nedtelling Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 er dette mulig og evt hvor.?? og er det vanskelig å få til?? Hva betaler man evt?? jeg er på utkikk etter en spesiell sang " I knev I loved you before I met you" av Savage Garden... 0 Siter
Aryane Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Jepp det fullt mulig å laste ned musikk gratis, jeg bruker Shareaza, WinMX og LimeWire, disse kan lastes ned på www.download.com 0 Siter
nedtelling Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Jepp det fullt mulig å laste ned musikk gratis, jeg bruker Shareaza, WinMX og LimeWire, disse kan lastes ned på www.download.com takk for tips..jeg skal inn og sjekke nå... håper det ikke er alt for vanskelig 0 Siter
Aryane Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 takk for tips..jeg skal inn og sjekke nå... håper det ikke er alt for vanskelig det er veldig lett, på Limewire står alt på norsk og, så da blir det jo ekstra lett! 0 Siter
Gjest snart biltyv Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 takk for tips..jeg skal inn og sjekke nå... håper det ikke er alt for vanskelig enkelt er det, men ikke lovlig men det er kanskje ikke så alvorlig med tyverier? selv sikler jeg etter en ny bil og siden jeg ikke har lyst eller råd til å kjøpe den, så er det vel greit å stjele den? 0 Siter
nedtelling Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 enkelt er det, men ikke lovlig men det er kanskje ikke så alvorlig med tyverier? selv sikler jeg etter en ny bil og siden jeg ikke har lyst eller råd til å kjøpe den, så er det vel greit å stjele den? nei gratis og lovlig er jo ikke det samme... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.