Gå til innhold

Kommunal lønn, IT

Gjest lurer på om tilbudet er ok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om jobb i it-avdelingen i en kommune. Men jeg synes lønnen er altfor lav. Vet at offentlig sektor ligger lavere enn privat, men dog, dette var for ille...

Er det noen her som jobber i bransjen som er villige til å fortelle hva de tjener ?

Kan legge til at jeg har nesten 20 års erfaring i bransjen.

Gjest hva var ditt tilbud ?
Skrevet

Er IKT-direktør i et større norsk selskap, halvstatelig og tjener ca 850.000 I tillegg har jeg firmabil (skulle jeg tatt vekk firmabilen ville jeg kunne plusse på inntekten med ca 6.000 kroner utbetalt i måneden.) avis + få dekket telefon hjemme + mobil.

Jobber tilsvarende mye og må påregne telefoner i helger mv.

trives veldig bra.

Lykke til

Skrevet

Er IKT-direktør i et større norsk selskap, halvstatelig og tjener ca 850.000 I tillegg har jeg firmabil (skulle jeg tatt vekk firmabilen ville jeg kunne plusse på inntekten med ca 6.000 kroner utbetalt i måneden.) avis + få dekket telefon hjemme + mobil.

Jobber tilsvarende mye og må påregne telefoner i helger mv.

trives veldig bra.

Lykke til

Jeg har nok valgt et misvisende nick, for jeg lurer egentlig ikke. Tilbudet er elendig. Men jeg lurer på om nivået i kommunen virkelig er så lavt ?

Det er på 322 000 i året.

Tror du det er forhandlingsmuligheter ? Jeg har lyst på jobben, men ikke til den lønnen.

Skrevet

Jeg har nok valgt et misvisende nick, for jeg lurer egentlig ikke. Tilbudet er elendig. Men jeg lurer på om nivået i kommunen virkelig er så lavt ?

Det er på 322 000 i året.

Tror du det er forhandlingsmuligheter ? Jeg har lyst på jobben, men ikke til den lønnen.

Neppe særlig rom for store forhandlinger i komunen, tror jeg.

".................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...