Gå til innhold

klønete meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet dem!:) Noen snille mennesker hadde levert dem inn.

Men ingen bilde før du ser å kommer deg inn i galleriet! ;)

Hehe, selv ikke deg kun iført støvletter får meg inn i galleriet.

Gjest M.Angelica
Skrevet

:0) Ringte nå nettopp til busselskapet og noen snille mennesker hadde levert dem inn!!

Skal ned å hente dem etterpå! :)

Jippi nå ble jeg glad! :)

Åhh..så bra!! Tipper du har en bra dag idag ;)

Skrevet

SÅ bra, MP!!

Tenker du er glad idag, ja.

Har du forresten link til støvlettene? Må se hvilken type det er ;)

Jeg kjøpte meg nylig mørkerøde skoletter, sånn ut-på-byn-type. Skikkelig stilige. Bare tanken på å glemme dem på bussen og så kanskje miste dem... ;-p

Skrevet

SÅ bra, MP!!

Tenker du er glad idag, ja.

Har du forresten link til støvlettene? Må se hvilken type det er ;)

Jeg kjøpte meg nylig mørkerøde skoletter, sånn ut-på-byn-type. Skikkelig stilige. Bare tanken på å glemme dem på bussen og så kanskje miste dem... ;-p

Har lett og lett etter link men finner ingenting.

De er i karamellfarget skinn, går opp til kneet, og har høy hel. Det er en røff stil på dem. Har noen andre liknende, men disse er kulere på en måte, de andre er penere.

Gudsjelov for at jeg fant dem igjen! Nå sitter jeg faktisk med dem på meg, skal aldri aldri glemme dem noe sted igjen! ;)

Støvletter i sånn mørkrød/begunder-rød farge er også sinnsykt kult! :)

Gjest eller ?
Skrevet

De er i karamellfarget skinn, går opp til kneet, og har høy hel. Det er en røff stil på dem. Har noen andre liknende, men disse er kulere på en måte, de andre er penere.

Gudsjelov for at jeg fant dem igjen! Nå sitter jeg faktisk med dem på meg, skal aldri aldri glemme dem noe sted igjen! ;)

Boots ?

Skrevet

De høres ut som støvletter jeg ville like. Høy hæl og litt røffe i stilen *s* Leter litt etter noe sånt jeg også, ser du. Har skoletter, men det kunne være ok med støvletter også av og til ;)

De mørkrøde jeg kjøpte har et par spenner på sidene, de er kjempetøffe. Høy hæl, og litt spisse framme. :)

Skrevet

Boots ?

Nja man kan jo kalle mine støvletter for boots men min definisjon på boots er enda mer røft.

Boots:

http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=3555

http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=3608

Jeg har et par boots også, i sort.

Men de jeg snakker om nå er mer sånn som disse:

http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=3426

http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=3380

De er egentlig en blanding av disse to.

Skrevet

Hehe, selv ikke deg kun iført støvletter får meg inn i galleriet.

hmm hvis ikke en gang et bilde av meg kun iført støvletter får deg til og ombestemme deg så er det ikke mye mer jeg kan gjøre.. ;)

du liker å holde deg mystisk mrxx..

Skrevet

hmm hvis ikke en gang et bilde av meg kun iført støvletter får deg til og ombestemme deg så er det ikke mye mer jeg kan gjøre.. ;)

du liker å holde deg mystisk mrxx..

Hehe, selvsagt er det viktig å være mystisk, det er rene fluepapiret det:-)

Skrevet

Ja ikkesant!! Har støvlett dilla jeg også, finnes det noe finere?

Men heldigivis har det ordnet seg! :) Noen snille mennesker hadde levert dem inn, så jeg skal ned å hente dem etterpå! Jippi! :)

Åååå så flott da... Jammen godt det finnes ærlige og snille mennesker. har akkurat kjøpt meg et par nye støvletter selv ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...