Dorthe Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Og åååååå, så anonym! Iallfall hvis man ikke henger her støtt og stadig og danner seg inntrykk. Mann eller kvinne, fx? Nick er jo en gammel traver, bor med stakkars Sheila ) 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Nick er jo en gammel traver, bor med stakkars Sheila ) Åja, jeg er ikke så kjent, skjønner du. Er det synd på 'stakkars Sheila' fordi hun bor med 'nick'??? *Forferdet!* 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Åja, jeg er ikke så kjent, skjønner du. Er det synd på 'stakkars Sheila' fordi hun bor med 'nick'??? *Forferdet!* Hihi, han slaver henne ;o) 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hihi, han slaver henne ;o) Ikke rart han har anonymt nick! Natta Dorthe, ersåsliten jeg, må prøve å sove masse i natt.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Ikke rart han har anonymt nick! Natta Dorthe, ersåsliten jeg, må prøve å sove masse i natt.... Natta ) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hihi, han slaver henne ;o) Er det derfor han påstår at alle kvinner som sier han i mot har PMS? 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Er det derfor han påstår at alle kvinner som sier han i mot har PMS? Kanskje det ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 "Døh, du må smiske litt mer skjønner du vel!!" Jeg har nok litt lite trening, men skal skjerpe meg! Hvordan går det med hagen din, da? Har du vært flink, eller skal jeg be amber sparke deg? Veeel, her har det vært storm, så endel blomster har tatt knekken. Greit å ha noe å skylde på ;-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Veeel, her har det vært storm, så endel blomster har tatt knekken. Greit å ha noe å skylde på ;-) Uff, da, får håpe det ikke var store skader! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Uff, da, får håpe det ikke var store skader! Øh, ikke det at blomstene bekymrer meg nevneverdig... Men ellers gikk det bra og i ettermiddag kom sola fram også :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 *imponert* Kan du komme hit og ta mine også? Med lav kveldssol og vinduer som ikke er pusset siden mai er det ganske presserende... Bare spør flyfly, hun har sett det selv ;( 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 *imponert* Kan du komme hit og ta mine også? Med lav kveldssol og vinduer som ikke er pusset siden mai er det ganske presserende... Bare spør flyfly, hun har sett det selv ;( Når jeg så at du hadde svart på tråden min, var jeg redd du skulle si: "Ja, vinduene til Lurulf trengte virkelig en vask, jeg har sett dem selv!" 0 Siter
annegunn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Når jeg så at du hadde svart på tråden min, var jeg redd du skulle si: "Ja, vinduene til Lurulf trengte virkelig en vask, jeg har sett dem selv!" I forhold til mine vinduer ser alle andres rene ut, omtrent uansett.... 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 I forhold til mine vinduer ser alle andres rene ut, omtrent uansett.... Da er det nok flere som bør ta fram vaskeutstyret, jeg er redd jeg har nok med mine i første etasje. Med mindre du har noe godt å friste med, selvsagt... 0 Siter
annegunn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Da er det nok flere som bør ta fram vaskeutstyret, jeg er redd jeg har nok med mine i første etasje. Med mindre du har noe godt å friste med, selvsagt... Fiskesuppe? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Fiskesuppe? Æh, den er jeg vel blitt lovet alt, selv uten å måtte jobbe for den? 0 Siter
annegunn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Æh, den er jeg vel blitt lovet alt, selv uten å måtte jobbe for den? Men du har jo ikke takket ja til tilbudet ennå? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Men du har jo ikke takket ja til tilbudet ennå? Hvis den har medfølgende heftelser, vet jeg ikke om jeg våger. 0 Siter
annegunn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hvis den har medfølgende heftelser, vet jeg ikke om jeg våger. Hva om du får låne en stor stabel med bøker? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hva om du får låne en stor stabel med bøker? Ja, da kan det begynne å ligne noe. Har du noen gode DVD-er å by på også? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.