flisa Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Jeg har ikke nevnt ett ord om at alle er stakkarer. Men det er sånn det blir - de som ikke klagde på barnehageprisene og syns det var en grei pris å betale - også for at tilbudet skal bli bedre for de som ikke har råd - må nå også betale mindre - noe som gjør at STATEN må bidra mer - og det må ALLE -også de som ikke har barn være med på å betale. er det riktig da? 0 Siter
flisa Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hvah? Synes du ikke det er stas med en statsminister som ser ut som en forvokst konfirmant? med for stor dressjakke fra Fretex...hehe 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Men det er sånn det blir - de som ikke klagde på barnehageprisene og syns det var en grei pris å betale - også for at tilbudet skal bli bedre for de som ikke har råd - må nå også betale mindre - noe som gjør at STATEN må bidra mer - og det må ALLE -også de som ikke har barn være med på å betale. er det riktig da? Hvis man skal tenke at alle betaler hver gang staten betaler, så er det mye som blir urettferdig. Jeg ønsker lavere barnehagepriser av ulike grunner. Men jeg krangler ikke av den grunn. Hadde man ikke hatt ulikt syn på saker, så hadde politikk vært unødvendig. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 med for stor dressjakke fra Fretex...hehe 0 Siter
flisa Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hvis man skal tenke at alle betaler hver gang staten betaler, så er det mye som blir urettferdig. Jeg ønsker lavere barnehagepriser av ulike grunner. Men jeg krangler ikke av den grunn. Hadde man ikke hatt ulikt syn på saker, så hadde politikk vært unødvendig. Elvsagt vil vi alle innerst inne har gratis barnehger - gratis biler og gratis frukt og grønt - - det appelerer til de fleste det - men fornuften sier at man må betale for det man skal ha - jobbe for pengene og ta vare på seg og sine og betale skatt til de som er vanskeligstilte. En dag kan også millionæren ternge hjelp fra det offentlige. Det kan skje alle - men alle må ikke ha alle goder hele tiden -det gjør ikke de fattigste noen tjeneste! 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Elvsagt vil vi alle innerst inne har gratis barnehger - gratis biler og gratis frukt og grønt - - det appelerer til de fleste det - men fornuften sier at man må betale for det man skal ha - jobbe for pengene og ta vare på seg og sine og betale skatt til de som er vanskeligstilte. En dag kan også millionæren ternge hjelp fra det offentlige. Det kan skje alle - men alle må ikke ha alle goder hele tiden -det gjør ikke de fattigste noen tjeneste! Jeg vil ikke ha gratis barnehage og i hvertfall ikke biler. Selvfølgelig bør mann jobbe og betale skatt. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Alle står i kø for å ta æren for renta, men jeg lar meg ikke lure til å tro at det ikke hadde vært lav rente uansett. Det er jeg helt enig i. En annen ting er også at renta helt sikkert kommer til å stige i løpet av neste 4-års periode uavhengig av regjering. 0 Siter
Gjest mushimulle Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det er jeg helt enig i. En annen ting er også at renta helt sikkert kommer til å stige i løpet av neste 4-års periode uavhengig av regjering. Nesten som homeopatene tar æren for at pasienten ble bra, også ville hun blitt bra uansett Også tar de penger for det. Det der med å ta æren for noe som ville skjedd likevel, er en kusnt. Man må være på rett sted til rett tid, ha flaks. Og så må ingen forstå at de ble lurt. 0 Siter
Gjest mushimulle Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 med for stor dressjakke fra Fretex...hehe Dårlig reklame for Fretex. 0 Siter
Gjest men mest sannsynlig vil den stige mer med rød regjering Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det er jeg helt enig i. En annen ting er også at renta helt sikkert kommer til å stige i løpet av neste 4-års periode uavhengig av regjering. ' 0 Siter
Goliath Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hvah? Synes du ikke det er stas med en statsminister som ser ut som en forvokst konfirmant? he-he....ikke akkurat nei:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Så du har fått det dårligere nå? har du høyere rente enn oss andre f.eks? .) Jeg har faktisk fått det mye dårligere, både når det gjelder penger og tjenester. Så jeg håper virkelig på et regjeringsskifte. 0 Siter
zapata Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 1. Billigere barnehage 2. Plass til alle som vil ha plass på kulturskole. 3. Kjekk statsminister 3 gode grunner var jo utrolig lett å komme på :-) Hvem er den kjekke satsministyeren du snakker om?? Hæ? Hvor? ;-) 0 Siter
Gjest skrævadottir Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Hvem er den kjekke satsministyeren du snakker om?? Hæ? Hvor? ;-) Det er han i konfirmantdressen. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Hvem er den kjekke satsministyeren du snakker om?? Hæ? Hvor? ;-) Det er vel bare én mulighet og han heter Jens :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.