Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Han har sikkert dårlig samvittighet, men vi vet jo ikke om han burde ha det? Grusomt er det uansett...

Gjest stakkars stakkars
Skrevet

Han har sikkert dårlig samvittighet, men vi vet jo ikke om han burde ha det? Grusomt er det uansett...

"vi vet ikke om han burde det", det er så, men dette vil han alltid ha på seg stakkar, samme hvem sin feil det var, så var de alle på feil sted på feil tidspunkt.

Tragisk er bare fornavnet .....

Skrevet

ja tenker på det. Hva om jeg hadde krasjet med noen og de hadde dødd. Og jeg kunne blitt dømt for uaktsomt drap?

kjenner noen 19 årige jenter som kræsjet med bilen. hun som satt på døde, og hun andre fikk betinget straff for at hun hadde kjørt uaktomt. Det var ikke snakk om noe promille i bildet, men det var vinter og glatt og hun var uppmerksom et øyeblikk, og akkurat da hadde veninna tatt av seg sikkerhetsbeltet for å strekke seg etter noe i baksetet.

så hun ble dømt fordi passasjeren ikke hadde bilbelte på seg+ at hun hadde kjørt "uvettig".

Tenker fremdeles mye på det, og håper at hun klarer å leve videre selv om hun må ha dette på samvittigheten

Skrevet

ja tenker på det. Hva om jeg hadde krasjet med noen og de hadde dødd. Og jeg kunne blitt dømt for uaktsomt drap?

kjenner noen 19 årige jenter som kræsjet med bilen. hun som satt på døde, og hun andre fikk betinget straff for at hun hadde kjørt uaktomt. Det var ikke snakk om noe promille i bildet, men det var vinter og glatt og hun var uppmerksom et øyeblikk, og akkurat da hadde veninna tatt av seg sikkerhetsbeltet for å strekke seg etter noe i baksetet.

så hun ble dømt fordi passasjeren ikke hadde bilbelte på seg+ at hun hadde kjørt "uvettig".

Tenker fremdeles mye på det, og håper at hun klarer å leve videre selv om hun må ha dette på samvittigheten

Ja det kan ikke være lett for dem som nærmest uskyldig havner oppi noe sånt.

Det er liksom ikke noe man bare glemmer, blir nok mye tankekjør, og når det attpåtil blir dømt for drap....

De som kjører i fylla og dreper derimot skulle jeg gjerne vridd hodet om på....

Skrevet

Husker en annen nesten lik episode.

To venninner var ute å kjørte, passasjer-venninnen var gravid, i en tunell kræsjet de og den gravide venninnen ble drept. Sjåfør-venninnen ble dømt for uaktsomt drap.

Jeg mener sjåføren anket denne dommen .... husker ikke helt ......

Når jeg tenker etter er det flere sånne eksempler som har vært oppe, og som for oss virker helt forferdelige ......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...