Gå til innhold

Mer jenter og hår

Anbefalte innlegg

Gjest Tristoffer
Skrevet

Inspirert av tråden lenger ned:

Jeg syns jenter med guttekort frisyre blir altfor maskuline. Syns alle jenter/damer bør ha iallefall litt lengde på håret, helst langt. Mye mer feminint. Hva syns dere?

Gjest ikke-frisør
Skrevet

Det er jo mange fine korte frisyrer idag da.

Kort gutte-sveis, da tenker jeg på at damer tar klippemaskina å klipper seg helt pin kort .... det er ikke mye lekkert nei.

Gjest mannegutten
Skrevet

Feminiteten sitter ikke i hårlengden. Feminitet har med VESEN, ADFERD å gjøre.

Skrevet

Heldigvis bestemmer jeg over mitt eget hår og hvordan jeg vil se ut, og jeg gir faktisk blanke i hva du syns om det.

Gjest tingeling 2
Skrevet

Da vil jeg få si at menn som er skallet eller holder på å miste håret sitt er stygt, så da er vi to som har meninger om hår!

Skrevet

Egentlig litt enig - men det er mange jenter som kler korte frisyrer også, uten at det trenger å være militærsveis.

Skrevet

Helt enig!

Og så syns jeg alle menn bør ha vaskebrettmage. Maskulint og flott!

;o)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Feminiteten sitter ikke i hårlengden. Feminitet har med VESEN, ADFERD å gjøre.

Helt enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...