Gå til innhold

Det verste jeg har vært med på

Anbefalte innlegg

Gjest erfaringen
Skrevet

Jeg hadde glad og fornøyd bestilt meg frisør time på en salong inne i oslo, jobber der så praktisk.

Møter opp og gjett hvem som skal klippe meg.. Eksen til samboeren. Hun som har sendt meg sms med di jævla hore osv. Det var et stygt brudd mellom dem pga henne, og vi har vel hatt store problemer med hverandre.

Men heldigvis kjente hun meg ikke igjen, tror jeg, men det ble ikke mye snakking, og det var helt jævlig å sitte der. Helt grusomt.

Skrevet

Jøssenam, at du turte! Du kunne ha kommet ut derfra skamklipt, eller med grønt hår! ;)

Skrevet

Stakkars deg :o).... sånne situasjoner er kinkige å komme opp i ....

Gjest erfaringen
Skrevet

Hvordan ble sveisen?

Helt grei, men liker ikke tanken på hvem som lagde den. Hun kunne umulig ha kjent meg igjen, ellers hadde jeg vel vært skinna nå.

Jeg har jo sett mye bilder av henne, men hun har vel ikke sett så mye til meg. Ekkelt var det.

Skrevet

Helt grei, men liker ikke tanken på hvem som lagde den. Hun kunne umulig ha kjent meg igjen, ellers hadde jeg vel vært skinna nå.

Jeg har jo sett mye bilder av henne, men hun har vel ikke sett så mye til meg. Ekkelt var det.

Da kjente hun deg nok ikke igjen, men jeg skjønner godt at det var en guffen opplevelse.

Gjest erfaringen
Skrevet

Ehh....hmm...hvordan ser du ut på hode nå?

Siden hun nok ikke kjente meg igjen, hun har ikke sett meg noe særlig tror jeg, jeg har jo sett masse bilder av henne, så gikk det greit, heldigvis. Tenker på hva som kunne skjedd... uff

Skrevet

Hvorfor i all verden lot du henne klippe deg? Jeg hadde gjort som flisa, snudd i døra.

Gjest erfaringen
Skrevet

Hvorfor i all verden lot du henne klippe deg? Jeg hadde gjort som flisa, snudd i døra.

Uff.. tanken raste rundt i hodet mitt, men det var jo mye folk der, og hun kjente tilsynelatende ikke igjen meg. Visste ikke hva jeg skulle gjøre. Hadde jo blitt pinlig og bare gått også, eller sagt noe..

Skrevet

Uff.. tanken raste rundt i hodet mitt, men det var jo mye folk der, og hun kjente tilsynelatende ikke igjen meg. Visste ikke hva jeg skulle gjøre. Hadde jo blitt pinlig og bare gått også, eller sagt noe..

Jeg hadde gladelig latt meg saksøke for manglende oppmøte, menmen...

Kjøp hjemmefarging eller bestill ny time ved første anledning. Hos en annen frisør :)

Skrevet

Hadde de spurt så hadde jeg sagt at en som sender meg sjikanøse sms'er vil jeg ikke ha oppi hue mitt - på noen måte :)

Skrevet

Ikke meningen å være negativ her, men det er nok fullt mulig at hun visste hvem du er. Kanskje hun ikke kjente deg igjen men når du bestilte timen oppga du vel navn?

Nå skjedde jo heldigvis ingen skade for din del, men jeg hadde aldri latt henne rote i hodet mitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...