mariaflyfly Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Kokte grønnsaker da, går det bra? Gulrot, purre, paprika? *fleksibel* Gulrot er ihvertfall bankers. 0 Siter
annegunn Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Gulrot er ihvertfall bankers. Da spiser han noe min ikke spiser. Her skal alt være rått... 0 Siter
nick Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hihi, han slaver henne ;o) Det skal jeg si til henne, man akkurat nå er hun opptatt med å lage middag. Nå har jeg kjøpt Bassets Allsorts med fruktsmak! Underlige greier. Selvfølgelig er det noen solbærmonstre blandet i den. Fyttihelvete! 0 Siter
zapata Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Du har vært kjempeflink!! :-) Jeg fikk mannen min til å ta alle vinduene i hele huset i dag jeg!! :-) Syns jeg var kjempeflink jeg og ;-D 0 Siter
MsSophie Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Du har vært kjempeflink!! :-) Jeg fikk mannen min til å ta alle vinduene i hele huset i dag jeg!! :-) Syns jeg var kjempeflink jeg og ;-D Jeg vil gå så langt som å si at du er flinkere! 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Du har vært kjempeflink!! :-) Jeg fikk mannen min til å ta alle vinduene i hele huset i dag jeg!! :-) Syns jeg var kjempeflink jeg og ;-D Ja, da var du virkelig flink! Jeg prøvde å få mannen min til å ta vinduene utvendig, uten hell. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.