Gå til innhold

Nedlesset av virus!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så har det skjedd da, vår nye pc til over 20000 er infisert av forferdelige spøkelser (virus)

Norton internet security kjører hele tiden men finner ingenting,fant hele 293 adaware,spyware og virus på ett søk med et annet program!

Maskina er forholdsvis grei nå på administrator området og noen av de andre brukerne.

Men på mitt brukerområde er det ingenting som virker!!

Hva i huleste kan det være for noe der?

Trykker på ikonene og får et timeglass i ett sekund så forsvinner det og ingenting skjer!?

Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å kaste hele maskina i veggen!!

Norton har jeg sverget på å ikke bruke en gang før,men så var det så enkelt da vettu når det var innlagt på maskina når vi kjøpte den så jeg har ikke brydd meg om å ordne noe annet virusprogram på den.

*grr å smekk på fingrene til meg selv*

Gjest ..det må gjøres OFTE
Skrevet

...når oppdaterte du norton med nye virusmænstre sist da??

Skrevet

...når oppdaterte du norton med nye virusmænstre sist da??

har gjort det minst en gang i uka :((

Skrevet

Selv om du har Norton Internet Security, så må du også ha Adaware og Spybot for å fjerne spyware og adaware-skit.

Skrevet

Selv om du har Norton Internet Security, så må du også ha Adaware og Spybot for å fjerne spyware og adaware-skit.

Har adaware også som jeg kjører ofte,men nå stopper det bare midt i søkingen!

Har forresten fjernet det programmet nå å lagt inn et annet som klarte å fjerne 300 ting i går.

Gjest mushimulle
Skrevet

Har prøvd avg,panda house call m.m men alle stopper midt i søkingen.

Har funnet et nytt nå som fant 300 ting i går.

Utfør søking i sikkermodus.

Skrevet

Har adaware også som jeg kjører ofte,men nå stopper det bare midt i søkingen!

Har forresten fjernet det programmet nå å lagt inn et annet som klarte å fjerne 300 ting i går.

Når det gjelder anti-spyware/anti-adware programmer, så lønner det seg å kjøre flere varianter. Ikke enten det ene eller det andre, men både og. De finner ikke alltid de samme programmene, men utfyller hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...