Gå til innhold

Vindusvask *Stolt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da kan det begynne å ligne noe. Har du noen gode DVD-er å by på også?

Hmm... Jeg har i løpet av sommeren anskaffet Farinelli og Sideways? Den siste er obligatorisk for vinelskere.

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

31

• mariaflyfly

19

• Dorthe

4

• nick

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hmm... Jeg har i løpet av sommeren anskaffet Farinelli og Sideways? Den siste er obligatorisk for vinelskere.

Jeg har ikke sett noen av dem. Bør Sideways sees sammen med en god vin?

Skrevet

Jeg har ikke sett noen av dem. Bør Sideways sees sammen med en god vin?

Absolutt. Jeg kan stille med vinen og, bare jeg slipper vindusvasken.

Eventuelt kan vinduene vente til neste vår, og så kan vi satse på film+vin sammen?

Skrevet

Absolutt. Jeg kan stille med vinen og, bare jeg slipper vindusvasken.

Eventuelt kan vinduene vente til neste vår, og så kan vi satse på film+vin sammen?

"Eventuelt kan vinduene vente til neste vår, og så kan vi satse på film+vin sammen?"

En god ide´! Men da bør vi nok ta dine vinduer først, så jeg ikke har rukket å bli lei av vindusvask enda!

Skrevet

:)

Når jeg så at du hadde svart på tråden min, var jeg redd du skulle si: "Ja, vinduene til Lurulf trengte virkelig en vask, jeg har sett dem selv!"

Jeg hadde den tvilsomme gleden av å nyte kveldssola gjennom stuevinduet ti annegunn i går, og må si det ville vært på sin plass med et lite lynkurs i nylonvask og hvordan svinge nalen.

Alternativt et oppdragende spark i ræva, siden hun sikkert kan dette fra før av.

Skrevet

Jeg hadde den tvilsomme gleden av å nyte kveldssola gjennom stuevinduet ti annegunn i går, og må si det ville vært på sin plass med et lite lynkurs i nylonvask og hvordan svinge nalen.

Alternativt et oppdragende spark i ræva, siden hun sikkert kan dette fra før av.

Gjett hvem som følte seg truffet av lurulfens flinkhet da hun sjekket dol i sene kveldstimer....

Nal? Det tror jeg faktisk ikke jeg har lenger.

Skrevet

"Eventuelt kan vinduene vente til neste vår, og så kan vi satse på film+vin sammen?"

En god ide´! Men da bør vi nok ta dine vinduer først, så jeg ikke har rukket å bli lei av vindusvask enda!

Ok, da har vi en avtale. Neste vår sørger du for vinduspussen hos meg.

Hva slags vin vil du ha til filmen?

Skrevet

Bruke nal gjør jeg ikke. Min favoritt er en sprayflaske med "Ajax Glass Double Action" og en stor rull loefri tørkepapir.

Men bortsett fra det, så er amber svinaktig god på å sparke folk i gang.

Skrevet

Ok, da har vi en avtale. Neste vår sørger du for vinduspussen hos meg.

Hva slags vin vil du ha til filmen?

Gjerne en halvtørr hvitvin, for da passer det godt med skalldyr til. *Hinte, hinte*

Skrevet

Gjerne en halvtørr hvitvin, for da passer det godt med skalldyr til. *Hinte, hinte*

Eller en tørr en, som et kompromiss? Liker du kanskjell?

Hodet er tydeligvis bra igjen? :)

Skrevet

Kamskjell, skulle det være...

Skrevet

Kamskjell er greit nok, men hummer, kreps, blåskjell og reker liker jeg bedre.

Heltørr hvitvin kan noen ganger bli for surt for min smak, så halvtørr er tryggere.

Skrevet

Gjett hvem som følte seg truffet av lurulfens flinkhet da hun sjekket dol i sene kveldstimer....

Nal? Det tror jeg faktisk ikke jeg har lenger.

Nå skal det sies at mine vinduer er MINST like ille... ;)

Skrevet

Kamskjell er greit nok, men hummer, kreps, blåskjell og reker liker jeg bedre.

Heltørr hvitvin kan noen ganger bli for surt for min smak, så halvtørr er tryggere.

*noterer*

Skulle ønske det var enkelt å få tak i ferske sjøkreps...

Skrevet

Nå skal det sies at mine vinduer er MINST like ille... ;)

Nal og nylonvask er rene teorier, altså?

Du får få noen til å gi deg et velretta spark bak...

Forøvrig har jeg både mikrofiberklut og sånn spray som lurulf snakket om. Men hjelper det?

Skrevet

Nal og nylonvask er rene teorier, altså?

Du får få noen til å gi deg et velretta spark bak...

Forøvrig har jeg både mikrofiberklut og sånn spray som lurulf snakket om. Men hjelper det?

Nal og nylonvask er gode, gamle mormortips for perfekte vinduer. :)

Skrevet

*noterer*

Skulle ønske det var enkelt å få tak i ferske sjøkreps...

Jeg glemte visst å svare på det med hodet. Heldigvis bedre, men det murrer litt, så jeg må være forsiktig så det ikke kommer et nytt anfall til kvelden. *Ganske lei*

Skrevet

Nal og nylonvask er gode, gamle mormortips for perfekte vinduer. :)

Her trengs det mer en tips og gode ideer :)

Skrevet

Jeg glemte visst å svare på det med hodet. Heldigvis bedre, men det murrer litt, så jeg må være forsiktig så det ikke kommer et nytt anfall til kvelden. *Ganske lei*

Og 'ganske forsiktig' innebærer en god økt på dol?

*erter litt forsiktig*

Skrevet

Her trengs det mer en tips og gode ideer :)

Skaff nal og nylonvask, så skal jeg ta dem i forkant av neste vinsmaking! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...