Gå til innhold

Seksuelt frustrert :(

Anbefalte innlegg

Gjest Bertinemor

Det virker ikke helt troverdig, at du er så kåt som det du sier, og ikke løser det med onanering?

Tror deg ikke helt...

Kanskje her det kommer frem at kvinner faktisk er litt mer kompliserte enn menn? Jeg har aldri tenkt på meg selv som så veldig komplisert når det kommer til det seksuelle men.. Kanskje jeg bare er kåt på nærhet da? Seksuell frustrasjon kan være så mangt..

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

10

• amber sun

7

• Lillemus

5

• ShitDiddelyDo

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mannegutten

Kanskje her det kommer frem at kvinner faktisk er litt mer kompliserte enn menn? Jeg har aldri tenkt på meg selv som så veldig komplisert når det kommer til det seksuelle men.. Kanskje jeg bare er kåt på nærhet da? Seksuell frustrasjon kan være så mangt..

Hvis lysten og tankene kombineres med at du f eks blir våt, så går det over min forstand at at ikke hånda automatisk forsvinner ned hvis du er alene.

mil1365380270

Hvis lysten og tankene kombineres med at du f eks blir våt, så går det over min forstand at at ikke hånda automatisk forsvinner ned hvis du er alene.

Det hjelper ikke så lenge, hvis det ikke er det du har lyst på. Tar deg ikke seriøst som mann, hvis du ikke vet det ;-)

Annonse

Jøss for en fantasi du har!! Du skulle vel likt å være jente:) Ja, det høres jo bra ut. Men jeg må innrømme at jeg ikke er helt typen som har sex-leketøy. Har ikke noe imot det, men har bare aldri brukt det liksom.. Kanskje en idé å prøve.. Føler bare at det gjør meg enda mer frustrert men.. Kanskje jeg skal få meg sex-leketøy OG en sånn lekemann jeg kan sove inntil om natten?? Hmm.. høres bra ut. Guri så vanskelig det skal være altså :)

Du trenger definitivt et sexleketøy, det kommer til å åpne opp en helt ny verden for deg! ;)

Jøss for en fantasi du har!! Du skulle vel likt å være jente:) Ja, det høres jo bra ut. Men jeg må innrømme at jeg ikke er helt typen som har sex-leketøy. Har ikke noe imot det, men har bare aldri brukt det liksom.. Kanskje en idé å prøve.. Føler bare at det gjør meg enda mer frustrert men.. Kanskje jeg skal få meg sex-leketøy OG en sånn lekemann jeg kan sove inntil om natten?? Hmm.. høres bra ut. Guri så vanskelig det skal være altså :)

Sier bare en ting, jeg: Butterfly.

:-D

mil1365380270

Den er super! Anbefales av flere her inne ;)

Det er jo masse andre ting som også er bra, da. Men dette er favoritten min (og det er jeg ikke alene om å synes *s*), og da må jeg jo reklamere litt ;)

Har en jeg. Nesten ubrukt. Mulig det er den som ikke er noe bra, eller at jeg ikke er verdens mest tålmodige menneske. Den pirrer, men jeg har da bedre verktøy i skuffen.

Har en jeg. Nesten ubrukt. Mulig det er den som ikke er noe bra, eller at jeg ikke er verdens mest tålmodige menneske. Den pirrer, men jeg har da bedre verktøy i skuffen.

Trenger ikke tålmodighet med den, jeg. Syns det går fort som bare pokker med butterflyen, jeg. Men - det er jo forskjellig hva en syns er bra. :)

Hva anbefaler du da?

:)

Annonse

mil1365380270

Trenger ikke tålmodighet med den, jeg. Syns det går fort som bare pokker med butterflyen, jeg. Men - det er jo forskjellig hva en syns er bra. :)

Hva anbefaler du da?

:)

Synes det kommer an på dagsformen, jeg. Noen ganger er man mer følsom enn andre. Har forskjellige med forskjellig styrke, størrelse o.s.v.

Men det er en ting jeg ikke har, og det er en g-punkt-vibrator. Det vil jeg ha!!!

Egentlig er jeg ganske lei av plast. Finnes ikke den dings i verden som kan komme opp mot fingrene til kjæresten! Der er det full kontroll på frekvens og trykk, og det reguleres utover i seansen :-)

Synes det kommer an på dagsformen, jeg. Noen ganger er man mer følsom enn andre. Har forskjellige med forskjellig styrke, størrelse o.s.v.

Men det er en ting jeg ikke har, og det er en g-punkt-vibrator. Det vil jeg ha!!!

Egentlig er jeg ganske lei av plast. Finnes ikke den dings i verden som kan komme opp mot fingrene til kjæresten! Der er det full kontroll på frekvens og trykk, og det reguleres utover i seansen :-)

Stemmer det, det kommer ikke opp mot fingre ;)

Men - i nøden, vet du. Må man ta det man har *s*

G-ormen har jeg sett litt på, har tenkt litt på å prøve den en gang.

mil1365380270

Stemmer det, det kommer ikke opp mot fingre ;)

Men - i nøden, vet du. Må man ta det man har *s*

G-ormen har jeg sett litt på, har tenkt litt på å prøve den en gang.

Link? Trenger bare si det til sambo, så er blir den bestilt omgående. Han kjøper heller leketøy enn brød og melk ;-)

Link? Trenger bare si det til sambo, så er blir den bestilt omgående. Han kjøper heller leketøy enn brød og melk ;-)

http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=15&_formSearch=g-orm&image.x=10&image.y=6

Litt lite bilde, men.

Så han kjøper heller det enn brød og melk, ja? hehe ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...