Gå til innhold

Hvordan stemmer man blankt?

Anbefalte innlegg

Gjest dum blondine
Skrevet

Tenkte jeg skulle gjøre dette for første gang i mitt liv. Men hvordan gjøres det? Har de blanke stemmesedler der, eller skal jeg bare ikke putte noe i konvolutten (hvis det er konvolutt da) har ikke fulgt med så mykje.

Hvis jeg ikke drar til stemmelokalet, blir det da også regnet som at jeg har stemt blankt?

Skrevet

Hva er vitsen med å stemme blankt?

Er det ikke samme om man sitter hjemme da?

ALtså, om det er en blank stemme så er det jo ingen parti som favoriseres, akkurat sånn blir det jo også om man lar være å stemme.?

*blånd jeg også*

;)

Gjest mushimulle
Skrevet

Hvis du stemmer blank, eller lar være å møte opp, går stemmen din automatisk til FrP.

Skrevet

Hvis du stemmer blank, eller lar være å møte opp, går stemmen din automatisk til FrP.

haha, ja særlig. ;-p

Gjest mushimulle
Skrevet

haha, ja særlig. ;-p

Det hadde vært flott.

fei1365380229
Skrevet

Det hadde vært flott.

Hvis du synes det hadde vært flott hadde jeg heller stemt dem enn blankt :)

Gjest mushimulle
Skrevet

Hvis du synes det hadde vært flott hadde jeg heller stemt dem enn blankt :)

En i avisen i dag foreslo å heve stemmerettsalder til 23. Han mente at ungdommen stemte på ungdomsssaker, og mente det ikke var noen saker :-)

Skrevet

En i avisen i dag foreslo å heve stemmerettsalder til 23. Han mente at ungdommen stemte på ungdomsssaker, og mente det ikke var noen saker :-)

Jeg bare venter på at høyre skal få gjennom at man må betale minimum 1000 kr for å stemme, eller ingen stemmerett til de med under 500 000 i årsinntekt :P

Skrevet

Det ligger blanke stemmesedler i stemmeavlukkene. :o)

Og det er ikke det samme å la være å stemme som å stemme blankt.

Gjest mushimulle
Skrevet

Jeg bare venter på at høyre skal få gjennom at man må betale minimum 1000 kr for å stemme, eller ingen stemmerett til de med under 500 000 i årsinntekt :P

Stemmerett kun for kvinner.

Jeg er en annen
Skrevet

Meg bekjent blir ikke blanke stemmesedler talt opp, så du kan nok spare deg turen til stemmelokalet i år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...