Gå til innhold

Sex/utroskap/kjærlighet.

Anbefalte innlegg

Gjest Gift kvinne i mange år.

Jeg er ei kvinnne som er har vært lykkelig gift i mange år, og har et helt nydelig sexliv.

Jeg har i lengre tid lurt på hvorfor så mange er opptatt av utroskap og at en ikke skal ha sex med andre, og at en også helst skal spare seg til den rette. Jeg og mannen min skiller på sex og kjærlighet. Sex er sex og kjærlighet er kjærlighet. Vi har ofte sex med andre par og nyter det, men aldri sex med andre uten at den andre er med. Vi har en grense, aldri klining, vi har sex for nytelse og leker ikke kjærester med andre, det er vi selv. Dette beriker vårt sexliv veldig og det er veldig opphissende og godt. Dette ser vi ikke på som noe utroskap da begge er med, og det er bare for rein nytelse og sex, men vi har aldri sex med andre alein, men det trenger vi ikke heller. Så sex er sex og kjærlighet er kjærlighet, dette er to vidt forskjelige ting. Så folk slutt å vær så prippen, det er jo bare puling, ikke kjærlighet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196451-sexutroskapkj%C3%A6rlighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For dere så ser det jo ut til å fungere fint - og det er bra for dere.

Men å tro at andre ikke liker det samme som dere bare fordi de er pripne. Og at de bare kan "bestemme seg for å skille mellom sex og kjærlighet", slik som dere gjør - blir for dumt til at man kan ta deg alvorlig.

For hvis det virkelig er slik du sier, så forstår ikke jeg hvorfor du/dere er så pripne at ikke en av dere kan ha sex med en annen uten at begge er til stede?

Det er jo uansett bare knulling og har intet med kjærlighet/følelser å gjøre - så hvorfor setter dere slike pripne grenser for hverandre?

Gjest mummikusine

Så klining er klining og kjærlighet er kjærlighet, dette er to vidt forskjelige ting. Så folk slutt å vær så prippen, det er jo bare klining, ikke kjærlighet.

Ja, tenkte jeg og. Hvis de ikke kan kline med andre, ei heller ha sex med andre uten at begge er der, så er kanskje ikke sex bare sex likevel??

Gjest alle har vi hver våre grenser

Ja, tenkte jeg og. Hvis de ikke kan kline med andre, ei heller ha sex med andre uten at begge er der, så er kanskje ikke sex bare sex likevel??

Akkurat mitt poeng!

Men hun ser ikke skogen for bare trær, og da er det lett å si at ANDRES grenser skyldes prippenhet, mens hennes egne grenser er helt naturlige....

Annonse

Gjest shit ass

nei unnskyld meg. Kan du virkelig påstå at sex har ingenting med kjærlighet å gjøre? Det vil isåfall bli det samme som at sex har ingenting med følelser å gjøre. Hvorfor tror du at mennesker som blir voldtatt får ødelagt livet sitt? Fordi sex har inmari mye med følelser å gjøre. Det er ikke bare en fysisk greie. Jeg skjønner dealen med dere to at det funker for dere, og så lenge man er enig om slikt så for all del! Det sierjeg ingenting imot. Men å si at andre er prippne som ikke skiller sex og kjærlighet... Ja, gå og si det til søstra mi som blei voldtatt og som har fått hele livet sitt ned i møkka pga det.

nei unnskyld meg. Kan du virkelig påstå at sex har ingenting med kjærlighet å gjøre? Det vil isåfall bli det samme som at sex har ingenting med følelser å gjøre. Hvorfor tror du at mennesker som blir voldtatt får ødelagt livet sitt? Fordi sex har inmari mye med følelser å gjøre. Det er ikke bare en fysisk greie. Jeg skjønner dealen med dere to at det funker for dere, og så lenge man er enig om slikt så for all del! Det sierjeg ingenting imot. Men å si at andre er prippne som ikke skiller sex og kjærlighet... Ja, gå og si det til søstra mi som blei voldtatt og som har fått hele livet sitt ned i møkka pga det.

"Men å si at andre er prippne som ikke skiller sex og kjærlighet... Ja, gå og si det til søstra mi som blei voldtatt og som har fått hele livet sitt ned i møkka pga det."

Voldtekt har ingenting med kjærlighet å gjøre, så det blir helt meningsløst. Og jeg tviler sterkt på at trådstarteren mente det du anklager henne for.

"..................................."

laguna1365380434

Enig..sex er sex og love er love..;-)

Jeg har aldri skjønt hvordan folk klarer å ikke skille på det.

Når det er sagt er sex (og hva som helst egentlig..en middag, en ferie) myyye bedre når du deler det med en du virkelig virkelig liker eller elsker..

Men som de sa i en dårlig sitcom jeg så engang : sex er som pizza, slvom den er ganske dårlig blir det aldri helt feil..;-)

Neida, det var jo veldig flåsete, men jeg mener at sex kan være gøy og hyggelig også uten de helt store kjærlighetsfølelsene. Å være tiltrukket av noen betyr IKKE nødvendigvis at en er romantisk forelska.

:-)

Enig..sex er sex og love er love..;-)

Jeg har aldri skjønt hvordan folk klarer å ikke skille på det.

Når det er sagt er sex (og hva som helst egentlig..en middag, en ferie) myyye bedre når du deler det med en du virkelig virkelig liker eller elsker..

Men som de sa i en dårlig sitcom jeg så engang : sex er som pizza, slvom den er ganske dårlig blir det aldri helt feil..;-)

Neida, det var jo veldig flåsete, men jeg mener at sex kan være gøy og hyggelig også uten de helt store kjærlighetsfølelsene. Å være tiltrukket av noen betyr IKKE nødvendigvis at en er romantisk forelska.

:-)

Jeg er såå enig med deg, laguna!

Bra skrevet. :)

Annonse

mil1365380270

He-he! De som virkelig skiller sex og kjærlighet, de kommer til å le seg fordervet av det du skriver her.

Hvis man skiller de to, da kan man ha sex på hver sin kant, kjærligheten forblir uberørt av dette.

Og det er jo ikke det dere driver med. Dere inviterer andre inn i sexlivet deres, det er noe helt annet.

Men det er fint dere har det bra, ikke alle som har det :-)

Jeg er ikke prippen, men klarer ikke sex uten kjærlighet og følelser.

Jeg hadde aldri klart å utføre noe med en annen mann, mens min så på eller omvendt.

Men jeg synes det er fint at dere har funnet ut hva dere liker best.

Og jeg er glad for at jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet at det ikke hadde vært noe for meg..

Godt vi er forskjellige :o)

:o)

Fint at dere har et sexliv dere er fornøyde med. :o)

Selv har jeg prøvd sex uten følelser, og bevares - det var godt! Men sett opp imot sex der følelser er involvert så kommer det sørgelig til kort for min del.

Og prippen? *Hehe* Spør kjæresten min om han synes jeg er prippen du...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...