Gå til innhold

Hvordan skal jeg få eksen..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Selvsagt legger han opp til det sjøl!

Så kan du jo selvsagt gå gjennom tinga hans og selge det som er av verdi på finn.no. ;)

Tror ikke jeg selger noe..(om jeg kunne..Vet ikke riktig hvor salgbart stuffet hans er..;-)) Men utenfor, pakket og klart, det blir VELDIG snart rimelig, og "nødverge"..

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

24

• mil1365380270

5

• Dorthe

3

• Goliath

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

hehe..joda, men jeg synes det ville være litt drøyt og hjertløst å "bli kvitt" eksens saker..Men, faen altså, jeg blir så lei! Han tyner meg jo nesten til å bli litt "brutal" her, den latsekken.

En telefon er nok!

"Jeg skal på hyttetur, så jeg bare merker tingene dine og setter de utenfor" ...... *skurre - plystre*..."dårlig forbindelse"...."må dra nå"...*klikk*

Også skrur du av telefonen fort som fy ;-)

Skrevet

hehehe..For det er MYE snillere..;-)

Dessuten vet jeg ikke hvor mye det er å hente på gammel sengeramme, tonnevis med boots & velbrukte herreklær, samt masse papirer adressert til ham. Ogsåvidere i samme prisklasse! ;-)

Typisk menn, de tar med seg platesamlinga, pc'n, dvd'ene og anlegget. Resten, det som ikke er av noen som helst verdi, lar de ligge igjen til irritasjon.

Det han har hos deg høres jo bare ut som crap, da er det bare å pælme i vei. Hadde jeg bodd i byen skulle jeg kommet å gjort det for deg :)

Gjest Persille
Skrevet

Du pakker alt i sekker og setter det utenfor døren, sender en melding og sier at det står der. Da skjer en av følgende:

1 han kommer og henter det

2 noen stjeler det

3 noen tror du er lat og hiver det for deg

I alle fall er du kvitt problemet :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er helt enig med mariaflyfly. Pakk det vekk i søplesekker og sett det der.

Ja jeg skulle! Men nå ringte han da, sur & jævlig, og kunne muligens vurdere å hente noe..SÅ forutretta liksom..:-I GRR! Som om det er han som skal være sur! Jeg får lyst til å SLÅ!

Skrevet

Har ikke bil, og dessuten synes jeg egentlig han kan klare å komme å hente det selv! Hvorfor skal jeg stå å bale med greiene hans..? Og da kunne han dessuten sagt at han ikke kom til å gidde med engang, og ikke late som at han skulle gjøre det snart så jævlig lenge! Hmpf.

Men det ender vel med det ja..At jeg må eske og pakke og..Faens latsekk, nå angrer jeg hvertfall ikkeno..;-)

Det er selvsagt ikke din jobb. Men hvis alt står i veien og han ikke henter det, så er du jo en løsning at du leverer det. Eller sier i fra til han at du kaster alt sammen.

laguna1365380434
Skrevet

En telefon er nok!

"Jeg skal på hyttetur, så jeg bare merker tingene dine og setter de utenfor" ...... *skurre - plystre*..."dårlig forbindelse"...."må dra nå"...*klikk*

Også skrur du av telefonen fort som fy ;-)

Lurt! ;-) Men nå ringte han her, og kommer hvertfall og henter noe..

Jeg er så sint på han nå at jeg bare har lyst til å slå ham eller noe..Jeg får besøk fredag og han vet så godt at jeg ikke får gjort noe om han ikke får ut fingeren!

laguna1365380434
Skrevet

Det finnes diverse smålagre rundt om der du kan leie lagringsplass for et eller annet beløp.

Søk på nettet og finn mer informasjon. Mulig det finnes noe rett i nærheten av der du bor.

Gi han beskjed om at du vil frakte alle hans ting til et slikt sted (konkretiser hvor) og leie det i hans navn - for på den måten få det ut av verden for deg.

Gi han klar beskjed om når det er siste mulighet for han å hente det, før du frakter det bort.

Kanskje han tror mer på det, enn på en trussel om at du kaster det hvis ikke....?

Joda, men jeg har ikke bil, og mye av det er tunge ting jeg ødelegger ryggen på om jeg må ta det alene..:-I Han kunne da jaggu klare flyttingen sin selv?

Men det var et godt tips, haddee jeg hatt flere her, bil og litt tid..Det verste er at det forpurrer meg bare SÅ kraftig også, jeg får besøk på fredag og får faktisk ikke gjort noenting før han får somla seg hit..

Nå ringte han og sa han kom etter litt, men det er sikkert et sokkepar eller noe..:-I

*sur*

laguna1365380434
Skrevet

Typisk menn, de tar med seg platesamlinga, pc'n, dvd'ene og anlegget. Resten, det som ikke er av noen som helst verdi, lar de ligge igjen til irritasjon.

Det han har hos deg høres jo bare ut som crap, da er det bare å pælme i vei. Hadde jeg bodd i byen skulle jeg kommet å gjort det for deg :)

Takk, det hadde vært noe..;-) Men nå ringte han surmulende og gikk med på å hente noe..Men jeg gidder ikke juble enda, han skal sikkert bare fylle opp en rimipose med sokker eller no..

laguna1365380434
Skrevet

Gi ham en frist. Feks. fredag, hvis ikke går det i bosset.

Han har hatt hele måneden, så kanskje ja..:-o Jeg får husgjester fredag, så jeg blir jo helt desperat her! jeg får ikke gjort ting før han gjør!

laguna1365380434
Skrevet

Du pakker alt i sekker og setter det utenfor døren, sender en melding og sier at det står der. Da skjer en av følgende:

1 han kommer og henter det

2 noen stjeler det

3 noen tror du er lat og hiver det for deg

I alle fall er du kvitt problemet :)

hehe, lurt! Jeg gjør det og, om han ikke får ut fingern på eget initativ..Han har jo fått ørten muligheter til å ordne dette sivilisert, han formelig trygler meg om å spille på de svarte tangentene jo!

:-)

Skrevet

Med så mye tyveri det er der du bor kommer han sikkert ganske fort hvis du sier du har satt det på utsiden av døra?

Skrevet

Han har hatt hele måneden, så kanskje ja..:-o Jeg får husgjester fredag, så jeg blir jo helt desperat her! jeg får ikke gjort ting før han gjør!

Sett hardt mot hardt.

Det er sikkert litt ubehagelig, men han kan jo ikke bruke din leilighet som oppbevaringsplass/lager heller. Kanskje du skulle sendt ham en regning for plassen du bruker til å lagre hans saker?

laguna1365380434
Skrevet

Med så mye tyveri det er der du bor kommer han sikkert ganske fort hvis du sier du har satt det på utsiden av døra?

Får prøve den, om han ikke får ut fingeren NÅ! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Sett hardt mot hardt.

Det er sikkert litt ubehagelig, men han kan jo ikke bruke din leilighet som oppbevaringsplass/lager heller. Kanskje du skulle sendt ham en regning for plassen du bruker til å lagre hans saker?

Ja, med dewt vil han jo bare le av, den arrogante fyren..:-I Jeg får liksom ikke skiset ham på noe..Jeg har sagt det er viktig og ikke bare vranghet, han burde jo skjønne det!

Jeg er så eitrende sint på ham..Jeg prøver søplesekker utenfor, og kommer han ikke da heller får jeg ringe morra hans og sladre..;-P

Skrevet

Joda, men jeg har ikke bil, og mye av det er tunge ting jeg ødelegger ryggen på om jeg må ta det alene..:-I Han kunne da jaggu klare flyttingen sin selv?

Men det var et godt tips, haddee jeg hatt flere her, bil og litt tid..Det verste er at det forpurrer meg bare SÅ kraftig også, jeg får besøk på fredag og får faktisk ikke gjort noenting før han får somla seg hit..

Nå ringte han og sa han kom etter litt, men det er sikkert et sokkepar eller noe..:-I

*sur*

Trege ekser er enda værre som eks enn hva de var før de ble ekser....:-)

Lykke til!

laguna1365380434
Skrevet

Trege ekser er enda værre som eks enn hva de var før de ble ekser....:-)

Lykke til!

Takk, det trenger jeg også..;-) Jeg er så stressa her at jeg må holde fast hodet for at det ikke bare skal ta til vingene å fly sin vei..;-) Jeg er så rasende på ham som fy..Arrogante jævla latsekken av en mann!

Skrevet

Takk, det trenger jeg også..;-) Jeg er så stressa her at jeg må holde fast hodet for at det ikke bare skal ta til vingene å fly sin vei..;-) Jeg er så rasende på ham som fy..Arrogante jævla latsekken av en mann!

Så så Laguna - ikke hold noe tilbake nå.....

Slipp det ut, og slå i veggen om du må:-)

Men fra spøk til revolver....jeg forstår veldig godt frustrasjonene dine.

Du får "trøste deg" med at det da blir lettere å komme over at du gav han fyken - selv om det kanskje ikke ville vært så vanskelig uansett?

Dårlig samvittighet kan du i hvert fall glemme å ha nå - hvis den skulle ha dukket opp fra tid til annen i noen "svake" øyeblikk:-)

Skrevet

Ja, med dewt vil han jo bare le av, den arrogante fyren..:-I Jeg får liksom ikke skiset ham på noe..Jeg har sagt det er viktig og ikke bare vranghet, han burde jo skjønne det!

Jeg er så eitrende sint på ham..Jeg prøver søplesekker utenfor, og kommer han ikke da heller får jeg ringe morra hans og sladre..;-P

Høres ut som en plan :D

Skrevet

Sett tingene ut på fortauet, da vel. Jeg holdt på å gjøre det i en liknende situasjon en gang, hvorpå kua kom halsende i siste liten :-)

"..................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...