mrxx Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Døh! Du er ikke stort bedre om dagen assa! Tror det begynner å bli en stund siden det ble på deg også jeg?! ;o) Hehe.... 0 Siter
fresja Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Tar lunch når jeg vil selv, men det blir ofte kl 1130 her også. Har lunsj 11,30 0 Siter
amber sun Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Jeg luncher når jeg vil. Som regel er det litt før klokka elleve, evt. litt over elleve. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg spiser frokost i 7-tiden så jeg er temmelig utsultet kl. 12:30 - forøvrig er jeg alltid sulten så det spiller liten rolle... ) Jepp, me too... ALLTID sulten. Selv en halv time etter julemiddagen, er jeg sulten. Men lunsjer 11.00, da. Vi rullerer nemlig, så noen på svadelingen må spise tidlig og noen sent. Så har det seg slik at alle jeg jobber med er vanedyr de luxe, og har de lært seg å spise klokka 12.00, så klarer de ikke å tygge maten klokka 12.30. Sorry at denne kom til deg, Lillemus, men som ofte er så tenker man at man skal svare på en ting, og så sniker det seg en annen ting med. *Klemmer Lillemus, så innlegget ikke er forgjeves* 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Døh! Du er ikke stort bedre om dagen assa! Tror det begynner å bli en stund siden det ble på deg også jeg?! ;o) Ja, har du lagt merke til at han går rundt med et litt sånn "ulvete" glis for tida: "Hehe..." Nesten litt creapy ;O) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jepp, me too... ALLTID sulten. Selv en halv time etter julemiddagen, er jeg sulten. Men lunsjer 11.00, da. Vi rullerer nemlig, så noen på svadelingen må spise tidlig og noen sent. Så har det seg slik at alle jeg jobber med er vanedyr de luxe, og har de lært seg å spise klokka 12.00, så klarer de ikke å tygge maten klokka 12.30. Sorry at denne kom til deg, Lillemus, men som ofte er så tenker man at man skal svare på en ting, og så sniker det seg en annen ting med. *Klemmer Lillemus, så innlegget ikke er forgjeves* Bare lurer på hva "svadelingen" er jeg... ;o> "Klemmmmm tilbake* 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Bare lurer på hva "svadelingen" er jeg... ;o> "Klemmmmm tilbake* Tihi! Ja nå kan du lure. nå! ;O) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.