Gå til innhold

Når har du lunch?

Anbefalte innlegg

Gjest Lunchjenta
Skrevet

Bare lurer på hva som er "vanlig" i det offentlige og private. Når har du og jobben din lunch?

Jeg har kl.11.30

..men da sulter jeg innen det....;-)

Skrevet

Det er alt for tidlig - da blir ettermiddagen sååå lang! :o) Jeg lunsjer helst ikke før 12:30.

Gjest Lunchjenta til lillemus
Skrevet

Det er alt for tidlig - da blir ettermiddagen sååå lang! :o) Jeg lunsjer helst ikke før 12:30.

Åj.......så sent!!! Da hadde jeg sultet i hjel. Rekker aldri frokost så det er vel derfor ;-)

Skrevet

Åj.......så sent!!! Da hadde jeg sultet i hjel. Rekker aldri frokost så det er vel derfor ;-)

Jeg spiser frokost i 7-tiden så jeg er temmelig utsultet kl. 12:30 - forøvrig er jeg alltid sulten så det spiller liten rolle... :o)

Gjest modific
Skrevet

vi har ikke lunsjpause, må være tilgjengelig hele tiden. Prøver å få spist noe rundt 9.-9.30, da har vi som regel litt tid. Også blir det kanskje noe småspising utover dagen. Ikke særlig gunstig for kroppen men. vanskelig å få det til å gå opp ellers.

Jobber på sykehus og har betalt for 7,5 timer om dagen.

Skrevet

Vi har lunch fra 1130 - 1200

Vi har tilgang til en liten "privat"kantine, så jeg er nede å tar meg et par knekkebrød i ni tiden.

Ellers har vi fruktlevering, så vi spiser mye frukt.

Skrevet

Når jeg er sulten. Hvis det passer med de jeg jobber sammen med.

Skrevet

Tar lunch når jeg vil selv, men det blir ofte kl 1130 her også.

Skrevet

Jeg spiser frokost i 7-tiden så jeg er temmelig utsultet kl. 12:30 - forøvrig er jeg alltid sulten så det spiller liten rolle... :o)

At du alltid er "sulten" i det siste, har vi fått med oss, hehe.

Gjest spis oftere du
Skrevet

Hm, 5 1/2 time mellom frokost og lunsj, det er vel ikke helt bra vel?

Lurt å spise hver 3-4 time pga. forbrenninga.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Akkurat spist frokost så det blir noen timer til.

Skrevet

Jeg driver for meg selv og tar lunch og andre måltider når det passer meg, men ettersom jeg prøver å leve litt sunt med flere små måltider i stedet for DEN lunchen og DEN middagen, så blir det ofte til at jeg spiser i 12-tiden, prøver å holde litt rutiner og spise ca hver 4. time, det skal jo være så bra for forbrenningen sier de....

Skrevet

sendte visst litt feil, men skitt au...

Skrevet

Jeg tar lunsj om en halvtimes tid tenker jeg. Det varierer fra dag til dag siden jeg jobber hjemme med et proskjekt. Det er fantastisk syns jeg for da kan jeg jobbe sent på kvelden eller om natten. Det er da jeg har mest arbeidslyst.

Skrevet

Frokosten er dagens viktigste måltid lille venn..... :o)

Skrevet

Hm, 5 1/2 time mellom frokost og lunsj, det er vel ikke helt bra vel?

Lurt å spise hver 3-4 time pga. forbrenninga.

Jeg tar meg som regel en frukt eller noe i 9:30-tiden, det glemte jeg vel å si. :o)

Skrevet

At du alltid er "sulten" i det siste, har vi fått med oss, hehe.

Døh! Du er ikke stort bedre om dagen assa! Tror det begynner å bli en stund siden det ble på deg også jeg?! ;o)

Gjest spis oftere du
Skrevet

Jeg tar meg som regel en frukt eller noe i 9:30-tiden, det glemte jeg vel å si. :o)

flink jente, det:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...