annegunn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Skaff nal og nylonvask, så skal jeg ta dem i forkant av neste vinsmaking! *noterer* Om du gjør det blir jeg faktisk en smule forbauset... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 *noterer* Om du gjør det blir jeg faktisk en smule forbauset... Da skal jeg faen meg gjennomføre det også! 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 *noterer* Om du gjør det blir jeg faktisk en smule forbauset... Nå er du jammen smart! Får Mariaflyfly til å vaske vinduene om høsten og meg til våren... 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Og 'ganske forsiktig' innebærer en god økt på dol? *erter litt forsiktig* Det innebærer i hvert fall meget forsiktig og sparsom omgang med mail. *Hevn for erting* 0 Siter
annegunn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Nå er du jammen smart! Får Mariaflyfly til å vaske vinduene om høsten og meg til våren... Skjønner egentlig ikke helt hvordan jeg greide det, men.... Må vel få kjæpt en nal, da. 0 Siter
annegunn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det innebærer i hvert fall meget forsiktig og sparsom omgang med mail. *Hevn for erting* Hehe... Men jeg tenkte faktisk at jeg skulle sende deg en, det er jo strengt tatt min tur om vi teller med den i går.... 0 Siter
annegunn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Da skal jeg faen meg gjennomføre det også! Det blir om seks uker, det da? Var det ikke det vi fant ut i går? 11. oktober med andre ord. Uka etter høstferien, det passer bra. *gleder meg, av flere grunner* 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hehe... Men jeg tenkte faktisk at jeg skulle sende deg en, det er jo strengt tatt min tur om vi teller med den i går.... Jeg har trøstet meg med mail fra andre dolere i mellomtiden, så det har ikke kommet noen abstinens enda... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det blir om seks uker, det da? Var det ikke det vi fant ut i går? 11. oktober med andre ord. Uka etter høstferien, det passer bra. *gleder meg, av flere grunner* Siden det er en såpass omfattende jobb å gjøre, foreslår jeg at vi tar den et par dger i forkant av finsmakinga. Så kan jo du mekke fiskesuppe mens jeg vasker vinduer og lurulf nipper til vinen? 0 Siter
annegunn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Jeg har trøstet meg med mail fra andre dolere i mellomtiden, så det har ikke kommet noen abstinens enda... Hehe! Men det er fare for at den lurer rundt hjørnet? Eller - kanskje ikke etter bredden på denne tråden å dømme.... 0 Siter
annegunn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Siden det er en såpass omfattende jobb å gjøre, foreslår jeg at vi tar den et par dger i forkant av finsmakinga. Så kan jo du mekke fiskesuppe mens jeg vasker vinduer og lurulf nipper til vinen? Finsmaking? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Finsmaking? Det også Går litt fort her noen ganger. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Siden det er en såpass omfattende jobb å gjøre, foreslår jeg at vi tar den et par dger i forkant av finsmakinga. Så kan jo du mekke fiskesuppe mens jeg vasker vinduer og lurulf nipper til vinen? DET, kaller jeg god arbeidsdeling, det! Stemmer for! 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hehe! Men det er fare for at den lurer rundt hjørnet? Eller - kanskje ikke etter bredden på denne tråden å dømme.... Siden det er min tråd, så er både du og Mariaflyfly tilgitt for å herpe den 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 DET, kaller jeg god arbeidsdeling, det! Stemmer for! Ikke sant? 0 Siter
annegunn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det også Går litt fort her noen ganger. Så du har lyst på fiskesuppe? Hva om du tar med deg Lillemann snart, så han og jentungen kan leke sammen mens du vasker vinduene, jeg nipper til vinen og gubben lager fiskesuppe? Høres ut som en knallplan! 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Ikke sant? Jeg er en ræser til å nippe til vin, og så kan jeg jo komme med små oppmuntrende tilrop som: "En flekk til, litt opp til høyre, der ja!" 0 Siter
annegunn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Siden det er min tråd, så er både du og Mariaflyfly tilgitt for å herpe den Hehe! Men vi snakker da ihvertfall om vindusvask i den andre greina 0 Siter
annegunn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 DET, kaller jeg god arbeidsdeling, det! Stemmer for! Bare finn en dag du, så skal jeg invitere flyfly også.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Så du har lyst på fiskesuppe? Hva om du tar med deg Lillemann snart, så han og jentungen kan leke sammen mens du vasker vinduene, jeg nipper til vinen og gubben lager fiskesuppe? Høres ut som en knallplan! God plan. S var forresten helt for å treffe E igjen. Men så spørs det om den lille særingen min spiser fiskesuppa, dah... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.