Gå til innhold

Sex/utroskap/kjærlighet.

Anbefalte innlegg

Fint at dere har et sexliv dere er fornøyde med. :o)

Selv har jeg prøvd sex uten følelser, og bevares - det var godt! Men sett opp imot sex der følelser er involvert så kommer det sørgelig til kort for min del.

Og prippen? *Hehe* Spør kjæresten min om han synes jeg er prippen du...

Sex med kjærlighet kan ikke måles med bare sex nei..

Helt enig med deg!!!

Da er jeg heller prippen, og tar sex med kjærlighet ;o)

:o)

:o)

Fortsetter under...

'Jeg og mannen min skiller på sex og kjærlighet.'

Hvorfor? Hvordan gjør dere det?

'Sex er sex og kjærlighet er kjærlighet.'

Det er det fordi det er det? Det gir ingen mening. Hva mener du egentlig?

'Vi har ofte sex med andre par og nyter det, men aldri sex med andre uten at den andre er med.'

Hvorfor ikke?

'Vi har en grense, aldri klining, vi har sex for nytelse og leker ikke kjærester med andre, det er vi selv.'

Aha, grenser... det høres veldig prippent ut.

Du kan altså ikke kline med en mann, men ta kuken hans i munnen eller ri ham. Og mannen din forsvinne med hele ansiktet opp i skrittet på ei søt jente eller ta henne på kryss og tvers, men ikke kysse henne på munnen. Jaaaa... hvorfor en fremmed her, men ikke der hadde jeg nær sagt (og sa det)?

'Dette beriker vårt sexliv veldig og det er veldig opphissende og godt.'

Hvordan berikende?

'/... men vi har aldri sex med andre alein, men det trenger vi ikke heller.'

Hva er galt med å ha sex med andre under fire øyne?

'Så sex er sex og kjærlighet er kjærlighet, dette er to vidt forskjelige ting.'

Igjen - hvordan kan du si det, hva er forklaringen?

PS: Jeg er ikke provosert eller noe, det du sier er bare helt underlig. Derfor spør jeg.

"Så sex er sex og kjærlighet er kjærlighet, dette er to vidt forskjelige ting. Så folk slutt å vær så prippen, det er jo bare puling, ikke kjærlighet".

den dær kommentaren høres ut som kom fra en 14-åring!

akkurat som om du tror med din enkle forklaring at folk etter dette vil tenke "hm, ja, det er nå sant, det dær. hvorfor har vi aldri pult andre enn hverandre før??".

passer denne formen for deg - fint.

*tenker meg om* ...nei, jeg ble ikke omvendt. innlegget ditt funka ikke for meg.

Det er fint at dette fungerer så bra for dere, at dere er lykkelig gift og har et bra sexliv.

Men det blir litt for teit å stemple andre folk som pripne fordi de ikke har samme syn på slike ting som deg selv.

helt enig. det er ikke direkte unormalt, det de gjør, men flertallet av par holder seg til hverandre (utenom utroskap, selvfølgelig).

det er ihvertfall rart å kalle flertallet pripne...

Annonse

Gjest gift kvinnen20 i mange år.

Jeg er ei kvinnne som er har vært lykkelig gift i mange år, og har et helt nydelig sexliv. Jeg har i lengre tid lurt på hvorfor så mange er opptatt av at en ikke skal ha analsex, og at en også helst skal spare seg til den rette. Jeg og mannen min skiller på sex og analsex. Sex er sex og analsex er analsex. Vi har ofte analsex og nyter det, men aldri sex med andre uten at den andre er med. Vi har en grense, og vi har analsex for nytelse. Dette beriker vårt sexliv veldig og det er veldig opphissende og godt. Dette ser vi ikke på som noe uvant/skummelt/ekkelt da begge er med, og det er bare for rein nytelse og sex, men vi har aldri analsex med andre, men det trenger vi ikke heller. Så sex er sex og analsex er analsex, dette er to vidt forskjelige ting. Så folk slutt å vær så prippen, det er jo bare analsex, ikke sex.

Jeg er ei kvinnne som er har vært lykkelig gift i mange år, og har et helt nydelig sexliv. Jeg har i lengre tid lurt på hvorfor så mange er opptatt av at en ikke skal ha analsex, og at en også helst skal spare seg til den rette. Jeg og mannen min skiller på sex og analsex. Sex er sex og analsex er analsex. Vi har ofte analsex og nyter det, men aldri sex med andre uten at den andre er med. Vi har en grense, og vi har analsex for nytelse. Dette beriker vårt sexliv veldig og det er veldig opphissende og godt. Dette ser vi ikke på som noe uvant/skummelt/ekkelt da begge er med, og det er bare for rein nytelse og sex, men vi har aldri analsex med andre, men det trenger vi ikke heller. Så sex er sex og analsex er analsex, dette er to vidt forskjelige ting. Så folk slutt å vær så prippen, det er jo bare analsex, ikke sex.

*LOL*

Jeg føler meg ikke særlig prippen selv om jeg holder meg til en om gangen, har hatt noen ONS når jeg har vært singel, men det har liksom aldri gitt meg noe, syns liksom sex blir bedre jo mer kjent man blir med partneren. En fremmed vet jo ikke hva jeg liker...

Klart tanken på gruppesex og diverse kan være opphissende, men når jeg tenker meg om så tror jeg ikke jeg ville likt det når alt kom til alt.

Gjest Kinepine

Jeg og min samboer har også sex med andre par.. Såkalt swingers..

Men jeg mener at det ikke er utroskap, fordi vi gjør det sammen og begge har glede av det.. Min definasjon av utroskap er at man går bak ryggen på partneren..

Hadde min samboer hatt sex med en dame på byen som han sjekket opp. Så hadde det vært slutt på dagen..

Og når han i tillegg da får sex med meg og to til samtidig (eller fler) så skulle han ikke ha behov for andre kvinner på byen..

Men det er også slutt fra hans side om jeg skulle finne på noe tull, så vi er enige.

Annonse

Gjest Kinepine

Hver sin lyst:-)

Dette er ikke noe for meg, men respekterer deres synspunkt for "dere" om det beriker sexlivet deres.

Tror nok de fleste har mer enn nok fantasi til å ha det spennende uten og involvere andre:-) men lykke til, sikkert flott for dere:-)

Det har ikke noe med å ikke ha fantasi nok til å ha det flott alene sammen..

Det er snakk om å utføre en fantasi begge har..

Noen liker å bruke latex, andre driver med swingers..

helt enig. det er ikke direkte unormalt, det de gjør, men flertallet av par holder seg til hverandre (utenom utroskap, selvfølgelig).

det er ihvertfall rart å kalle flertallet pripne...

Nei.. Driver selv med swingers og kan veldig godt forstå at dette ikke passer for mange.. Man er ikke prippen av den grunn..

Folk velger hva de vil gjøre. Og man skal i vertfall ikke gjøre det fordi den ene vil.. Da kan det ødelegge hele forholdet!

"Så folk slutt å vær så prippen, det er jo bare puling, ikke kjærlighet."

- Hvis du ønsker å bli respektert for ditt syn på forhold og din måte å leve på så får du begynne med å respektere andre og andres syn på saken også.

Jeg vil ikke kalle folk for pripne fordi om de ikke deler sexlivet sitt med andre enn sin partner.

De har annet syn på ting og det synet er ikke mindre verdt enn ditt.

For meg er også sex, sex...men forhold er sex, kjærlighet mm. mellom to mennesker og ikke flere.

Jeg ser alikavel ikke "ned" på slike som dere som ønsker å dele deres sexliv - og etter mitt syn forhold - med andre.

Du og din partner har samme mening om saken, og det har min mann og jeg også, og det er det som er viktig.

Gjest angelina999

Prøvde 3-kant i russetida for noen år tilbake,og det var egentlig helt greit.Hadde ikke hatt noe imot å gjort det igjen sammen med kjæresten min,og kanskje plusse på en til ;op Men jeg hadde nok vært litt skeptisk til det også,om det skulle ryke.Men som de fleste her sier,så syns jeg det er helt greit når dere begge er med på det,og ikke går bak ryggen på hverandre. Dèt har jeg lite sansen for. Fungerer alt bra,stå på :o)

Nei.. Driver selv med swingers og kan veldig godt forstå at dette ikke passer for mange.. Man er ikke prippen av den grunn..

Folk velger hva de vil gjøre. Og man skal i vertfall ikke gjøre det fordi den ene vil.. Da kan det ødelegge hele forholdet!

helt enig. det forurtsetter jo selvfølgelig at begge ønsker det!

nei unnskyld meg. Kan du virkelig påstå at sex har ingenting med kjærlighet å gjøre? Det vil isåfall bli det samme som at sex har ingenting med følelser å gjøre. Hvorfor tror du at mennesker som blir voldtatt får ødelagt livet sitt? Fordi sex har inmari mye med følelser å gjøre. Det er ikke bare en fysisk greie. Jeg skjønner dealen med dere to at det funker for dere, og så lenge man er enig om slikt så for all del! Det sierjeg ingenting imot. Men å si at andre er prippne som ikke skiller sex og kjærlighet... Ja, gå og si det til søstra mi som blei voldtatt og som har fått hele livet sitt ned i møkka pga det.

Nå må du slutte!

,

Det er forskjell på Voldtekt og frivillig sex uten kjærlighet!

Man kan ikke sammenligne voldtekt og one night stand for eksempel!

Voldtekt skader fordi noen tar en makt over deg. Du MÅ være med på noe du ikke vil!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...