Gå til innhold

Nevn tre gode grunner for å stemme rødt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke nevnt ett ord om at alle er stakkarer.

Men det er sånn det blir - de som ikke klagde på barnehageprisene og syns det var en grei pris å betale - også for at tilbudet skal bli bedre for de som ikke har råd - må nå også betale mindre - noe som gjør at STATEN må bidra mer - og det må ALLE -også de som ikke har barn være med på å betale. er det riktig da?

Skrevet

Hvah? Synes du ikke det er stas med en statsminister som ser ut som en forvokst konfirmant? ;)

med for stor dressjakke fra Fretex...hehe

Skrevet

Men det er sånn det blir - de som ikke klagde på barnehageprisene og syns det var en grei pris å betale - også for at tilbudet skal bli bedre for de som ikke har råd - må nå også betale mindre - noe som gjør at STATEN må bidra mer - og det må ALLE -også de som ikke har barn være med på å betale. er det riktig da?

Hvis man skal tenke at alle betaler hver gang staten betaler, så er det mye som blir urettferdig.

Jeg ønsker lavere barnehagepriser av ulike grunner.

Men jeg krangler ikke av den grunn.

Hadde man ikke hatt ulikt syn på saker, så hadde politikk vært unødvendig.

Skrevet

:D

Skrevet

Hvis man skal tenke at alle betaler hver gang staten betaler, så er det mye som blir urettferdig.

Jeg ønsker lavere barnehagepriser av ulike grunner.

Men jeg krangler ikke av den grunn.

Hadde man ikke hatt ulikt syn på saker, så hadde politikk vært unødvendig.

Elvsagt vil vi alle innerst inne har gratis barnehger - gratis biler og gratis frukt og grønt - - det appelerer til de fleste det - men fornuften sier at man må betale for det man skal ha - jobbe for pengene og ta vare på seg og sine og betale skatt til de som er vanskeligstilte. En dag kan også millionæren ternge hjelp fra det offentlige. Det kan skje alle - men alle må ikke ha alle goder hele tiden -det gjør ikke de fattigste noen tjeneste!

Skrevet

Elvsagt vil vi alle innerst inne har gratis barnehger - gratis biler og gratis frukt og grønt - - det appelerer til de fleste det - men fornuften sier at man må betale for det man skal ha - jobbe for pengene og ta vare på seg og sine og betale skatt til de som er vanskeligstilte. En dag kan også millionæren ternge hjelp fra det offentlige. Det kan skje alle - men alle må ikke ha alle goder hele tiden -det gjør ikke de fattigste noen tjeneste!

Jeg vil ikke ha gratis barnehage og i hvertfall ikke biler.

Selvfølgelig bør mann jobbe og betale skatt.

fei1365380229
Skrevet

Alle står i kø for å ta æren for renta, men jeg lar meg ikke lure til å tro at det ikke hadde vært lav rente uansett.

Det er jeg helt enig i. En annen ting er også at renta helt sikkert kommer til å stige i løpet av neste 4-års periode uavhengig av regjering.

Gjest mushimulle
Skrevet

Det er jeg helt enig i. En annen ting er også at renta helt sikkert kommer til å stige i løpet av neste 4-års periode uavhengig av regjering.

Nesten som homeopatene tar æren for at pasienten ble bra, også ville hun blitt bra uansett :) Også tar de penger for det.

Det der med å ta æren for noe som ville skjedd likevel, er en kusnt. Man må være på rett sted til rett tid, ha flaks. Og så må ingen forstå at de ble lurt.

Gjest mushimulle
Skrevet

Dårlig reklame for Fretex.

:)

Gjest men mest sannsynlig vil den stige mer med rød regjering
Skrevet

'

Skrevet

Hvah? Synes du ikke det er stas med en statsminister som ser ut som en forvokst konfirmant? ;)

he-he....ikke akkurat nei:-)

Skrevet

Så du har fått det dårligere nå? har du høyere rente enn oss andre f.eks? .)

Jeg har faktisk fått det mye dårligere, både når det gjelder penger og tjenester.

Så jeg håper virkelig på et regjeringsskifte.

Skrevet

1. Billigere barnehage

2. Plass til alle som vil ha plass på kulturskole.

3. Kjekk statsminister

3 gode grunner var jo utrolig lett å komme på :-)

Hvem er den kjekke satsministyeren du snakker om?? Hæ? Hvor?

;-)

Gjest skrævadottir
Skrevet

;-)

Det er han i konfirmantdressen.

Skrevet

;-)

Det er vel bare én mulighet og han heter Jens :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...