeg syns jeg har vært flink nå!

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

31

• mariaflyfly

19

• Dorthe

4

• nick

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så flink du har vært! :-D

Det er veldig kjekt å se på nyvaskede vinduer. Det er altfor sjelden jeg gjør det, mest kanskje fordi vi bor ved havet og vinduene får saltstriper etter en dag...

Men - av og til gjør jeg det og da ser det flott ut!

:)

Skrevet

Jeg vasket vinduene på kjøkkenet når jeg skiftet gardiner, dvs. 3 ganger i året. Andre vinduer gadd jeg ikke vaske så de tok eksen med jevne mellomrom faktisk.

Nå bor jeg for meg selv og nå MÅ jeg til pers innimellom.

Skrevet

Heia lurulf, god følelse å gjøre noe 'nytt'! :)

Jada, det er så lenge siden sist at det føles som første gang ;)

Skrevet

Så flink du har vært! :-D

Det er veldig kjekt å se på nyvaskede vinduer. Det er altfor sjelden jeg gjør det, mest kanskje fordi vi bor ved havet og vinduene får saltstriper etter en dag...

Men - av og til gjør jeg det og da ser det flott ut!

:)

Ja, det gjør utrolig stor forskjell! Jeg trodde jeg fleipet da jeg sa at det ville bli lysere, men jammen hadde jeg rett. *litt flau*

Skrevet

Gratulerer!

Du fortjener all honnør. (Jeg tok halvparten for ca en mnd siden, og resten står og venter enda ...)

Skrevet

Jeg vasket vinduene på kjøkkenet når jeg skiftet gardiner, dvs. 3 ganger i året. Andre vinduer gadd jeg ikke vaske så de tok eksen med jevne mellomrom faktisk.

Nå bor jeg for meg selv og nå MÅ jeg til pers innimellom.

Min kjære har aldri satt vindusvask så høyt på prioriteringslista at han har kommet til det punktet, så det blir meg eller ingen, desverre...

Skrevet

Gratulerer!

Du fortjener all honnør. (Jeg tok halvparten for ca en mnd siden, og resten står og venter enda ...)

Takk!

Du kan slå deg sammen med meg, så kan vi begge vaske vinduer i morgen :)

Skrevet

Enten er du lesbisk, eller tøffelmann gift med østeropeisk vektløfterske, eller så har du valgt et fullstendig misvisende dolnavn.

Skrevet

Enten er du lesbisk, eller tøffelmann gift med østeropeisk vektløfterske, eller så har du valgt et fullstendig misvisende dolnavn.

Nick, jeg trodde ikke at du var så fersk her inne?

Det er ingen hemmelighet at jeg er kvinne. Har du problemer med nicket mitt, så er det synd for deg. Meg plager det ikke.

Skrevet

Nick, jeg trodde ikke at du var så fersk her inne?

Det er ingen hemmelighet at jeg er kvinne. Har du problemer med nicket mitt, så er det synd for deg. Meg plager det ikke.

PMS. Da er det ingen tvil.

Jeg har vært her siden DOl var oransj (skrives det sånn?) og vel så det. Du kan da ikke påstå at lurulf gir kvinnelige assosiasjoner?

Skrevet

Jeg har vært her siden DOl var oransj (skrives det sånn?) og vel så det. Du kan da ikke påstå at lurulf gir kvinnelige assosiasjoner?

Dine assosiasjoner vil jeg ikke blande meg inn i.

Mine kraftige menstruasjonsblødninger har jeg beskrevet utførlig tidligere på dol i damebeger diskusjoner. Men PMS er jeg ikke plaget av. Så da må det være tonen i svaret ditt jeg reagerte på.

Skrevet

Dine assosiasjoner vil jeg ikke blande meg inn i.

Mine kraftige menstruasjonsblødninger har jeg beskrevet utførlig tidligere på dol i damebeger diskusjoner. Men PMS er jeg ikke plaget av. Så da må det være tonen i svaret ditt jeg reagerte på.

Kanskje 'nick' skulle få seg et nick? ...før h*n uttaler seg, lissom?

;)

Kanskje h*n har vært hemmelig beundrer av deg lurulf? Ikke skjønner jeg!

Skrevet

Døh, du må smiske litt mer skjønner du vel!!

Men ellers må jeg si du har vært flink:-)

*titter på vinduene og er glad sola har gått ned* :-/

Skrevet

;)

Det finnes bare en nick!

Skrevet

Det finnes bare en nick!

Og åååååå, så anonym! Iallfall hvis man ikke henger her støtt og stadig og danner seg inntrykk. Mann eller kvinne, fx?

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg er enig med deg i at lurulf gir assosiasjoner til en mann, en lurulf er da vitterligen ikke kvinne! Selv om denne tydeligvis er det. Jeg har i alle fall et kjønnsnøytralt nick. :-)

Skrevet

;)

"Kanskje h*n har vært hemmelig beundrer av deg lurulf? Ikke skjønner jeg!"

Ja, det må nok være det som ligger bak :)

Skrevet

Døh, du må smiske litt mer skjønner du vel!!

Men ellers må jeg si du har vært flink:-)

*titter på vinduene og er glad sola har gått ned* :-/

"Døh, du må smiske litt mer skjønner du vel!!"

Jeg har nok litt lite trening, men skal skjerpe meg!

Hvordan går det med hagen din, da? Har du vært flink, eller skal jeg be amber sparke deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...