Gå til innhold

Hvordan skal jeg få eksen..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..til å komme å hente tingene sine?!

Nå har han hatt stæsj stående her i over en måned, og han får pokker ikke ut fingern uansett hvor mye jeg maser, trygler og ber..! Grr!

I dag hadde vi en helt klar avtale om henting, og gjett hva som ble en "kanskje"...!

Jeg har liten kåk! Jeg får jo ikke ryddet før han henter!

Er det noe mentalt her med at da er det helt slutt, eller er han rett og slett den samme gamle latsekken jeg kjenner?

Faen!

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

24

• mil1365380270

5

• Dorthe

3

• Goliath

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kjør det til han, så blir du kvitt problemet.

Skrevet

Gi han en tidsfrist, ett par uker kanskje. Hvis ikke det blir henta så kaster du det på dynga.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du ikke en bod du kan sette det i?

Eventuelt truer du med å sende det på dynga hvis han ikke henter det innen en viss tid.

laguna1365380434
Skrevet

Kjør det til han, så blir du kvitt problemet.

Har ikke bil, og dessuten synes jeg egentlig han kan klare å komme å hente det selv! Hvorfor skal jeg stå å bale med greiene hans..? Og da kunne han dessuten sagt at han ikke kom til å gidde med engang, og ikke late som at han skulle gjøre det snart så jævlig lenge! Hmpf.

Men det ender vel med det ja..At jeg må eske og pakke og..Faens latsekk, nå angrer jeg hvertfall ikkeno..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Gi han en tidsfrist, ett par uker kanskje. Hvis ikke det blir henta så kaster du det på dynga.

Jammen det har jeg ikke hjerte til og det vet han..:-o

mil1365380270
Skrevet

Sikkert en kombinasjon. Du ble jo kvitt madrassen, så dette går bra ;-)

Skrevet

Har ikke bil, og dessuten synes jeg egentlig han kan klare å komme å hente det selv! Hvorfor skal jeg stå å bale med greiene hans..? Og da kunne han dessuten sagt at han ikke kom til å gidde med engang, og ikke late som at han skulle gjøre det snart så jævlig lenge! Hmpf.

Men det ender vel med det ja..At jeg må eske og pakke og..Faens latsekk, nå angrer jeg hvertfall ikkeno..;-)

Ta en hvit løgn og si at nå står tingene hans ute på plenen/innkjørselen (noe de ikke gjør). Tenker at han kommer ganske fort da, iallefall før det begynner å regne :D

laguna1365380434
Skrevet

Har du ikke en bod du kan sette det i?

Eventuelt truer du med å sende det på dynga hvis han ikke henter det innen en viss tid.

Har viike bod, så her kryr det av sengerammer, boots og halvpakkede ting..Lekkert! :-I

Han vet godt at jeg ikke har hjerte til å kaste tingene hans..Så dette er litt håpløst.

Hvis han skal ha alle tingene sine strødd her, ringe for å mule på meg hver dag, samt bryte alle avtaler vi måtte ha, fæøler jeg at jeg fikk fint lite igjen for å kaste ham ut, bortsett fra hele husleia..:-I

*amper*

Skrevet

Hvordan klarte du å bli kvitt den madrassen?

Sett tinga hans uttafor, pakk det i svarte søppelsekker. så sender du melding om hvor det er plassert, og sier at det er en viss fare for at det kan forveksles med søppel. Dette gjør du selvsagt dagen før det tømmes søppel i gården. :D

laguna1365380434
Skrevet

Ta en hvit løgn og si at nå står tingene hans ute på plenen/innkjørselen (noe de ikke gjør). Tenker at han kommer ganske fort da, iallefall før det begynner å regne :D

God ide! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har viike bod, så her kryr det av sengerammer, boots og halvpakkede ting..Lekkert! :-I

Han vet godt at jeg ikke har hjerte til å kaste tingene hans..Så dette er litt håpløst.

Hvis han skal ha alle tingene sine strødd her, ringe for å mule på meg hver dag, samt bryte alle avtaler vi måtte ha, fæøler jeg at jeg fikk fint lite igjen for å kaste ham ut, bortsett fra hele husleia..:-I

*amper*

Nei, da vet jeg sannelig ikke. :/

laguna1365380434
Skrevet

Sikkert en kombinasjon. Du ble jo kvitt madrassen, så dette går bra ;-)

hehe..joda, men jeg synes det ville være litt drøyt og hjertløst å "bli kvitt" eksens saker..Men, faen altså, jeg blir så lei! Han tyner meg jo nesten til å bli litt "brutal" her, den latsekken.

Skrevet

Jammen det har jeg ikke hjerte til og det vet han..:-o

Jeg skjønner at du ikke har hjerte til å kaste det.

Men du kan selge det, så har du litt mer lommepenger til USA-turen :)

laguna1365380434
Skrevet

Hvordan klarte du å bli kvitt den madrassen?

Sett tinga hans uttafor, pakk det i svarte søppelsekker. så sender du melding om hvor det er plassert, og sier at det er en viss fare for at det kan forveksles med søppel. Dette gjør du selvsagt dagen før det tømmes søppel i gården. :D

Lurt! Faktisk! Det er jo å spille på de svarte tangentene det altså, men han legger jo sinnsykt opp til det selv..:-I

Madrassen fikk jeg kjørt fordi noen jeg kjenner viste seg å kjenne noen som hadde tilgang på varebil via jobb..!

Skrevet

Jeg er helt enig med mariaflyfly. Pakk det vekk i søplesekker og sett det der.

Skrevet

Lurt! Faktisk! Det er jo å spille på de svarte tangentene det altså, men han legger jo sinnsykt opp til det selv..:-I

Madrassen fikk jeg kjørt fordi noen jeg kjenner viste seg å kjenne noen som hadde tilgang på varebil via jobb..!

Selvsagt legger han opp til det sjøl!

Så kan du jo selvsagt gå gjennom tinga hans og selge det som er av verdi på finn.no. ;)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skjønner at du ikke har hjerte til å kaste det.

Men du kan selge det, så har du litt mer lommepenger til USA-turen :)

hehehe..For det er MYE snillere..;-)

Dessuten vet jeg ikke hvor mye det er å hente på gammel sengeramme, tonnevis med boots & velbrukte herreklær, samt masse papirer adressert til ham. Ogsåvidere i samme prisklasse! ;-)

Skrevet

Det finnes diverse smålagre rundt om der du kan leie lagringsplass for et eller annet beløp.

Søk på nettet og finn mer informasjon. Mulig det finnes noe rett i nærheten av der du bor.

Gi han beskjed om at du vil frakte alle hans ting til et slikt sted (konkretiser hvor) og leie det i hans navn - for på den måten få det ut av verden for deg.

Gi han klar beskjed om når det er siste mulighet for han å hente det, før du frakter det bort.

Kanskje han tror mer på det, enn på en trussel om at du kaster det hvis ikke....?

Skrevet

Gi ham en frist. Feks. fredag, hvis ikke går det i bosset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...