Gå til innhold

Hvordan skal jeg få eksen..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Sett tingene ut på fortauet, da vel. Jeg holdt på å gjøre det i en liknende situasjon en gang, hvorpå kua kom halsende i siste liten :-)

"..................................."

Jeg gjør det snart..!Vi har kranglet på telefonen og dessuten ansikt til anikt..I hele dag!! Og hvem har tingene..? jo jeg!

Han har til kl 20. Det vet han veldig, veldig godt nå..Problemet er at han alltid tror jeg er for snill og jeg bare tomtønneruller og boffer meg opp..Og det har han jo litt rett i å mistenke for jeg er egentlig alt for godhjerta til å gjøre slikt..Men nå er det NOK!

Jeg gjør det faktisk kl 20, om han ikke har vært her pr da.

*ond*

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

24

• mil1365380270

5

• Dorthe

3

• Goliath

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

Jeg gjør det snart..!Vi har kranglet på telefonen og dessuten ansikt til anikt..I hele dag!! Og hvem har tingene..? jo jeg!

Han har til kl 20. Det vet han veldig, veldig godt nå..Problemet er at han alltid tror jeg er for snill og jeg bare tomtønneruller og boffer meg opp..Og det har han jo litt rett i å mistenke for jeg er egentlig alt for godhjerta til å gjøre slikt..Men nå er det NOK!

Jeg gjør det faktisk kl 20, om han ikke har vært her pr da.

*ond*

Pøh! Du kommer ikke til å gjøre det! Men du kan begynne å bære ned ting med en gang han kommer, også må du sørge for å ha esker eller søppelsekker til å ha det i. Sikkert lurt å hive det oppi på forhånd, men du er vel redd for å krølle sokkene hans *erte*

Skrevet

Hva med å ringe etter en taxi?

Plasser dritten hans i bagasjerommet, og oppgi adressen det skal kjøres til, pluss hans tlf nummer.

Gi beskjed til sjåføren at mottaker betaler.

Enkelt og greit.

laguna1365380434
Skrevet

Pøh! Du kommer ikke til å gjøre det! Men du kan begynne å bære ned ting med en gang han kommer, også må du sørge for å ha esker eller søppelsekker til å ha det i. Sikkert lurt å hive det oppi på forhånd, men du er vel redd for å krølle sokkene hans *erte*

Jeg har lovet å ikke røre til klokken åtte, så det får jeg vel nesten holde..Men kommer han ikke da, DA altså..Da blir det krølla sokker på mannen! ;-)

Poser har jeg i beredskap, jeg har et par esker også, i tilfelle..Men jeg skulle SÅ ønske han kunne være grei!

Jeg liker ikke å drive å krangle sånn, jeg vil at verden skal være venner med meg.

Skrevet

Ja jeg skulle! Men nå ringte han da, sur & jævlig, og kunne muligens vurdere å hente noe..SÅ forutretta liksom..:-I GRR! Som om det er han som skal være sur! Jeg får lyst til å SLÅ!

Han skjønner antagelig ikke at han har gjort noe galt i det hele tatt. Jævla irriterende ikke sant :o)

laguna1365380434
Skrevet

Hva med å ringe etter en taxi?

Plasser dritten hans i bagasjerommet, og oppgi adressen det skal kjøres til, pluss hans tlf nummer.

Gi beskjed til sjåføren at mottaker betaler.

Enkelt og greit.

Om drosjesjåføren aksepterer det? Hmm, vet ikke, vil nødig ha regningen..Og, han har noe litt stort stjæsj også, sengerammer og sånn som står på gangen her.

Men nå lovte han før åtte, og jeg håper sånn han holder det..Hvis ikke blir det krig, og tingene på fortauet..:-o

laguna1365380434
Skrevet

Han skjønner antagelig ikke at han har gjort noe galt i det hele tatt. Jævla irriterende ikke sant :o)

Noe voldsomt! Nei han skjønner nok ikke helt hva jeg jazzer meg opp for..Men det burde han..Både naturlig og fordi jeg har forklart ham det søtti ganger;-)

mil1365380270
Skrevet

Jeg har lovet å ikke røre til klokken åtte, så det får jeg vel nesten holde..Men kommer han ikke da, DA altså..Da blir det krølla sokker på mannen! ;-)

Poser har jeg i beredskap, jeg har et par esker også, i tilfelle..Men jeg skulle SÅ ønske han kunne være grei!

Jeg liker ikke å drive å krangle sånn, jeg vil at verden skal være venner med meg.

Men, du vennen. Det er ikke slemt å putte det i sekker og esker. Det er omsorg, du hjelper ham jo! Det samme gjelder når du flyr nedover trappene med sekkene; han slipper å bære.

Noen ganger virker du skuffende lite manipulerende. Og det ovenfor en mann som fortsatt tvinner deg rundt lillefingeren?! Hva sier vennene dine om dette? ;-)

Skrevet

Om drosjesjåføren aksepterer det? Hmm, vet ikke, vil nødig ha regningen..Og, han har noe litt stort stjæsj også, sengerammer og sånn som står på gangen her.

Men nå lovte han før åtte, og jeg håper sånn han holder det..Hvis ikke blir det krig, og tingene på fortauet..:-o

Oppgi kun hans nummer når du bestiller drosje. Ikke ditt eget. Da er det ikke ditt problem.

laguna1365380434
Skrevet

Men, du vennen. Det er ikke slemt å putte det i sekker og esker. Det er omsorg, du hjelper ham jo! Det samme gjelder når du flyr nedover trappene med sekkene; han slipper å bære.

Noen ganger virker du skuffende lite manipulerende. Og det ovenfor en mann som fortsatt tvinner deg rundt lillefingeren?! Hva sier vennene dine om dette? ;-)

Vennene mine humrer litt i barten ja..;-P

Men seriøst, jeg hater og krangle, og brukte opp MASSE krangleenergi på å få mannen ut, jeg ante ikke at det faktisk krevde mere å få ut tingene. Også synes jeg synd på ham, og har krank samvittighet sånn fordi jeg slo opp og han er trist, jeg vet at det burde man ikke, men jeg har det fordet. Og det tror jeg han melker litt, altså.

Men jeg hjelper ham jaggu om han ikke er her innen 20! Visst pokker!

*tøff*

laguna1365380434
Skrevet

Oppgi kun hans nummer når du bestiller drosje. Ikke ditt eget. Da er det ikke ditt problem.

Takk! :-) Noterer meg det!

:-)

Skrevet

Noe voldsomt! Nei han skjønner nok ikke helt hva jeg jazzer meg opp for..Men det burde han..Både naturlig og fordi jeg har forklart ham det søtti ganger;-)

Jeg tviler på at forklaringer hjelper. Jeg tror det er en typisk greie at de ikke vil forstå hvorfor det ender som det gjør.

mil1365380270
Skrevet

Vennene mine humrer litt i barten ja..;-P

Men seriøst, jeg hater og krangle, og brukte opp MASSE krangleenergi på å få mannen ut, jeg ante ikke at det faktisk krevde mere å få ut tingene. Også synes jeg synd på ham, og har krank samvittighet sånn fordi jeg slo opp og han er trist, jeg vet at det burde man ikke, men jeg har det fordet. Og det tror jeg han melker litt, altså.

Men jeg hjelper ham jaggu om han ikke er her innen 20! Visst pokker!

*tøff*

Er sånn jeg også. Føler meg så ressurssterk, så da må jeg være snill mot de som ikke er så flinke eller har det så bra. Heldigvis har jeg et temperament som ikke egner seg for tettbygd strøk, så jeg får satt ned foten av og til.

Skrevet

Takk! :-) Noterer meg det!

:-)

Her i byen (Tromsø) registreres telefonnummeret man ringer fra automatisk når man bestiller bilen.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg har ikke lest de andre svarene du har fått enda, men jeg regner med at det står noe slikt som:

Da samler du sammen skrotet hans og setter det uten for huset ditt. Så ringer du og sier at det står ute, klart til henting, og om han ikke henter så er det hans feil om det blir ødelagt. Evt. kjøre og sette det utenfor døra hans... Selv fyrer jeg i peisen med sokkene til mannen om de blir liggende for lenge på gulvet, i sofaen osv. To ganger tok det, men det gjorde ingenting, for sokkebrenning er gøy! Det eksen din driver med er kontrollering på sitt verste. Fordi du må sitte og vente på ham for å komme videre, har han fremdeles kontrollen.

Vær beinhard, og lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...