Gå til innhold

Vindusvask *Stolt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skaff nal og nylonvask, så skal jeg ta dem i forkant av neste vinsmaking! :)

*noterer*

Om du gjør det blir jeg faktisk en smule forbauset...

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

31

• mariaflyfly

19

• Dorthe

4

• nick

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*noterer*

Da skal jeg faen meg gjennomføre det også! :)

Skrevet

*noterer*

Nå er du jammen smart! Får Mariaflyfly til å vaske vinduene om høsten og meg til våren...

Skrevet

Og 'ganske forsiktig' innebærer en god økt på dol?

*erter litt forsiktig*

Det innebærer i hvert fall meget forsiktig og sparsom omgang med mail. *Hevn for erting*

Skrevet

Nå er du jammen smart! Får Mariaflyfly til å vaske vinduene om høsten og meg til våren...

:)

Skjønner egentlig ikke helt hvordan jeg greide det, men....

Må vel få kjæpt en nal, da.

Skrevet

Det innebærer i hvert fall meget forsiktig og sparsom omgang med mail. *Hevn for erting*

Hehe...

Men jeg tenkte faktisk at jeg skulle sende deg en, det er jo strengt tatt min tur om vi teller med den i går....

Skrevet

Da skal jeg faen meg gjennomføre det også! :)

Det blir om seks uker, det da? Var det ikke det vi fant ut i går?

11. oktober med andre ord. Uka etter høstferien, det passer bra.

*gleder meg, av flere grunner*

Skrevet

Hehe...

Men jeg tenkte faktisk at jeg skulle sende deg en, det er jo strengt tatt min tur om vi teller med den i går....

Jeg har trøstet meg med mail fra andre dolere i mellomtiden, så det har ikke kommet noen abstinens enda...

Skrevet

Det blir om seks uker, det da? Var det ikke det vi fant ut i går?

11. oktober med andre ord. Uka etter høstferien, det passer bra.

*gleder meg, av flere grunner*

Siden det er en såpass omfattende jobb å gjøre, foreslår jeg at vi tar den et par dger i forkant av finsmakinga. Så kan jo du mekke fiskesuppe mens jeg vasker vinduer og lurulf nipper til vinen?

Skrevet

Jeg har trøstet meg med mail fra andre dolere i mellomtiden, så det har ikke kommet noen abstinens enda...

Hehe!

Men det er fare for at den lurer rundt hjørnet? Eller - kanskje ikke etter bredden på denne tråden å dømme....

Skrevet

Siden det er en såpass omfattende jobb å gjøre, foreslår jeg at vi tar den et par dger i forkant av finsmakinga. Så kan jo du mekke fiskesuppe mens jeg vasker vinduer og lurulf nipper til vinen?

Finsmaking?

Skrevet

Finsmaking?

Det også ;) Går litt fort her noen ganger. :P

Skrevet

DET, kaller jeg god arbeidsdeling, det!

Stemmer for!

Skrevet

Hehe!

Men det er fare for at den lurer rundt hjørnet? Eller - kanskje ikke etter bredden på denne tråden å dømme....

Siden det er min tråd, så er både du og Mariaflyfly tilgitt for å herpe den ;)

Skrevet

Stemmer for!

Ikke sant? ;)

Skrevet

Det også ;) Går litt fort her noen ganger. :P

Så du har lyst på fiskesuppe?

Hva om du tar med deg Lillemann snart, så han og jentungen kan leke sammen mens du vasker vinduene, jeg nipper til vinen og gubben lager fiskesuppe?

Høres ut som en knallplan!

Skrevet

Ikke sant? ;)

Jeg er en ræser til å nippe til vin, og så kan jeg jo komme med små oppmuntrende tilrop som: "En flekk til, litt opp til høyre, der ja!"

Skrevet

Siden det er min tråd, så er både du og Mariaflyfly tilgitt for å herpe den ;)

Hehe!

Men vi snakker da ihvertfall om vindusvask i den andre greina :)

Skrevet

Stemmer for!

Bare finn en dag du, så skal jeg invitere flyfly også....

Skrevet

Så du har lyst på fiskesuppe?

Hva om du tar med deg Lillemann snart, så han og jentungen kan leke sammen mens du vasker vinduene, jeg nipper til vinen og gubben lager fiskesuppe?

Høres ut som en knallplan!

God plan. S var forresten helt for å treffe E igjen. :) Men så spørs det om den lille særingen min spiser fiskesuppa, dah...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...