Gå til innhold

For en trivelig dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøsses! Først var jeg i kontakt med eks-elskeren min tidligere i dag og han kunne fortelle meg at han har truffet den store kjærligheten!

Så kontakter jeg han jeg hadde et eventyr med rundt juletider i fjor og sannelig kan ikke også han fortelle at han har fått seg en kjæreste som han har det veldig bra sammen med.

Og til slutt mailer jeg litt med en jeg har truffet her på DOL (han er ikke her så mye lengre nå) og forsyne meg kan ikke også han fortelle at han har noe på gang med ei han har snakket om en stund!!!!

Kooooselig ja! For de er knakede kjekke karer alle sammen! :o)

Skrevet

Er du veldig desperat i dag eller, siden du kontakter alle eks- elskerne dine?

Hehe......kunne ikke dy meg!

Skrevet

Er du veldig desperat i dag eller, siden du kontakter alle eks- elskerne dine?

Hehe......kunne ikke dy meg!

Tenkte akkurat samme tanken.. hehe, ser henne for meg der hun får den ene beskjeden etter den andre og leter videre i den lille sorte boken sin

;o)

Skrevet

Tenkte akkurat samme tanken.. hehe, ser henne for meg der hun får den ene beskjeden etter den andre og leter videre i den lille sorte boken sin

;o)

Ja, det var akkurat slik jeg så henne for meg også...det er jo enda en måned til typen kommer, så det begynner nok å gå på helsa løs nå *lol*

Skrevet

Litt nyskjerrig jeg, men hvorfor kontakter du "alle" ekser i dag?

Skrevet

Ja, det var akkurat slik jeg så henne for meg også...det er jo enda en måned til typen kommer, så det begynner nok å gå på helsa løs nå *lol*

*fniiis*

Skrevet

Litt nyskjerrig jeg, men hvorfor kontakter du "alle" ekser i dag?

Eks-elskeren har jeg jevnlig kontakt med, vi er kompiser og sender hverandre dårlige vitser og sånt innimellom - og kan snakke med hverandre om alt. :o)

Eks-flammen hadde sagt jeg kunne få et slags mønster av ham som jeg plutselig kom til å tenke på.

Og den siste ba jeg om en lenke til et antivirusprogram som han har hjulpet meg med på den gamle pc'n. :o)

Så helt uskyldig alt sammen!

Skrevet

Eks-elskeren har jeg jevnlig kontakt med, vi er kompiser og sender hverandre dårlige vitser og sånt innimellom - og kan snakke med hverandre om alt. :o)

Eks-flammen hadde sagt jeg kunne få et slags mønster av ham som jeg plutselig kom til å tenke på.

Og den siste ba jeg om en lenke til et antivirusprogram som han har hjulpet meg med på den gamle pc'n. :o)

Måtte bare mobbe deg litt! :o)

Skrevet

:-p

Ånei du, selv om ingen hadde fått rede på om jeg hadde knullet litt rundt mens kosegutten er borte så gjør jeg jo ikke det. :o)

Skrevet

Oki, den er grei:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...