Gå til innhold

Vindusvask *Stolt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en ræser til å nippe til vin, og så kan jeg jo komme med små oppmuntrende tilrop som: "En flekk til, litt opp til høyre, der ja!"

Du skal heller sitte på verandaen til annegunn og skravle med meg. Så trenger dere ikke henge dere så jævlig opp i om resultatet ikke blir strålende! ;)

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

31

• mariaflyfly

19

• Dorthe

4

• nick

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Siden det er min tråd, så er både du og Mariaflyfly tilgitt for å herpe den ;)

Åååååååhhhhhh. Du er da snill også.

Skrevet

God plan. S var forresten helt for å treffe E igjen. :) Men så spørs det om den lille særingen min spiser fiskesuppa, dah...

Spiser han laksefilet?

I så fall kan han få spesialbehandling - det ville jentungen satt pris på også. Hun er vill etter laks men ikke alt det andre i suppa, så vi pleier å plukke ut biter til henne.

Skrevet

Spiser han laksefilet?

I så fall kan han få spesialbehandling - det ville jentungen satt pris på også. Hun er vill etter laks men ikke alt det andre i suppa, så vi pleier å plukke ut biter til henne.

Er lenge sida han har smakt det. Han likte det ikke så godt før, er mest glad i hvit fisk.

Skrevet

Du skal heller sitte på verandaen til annegunn og skravle med meg. Så trenger dere ikke henge dere så jævlig opp i om resultatet ikke blir strålende! ;)

Ut i fra beskrivelsen om annegunn sine vinduer, så må ethvert resultat bli mye bedre enn utgangspunktet!

Dessuten klarer jeg å kombinere flere ting: nippe til vin, skravle og oppmuntre!

Skrevet

Er lenge sida han har smakt det. Han likte det ikke så godt før, er mest glad i hvit fisk.

Kan sikkert fikse det også, vi. Eller noe annet han vil ha?

Skrevet

Åååååååhhhhhh. Du er da snill også.

Din plan for arbeidsfordelingen virket meget blidgjørende ;)

Skrevet

Ut i fra beskrivelsen om annegunn sine vinduer, så må ethvert resultat bli mye bedre enn utgangspunktet!

Dessuten klarer jeg å kombinere flere ting: nippe til vin, skravle og oppmuntre!

God plan! :)

Skrevet

Din plan for arbeidsfordelingen virket meget blidgjørende ;)

Der kan du se, jeg er en jævel på smisking. Se og lær! :)

Skrevet

Det er det som er fordelen med vanvittig møkkete vinduer. Man trenger ikke så mye innsats for at de skal bli bedre.

Og med heiagjeng er det jo nødt til å bli fantastisk...

Skrevet

Der kan du se, jeg er en jævel på smisking. Se og lær! :)

Nå har både du og togli oppfordret meg til å smiske mer, men det hjelper visst ikke overfor mrxx *sukk*.

Jeg trenger visst et kurs...

Skrevet

Kan sikkert fikse det også, vi. Eller noe annet han vil ha?

Jeg jobber hardt for å få han til å spise annet enn pølser ;)

Han var forøvrig med på Yaya's og spiste thaimat! AM og jeg lagde storebrordag med bytur i sommer. Da forberedte jeg han på at maten der kom til å smake annerledes enn noe annet han hadde spist før, og han virka ikke helt overbevist. Men han spiste da vårruller med god appetitt. høydaren var da det begynte å "regne" og lyne og tordne der inne. Han syntes det var helt konge, og venter spent når vi skal tilbake dit. :)

Skrevet

Nå har både du og togli oppfordret meg til å smiske mer, men det hjelper visst ikke overfor mrxx *sukk*.

Jeg trenger visst et kurs...

Vi kan ta det sammen med vinduspussen.

Skrevet

Det er det som er fordelen med vanvittig møkkete vinduer. Man trenger ikke så mye innsats for at de skal bli bedre.

Og med heiagjeng er det jo nødt til å bli fantastisk...

ja, nå kan du glede deg til flotte vinduer!

Skrevet

Vi kan ta det sammen med vinduspussen.

Dette blir jo helt konge!

Skrevet

Jeg jobber hardt for å få han til å spise annet enn pølser ;)

Han var forøvrig med på Yaya's og spiste thaimat! AM og jeg lagde storebrordag med bytur i sommer. Da forberedte jeg han på at maten der kom til å smake annerledes enn noe annet han hadde spist før, og han virka ikke helt overbevist. Men han spiste da vårruller med god appetitt. høydaren var da det begynte å "regne" og lyne og tordne der inne. Han syntes det var helt konge, og venter spent når vi skal tilbake dit. :)

Pølser får han ikke altså - det får da være grenser. Om han ikke liker chorizo, da.

Skrevet

Pølser får han ikke altså - det får da være grenser. Om han ikke liker chorizo, da.

Jeg tror kanskje han spiser fiskesuppa dersom det er hvit fisk i den, og jeg piller ut reker o.l.

Skrevet

Jeg tror kanskje han spiser fiskesuppa dersom det er hvit fisk i den, og jeg piller ut reker o.l.

Kokte grønnsaker da, går det bra? Gulrot, purre, paprika?

*fleksibel*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...