Gå til innhold

Når har du lunch?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Døh! Du er ikke stort bedre om dagen assa! Tror det begynner å bli en stund siden det ble på deg også jeg?! ;o)

Hehe....

Skrevet

Tar lunch når jeg vil selv, men det blir ofte kl 1130 her også.

Har lunsj 11,30

Skrevet

Jeg luncher når jeg vil. :)

Som regel er det litt før klokka elleve, evt. litt over elleve.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg spiser frokost i 7-tiden så jeg er temmelig utsultet kl. 12:30 - forøvrig er jeg alltid sulten så det spiller liten rolle... :o)

Jepp, me too... ALLTID sulten. Selv en halv time etter julemiddagen, er jeg sulten.

Men lunsjer 11.00, da. Vi rullerer nemlig, så noen på svadelingen må spise tidlig og noen sent. Så har det seg slik at alle jeg jobber med er vanedyr de luxe, og har de lært seg å spise klokka 12.00, så klarer de ikke å tygge maten klokka 12.30.

Sorry at denne kom til deg, Lillemus, men som ofte er så tenker man at man skal svare på en ting, og så sniker det seg en annen ting med.

*Klemmer Lillemus, så innlegget ikke er forgjeves*

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Døh! Du er ikke stort bedre om dagen assa! Tror det begynner å bli en stund siden det ble på deg også jeg?! ;o)

Ja, har du lagt merke til at han går rundt med et litt sånn "ulvete" glis for tida:

"Hehe..."

Nesten litt creapy ;O)

Skrevet

Jepp, me too... ALLTID sulten. Selv en halv time etter julemiddagen, er jeg sulten.

Men lunsjer 11.00, da. Vi rullerer nemlig, så noen på svadelingen må spise tidlig og noen sent. Så har det seg slik at alle jeg jobber med er vanedyr de luxe, og har de lært seg å spise klokka 12.00, så klarer de ikke å tygge maten klokka 12.30.

Sorry at denne kom til deg, Lillemus, men som ofte er så tenker man at man skal svare på en ting, og så sniker det seg en annen ting med.

*Klemmer Lillemus, så innlegget ikke er forgjeves*

Bare lurer på hva "svadelingen" er jeg... ;o>

"Klemmmmm tilbake*

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Bare lurer på hva "svadelingen" er jeg... ;o>

"Klemmmmm tilbake*

Tihi! Ja nå kan du lure. nå! ;O)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...