Gå til innhold

Er det vanlig å få muskelsmerter før menstruasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ofte plager med nakken og andre ledd og har begynt å tenke på om det kan ha noe med en premenstruelle fasen å gjøre.

Får man oftere leddsmerter da?Noen som vet noe om det?

Skrevet

Jeg får vondt i rygg og bekken, noe som går videre til nakken. Har det ofte i hele mensperioden og.

fei1365380229
Skrevet

Ja, det tror jeg er veldig vanlig. Selv er jeg omtrent invalid 2-3 dager før.

Skrevet

Jeg får vondt i rygg og bekken, noe som går videre til nakken. Har det ofte i hele mensperioden og.

ok kanskje det har en sammenheng der...

Skrevet

Med min fibromyalgidiagnose forsterkes smertene før og under mens så det har nok helt sikkert en sammenheng.

Skrevet

JA! - og så er det alltid sånn at jeg får lyst til å drikke melk - og det gjør jeg aldri ellers - - men det er jo ikke akkurat vondt da.....:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...