Gå til innhold

klønete meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, har glemt igjen de splitter nye, råfine støvlettene mine på bussen idag, skal ringe busselskapet imorgen, any chance of getting them back?

Gjest krysser fingrene for deg
Skrevet

Krysser fingrene for deg at du får de tilbake !

Håper at det ikke satt ei dame som ønsket seg akkurat de støvlettene med akkurat samme størrelse som deg på bussen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

oi!! *Gråter på dine vegne*

Ring og hør!!

Skrevet

Får håpe at det er en ærlig sjel som finner dem. Men ikke alle tenker på å gi dem til sjåføren, så om de ikke er der, kanskje du kan sette annonnse i lokalavisa eller noe sånnt.

Ønsker deg lykke til

Skrevet

Ring politiets hittegods i tillegg til busselskapet.

Lykke til!

Skrevet

Det er en mulighet for at du får dem igjen, hvis bare ikke andre passasjerer har tatt dem.

Good luck...

*lurer på hvordan du ser ut i kun dem*

Gjest krysser fingrene for deg
Skrevet

er spent på å høre fra deg, om du fikk tak i skoa dine :o) ?????

Skrevet

er spent på å høre fra deg, om du fikk tak i skoa dine :o) ?????

:0) Ringte nå nettopp til busselskapet og noen snille mennesker hadde levert dem inn!!

Ååå nå ble jeg glad!!! :)

Takk for fingerkryssingen! :0)

Skrevet

Det er en mulighet for at du får dem igjen, hvis bare ikke andre passasjerer har tatt dem.

Good luck...

*lurer på hvordan du ser ut i kun dem*

"*lurer på hvordan du ser ut i kun dem* "

Hehe ja nå kan du lure nå! ;) Desverre har jeg foreløpig ingen å vise meg sånn for..

*må ut å lete*

Skrevet

Ring politiets hittegods i tillegg til busselskapet.

Lykke til!

Takk!

:0) Ringte nå nettopp til busselskapet og noen snille mennesker hadde levert dem inn!!

Skal ned å hente dem etterpå! :)

Skrevet

Får håpe at det er en ærlig sjel som finner dem. Men ikke alle tenker på å gi dem til sjåføren, så om de ikke er der, kanskje du kan sette annonnse i lokalavisa eller noe sånnt.

Ønsker deg lykke til

Godt den finnes ærlig folk her i verden! :0)

Skal ned å hente skoene på busselskapets hittegodssentral etterpå! :)

Skrevet

oi!! *Gråter på dine vegne*

Ring og hør!!

Jippi nå ble jeg glad! :)

Gjest det var godt å høre
Skrevet

Ååå nå ble jeg glad!!! :)

Takk for fingerkryssingen! :0)

SÅÅÅÅÅ bra :o) !!!

Skrevet

"*lurer på hvordan du ser ut i kun dem* "

Hehe ja nå kan du lure nå! ;) Desverre har jeg foreløpig ingen å vise meg sånn for..

*må ut å lete*

Jeg har god fantasi, litt for god av og til, så jeg har ingen problemer med å forestille meg:-)

Du får sende over ett bilde når du har funnet dem, eller kjøpt nye:-)

Skrevet

Godt den finnes ærlig folk her i verden! :0)

Skal ned å hente skoene på busselskapets hittegodssentral etterpå! :)

det var godt å høre. Nå er nok dagen din redda:)

Skrevet

Takk!

Så herlig! Det er godt det ennå finnes noen ærlige mennesker her i verden... :-)

Er så kjipt å glemme igjen eller miste ting, enten de er dyre eller bare spesielle for en på andre måter. Savner fortsatt den ene skinnhansken min som jeg mista på toget... Var litt spesiell, og jeg har ikke klart å finne maken i noen butikk senere...

Skrevet

Jeg har god fantasi, litt for god av og til, så jeg har ingen problemer med å forestille meg:-)

Du får sende over ett bilde når du har funnet dem, eller kjøpt nye:-)

Jeg har funnet dem!:) Noen snille mennesker hadde levert dem inn.

Men ingen bilde før du ser å kommer deg inn i galleriet! ;)

Skrevet

Å herregud!! også støvletter da!!! hadde det bare vært bikkja eller noe ;-) og det var faktisk_ikke_ ironi. Men nå har jo jeg støvlett dilla da...

Skrevet

Å herregud!! også støvletter da!!! hadde det bare vært bikkja eller noe ;-) og det var faktisk_ikke_ ironi. Men nå har jo jeg støvlett dilla da...

*LOL*

Skrevet

Ja ikkesant!! Har støvlett dilla jeg også, finnes det noe finere?

Men heldigivis har det ordnet seg! :) Noen snille mennesker hadde levert dem inn, så jeg skal ned å hente dem etterpå! Jippi! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...