Gjest mushimulle Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Tror du det vil få oss alle til å hate Carl? Tror den som sier det at han kan "plante" en slik holdning i folks bevissthet? Vil FrP få fler eller færre stemmer av slike utspill? Jeg tror folk blir forbanna og får sympati for mannen og partiet. Hvis du ikke tror det, kan du da svare på hvorfor FrP får 20% på tross av alle omhyggelige svertekampanjer? Trenger vi partier som spyr ut urimeligheter og usannheter mot andre partier og dermed dytter "sympatistemmesedler" ned i FrP's urne? 0 Siter
Gjest usikkert der Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hvilke likheter skulle finnes mellom dem to mener du? Begge var flinke til å snakke for seg, joda. 0 Siter
Gjest mushimulle Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Liberalisme er forresten så langt unna (nasjonal) - sosialisme som det går an å komme. De mangler nemlig de to sosialistiske grunnstener: kapitalstyring og planøkonomi. Hitler var sosialist, så det forunder meg at nynazier (neonazier) kalles høyreekstremisme når de er sosialister??? Hvorfor? 0 Siter
Gjest dubidubiduuu Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hvis folk stemmer Frp kun for å vise sympati overfor Carl Ivar og de "angrepene" han får fra andre, så sier det mye om dem som stemmer på dette partiet, dessverre. 0 Siter
Gjest mushimulle Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hvilke likheter skulle finnes mellom dem to mener du? Begge var flinke til å snakke for seg, joda. Einar Gerhardsen også, superpopulisten. 0 Siter
Gjest usikkert der Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Einar Gerhardsen også, superpopulisten. Hva var poenget ditt? 0 Siter
Gjest mushimulle Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hvis folk stemmer Frp kun for å vise sympati overfor Carl Ivar og de "angrepene" han får fra andre, så sier det mye om dem som stemmer på dette partiet, dessverre. Men de stemmer, og det er det som telles. Man måler ikke intelligens etter dine mål, man teller stemmer. Slik er demokrati, og det må vi alle forholde oss til. Om stemmene kommer fra idioter eller akademikere eller psykisk utviklingshemma spiller ingen rolle. Glemmer vi dette, er vi "nyttige idioter". De som behersker dette spillet vinner. Carl er genial i dette. 0 Siter
Gjest mushimulle Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hva var poenget ditt? Poenget er at mange er "flinke til å snakke for seg". Både Gerhardsen og Hitler var sosialister og populister, det er mer å snakke om. Carl er populist men ikke sosialist. 0 Siter
Gjest usikkert der Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Poenget er at mange er "flinke til å snakke for seg". Både Gerhardsen og Hitler var sosialister og populister, det er mer å snakke om. Carl er populist men ikke sosialist. eh..javel? Tok fortsatt ikke poenget ditt? De er gode til å snakke for seg... og...?? 0 Siter
Gjest mushimulle Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 eh..javel? Tok fortsatt ikke poenget ditt? De er gode til å snakke for seg... og...?? Hitler og Gerhardsen var begge sosialister og gode til å snakke for seg. Men det var kanskje Carl du ville snakke stygt om Ingen vil være nær Hitler, stakkars, men sosialistene er for evig tid lenket til han med sin ideologi. 0 Siter
Gjest usikkert der Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hitler og Gerhardsen var begge sosialister og gode til å snakke for seg. Men det var kanskje Carl du ville snakke stygt om Ingen vil være nær Hitler, stakkars, men sosialistene er for evig tid lenket til han med sin ideologi. Ja, skjønner lite av hvor du vil jeg, hva konkret mener du? Men det var ikke meningen at man skulle forstå heller, du vil bare virke bevandret innen politikk/historie kanskje? 0 Siter
flisa Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Ja, skjønner lite av hvor du vil jeg, hva konkret mener du? Men det var ikke meningen at man skulle forstå heller, du vil bare virke bevandret innen politikk/historie kanskje? Han mente vel at Einar Gerhardsen har flere likhetstrekk med Hitler enn Carl-Ivar....skjønte du ikke det? - dessuten er carl-Ivar på jødenes side og det kan men vel ikke beskylde Hitler for å ha vært? - eller? 0 Siter
Gjest usikkert der Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Han mente vel at Einar Gerhardsen har flere likhetstrekk med Hitler enn Carl-Ivar....skjønte du ikke det? - dessuten er carl-Ivar på jødenes side og det kan men vel ikke beskylde Hitler for å ha vært? - eller? Men hva så? Jeg må si at den tråden virket litt vel meningsløs. 0 Siter
flisa Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Men hva så? Jeg må si at den tråden virket litt vel meningsløs. Åja - det er vel egentlig 88% av resten av trådene på DOL også - hehe 0 Siter
Gjest usikkert der Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Åja - det er vel egentlig 88% av resten av trådene på DOL også - hehe Joda, men den her tok litt kaka. Han bare slenger ut noe, uten noen tanke bak, eller spørsmål liksom. Agurktid her også? 0 Siter
Gjest mushimulle Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Han mente vel at Einar Gerhardsen har flere likhetstrekk med Hitler enn Carl-Ivar....skjønte du ikke det? - dessuten er carl-Ivar på jødenes side og det kan men vel ikke beskylde Hitler for å ha vært? - eller? For sosialister er jødene selve bildet på kapitalistsvinet, snylteren og undertrykkeren. Samme som for Hitlers regime, også sosialister. Stalin hatet også jøder, drepte og forfulgte dem. Han gikk ikke til lege da han trodde alle leger var jødiske giftmordere. 0 Siter
Gjest mushimulle Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Joda, men den her tok litt kaka. Han bare slenger ut noe, uten noen tanke bak, eller spørsmål liksom. Agurktid her også? Da spør jeg hvorfor du svarer, hopp over dem sier jeg. 0 Siter
Gjest usikkert der Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Da spør jeg hvorfor du svarer, hopp over dem sier jeg. Ja, vet jeg kan det, men lurte jo som jeg skrev på hvorfor du sammenlinket de to, om det var bare at de var gode til å snakke for seg eller om det lå noe mer bak. 0 Siter
Gjest mushimulle Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Ja, vet jeg kan det, men lurte jo som jeg skrev på hvorfor du sammenlinket de to, om det var bare at de var gode til å snakke for seg eller om det lå noe mer bak. Jeg svarte jo på det. Nevnte fellestrekk. Ellers er de menn alle tre. 0 Siter
Gjest usikkert der Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Jeg svarte jo på det. Nevnte fellestrekk. Ellers er de menn alle tre. Trodde du mente synet på utlendinger jeg, for da hadde du jo tatt veldig feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.