Mary Poppins Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Uff, har glemt igjen de splitter nye, råfine støvlettene mine på bussen idag, skal ringe busselskapet imorgen, any chance of getting them back? 0 Siter
Gjest krysser fingrene for deg Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Krysser fingrene for deg at du får de tilbake ! Håper at det ikke satt ei dame som ønsket seg akkurat de støvlettene med akkurat samme størrelse som deg på bussen. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 oi!! *Gråter på dine vegne* Ring og hør!! 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Får håpe at det er en ærlig sjel som finner dem. Men ikke alle tenker på å gi dem til sjåføren, så om de ikke er der, kanskje du kan sette annonnse i lokalavisa eller noe sånnt. Ønsker deg lykke til 0 Siter
Gemini Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Ring politiets hittegods i tillegg til busselskapet. Lykke til! 0 Siter
mrxx Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det er en mulighet for at du får dem igjen, hvis bare ikke andre passasjerer har tatt dem. Good luck... *lurer på hvordan du ser ut i kun dem* 0 Siter
Gjest krysser fingrene for deg Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 er spent på å høre fra deg, om du fikk tak i skoa dine ) ????? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 er spent på å høre fra deg, om du fikk tak i skoa dine ) ????? :0) Ringte nå nettopp til busselskapet og noen snille mennesker hadde levert dem inn!! Ååå nå ble jeg glad!!! Takk for fingerkryssingen! :0) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Det er en mulighet for at du får dem igjen, hvis bare ikke andre passasjerer har tatt dem. Good luck... *lurer på hvordan du ser ut i kun dem* "*lurer på hvordan du ser ut i kun dem* " Hehe ja nå kan du lure nå! Desverre har jeg foreløpig ingen å vise meg sånn for.. *må ut å lete* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Ring politiets hittegods i tillegg til busselskapet. Lykke til! Takk! :0) Ringte nå nettopp til busselskapet og noen snille mennesker hadde levert dem inn!! Skal ned å hente dem etterpå! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Får håpe at det er en ærlig sjel som finner dem. Men ikke alle tenker på å gi dem til sjåføren, så om de ikke er der, kanskje du kan sette annonnse i lokalavisa eller noe sånnt. Ønsker deg lykke til Godt den finnes ærlig folk her i verden! :0) Skal ned å hente skoene på busselskapets hittegodssentral etterpå! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 oi!! *Gråter på dine vegne* Ring og hør!! :0) Ringte nå nettopp til busselskapet og noen snille mennesker hadde levert dem inn!! Skal ned å hente dem etterpå! Jippi nå ble jeg glad! 0 Siter
Gjest det var godt å høre Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 :0) Ringte nå nettopp til busselskapet og noen snille mennesker hadde levert dem inn!! Ååå nå ble jeg glad!!! Takk for fingerkryssingen! :0) SÅÅÅÅÅ bra ) !!! 0 Siter
mrxx Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 "*lurer på hvordan du ser ut i kun dem* " Hehe ja nå kan du lure nå! Desverre har jeg foreløpig ingen å vise meg sånn for.. *må ut å lete* Jeg har god fantasi, litt for god av og til, så jeg har ingen problemer med å forestille meg:-) Du får sende over ett bilde når du har funnet dem, eller kjøpt nye:-) 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Godt den finnes ærlig folk her i verden! :0) Skal ned å hente skoene på busselskapets hittegodssentral etterpå! det var godt å høre. Nå er nok dagen din redda:) 0 Siter
Gemini Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Takk! :0) Ringte nå nettopp til busselskapet og noen snille mennesker hadde levert dem inn!! Skal ned å hente dem etterpå! Så herlig! Det er godt det ennå finnes noen ærlige mennesker her i verden... :-) Er så kjipt å glemme igjen eller miste ting, enten de er dyre eller bare spesielle for en på andre måter. Savner fortsatt den ene skinnhansken min som jeg mista på toget... Var litt spesiell, og jeg har ikke klart å finne maken i noen butikk senere... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Jeg har god fantasi, litt for god av og til, så jeg har ingen problemer med å forestille meg:-) Du får sende over ett bilde når du har funnet dem, eller kjøpt nye:-) Jeg har funnet dem! Noen snille mennesker hadde levert dem inn. Men ingen bilde før du ser å kommer deg inn i galleriet! 0 Siter
serendipity Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Å herregud!! også støvletter da!!! hadde det bare vært bikkja eller noe ;-) og det var faktisk_ikke_ ironi. Men nå har jo jeg støvlett dilla da... 0 Siter
Gjest Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Å herregud!! også støvletter da!!! hadde det bare vært bikkja eller noe ;-) og det var faktisk_ikke_ ironi. Men nå har jo jeg støvlett dilla da... *LOL* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Å herregud!! også støvletter da!!! hadde det bare vært bikkja eller noe ;-) og det var faktisk_ikke_ ironi. Men nå har jo jeg støvlett dilla da... Ja ikkesant!! Har støvlett dilla jeg også, finnes det noe finere? Men heldigivis har det ordnet seg! Noen snille mennesker hadde levert dem inn, så jeg skal ned å hente dem etterpå! Jippi! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.