Gå til innhold

Kjære brukere av dol!

Anbefalte innlegg

Skrevet

mtp et innlegg lenger ned om vi dolere har noe liv.

Jeg er så glad for at dette forumet finnes, her kan må få tips til alt man måtte tenke på og kan diskutere alt stort og smått.

Kjempeglad i dokker alle.

Klem

Skrevet

Helt enig, dina2.

Husker så godt f.eks. da jeg i mai skulle vaske og stryke bunadskjorter for første gang. Skrev et innlegg her og spurte hvordan...og vips...jeg fikk mange tips. Synes DOL er kjempebra å ha. Her får vi tips om matoppskrifter og andre nyttige ting.

Alle har vel stort sett et liv utenfor DOL, men for min del som uføretrygdet kan dagene bli noe lange, ihvertfall i vinterhalvåret og da er det så koselig å gå inn her. Virkelighetsvenner har jeg nok av ved siden av!

Skrevet

Jeg er også enig, og som SDD sier blir det mindre såper, for ikke å snakke om reality som jeg føler meg temmelig mettet på.

Syns det er et greit og nyttig forum, greit å av og til bare kunne syte og klage litt og få masse trøst, ikke alt man vil øse ut over venner liksom, men her er det fullt mulig!

For meg er det en fin måte å koble av på.

Men jeg sier jo ikke nei til et besøk eller en fest til fordel for dere her inne, den dagen det skjer må jeg vel legges inn på Sandviken....

Skrevet

Enig.

DOL er et greit sted hvor man kan diskutere, finne råd og tips, eller bare koble av.

Om vi kikker innom her iblant, behøver ikke det å bety at det går ut over andre ting.

Jeg må forresten legge til at jeg ikke har TV, derfor føler jeg at jeg kan kaste bort tiden min på internett istedenfor å kaste bort tiden på å glo på TV som en del andre jeg kjenner gjør.

Skrevet

Helt enig, dina2!

DOL er avkobling, og det er topp at det finnes :-D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er iallfall sjeleglad for at jeg fant dol. Her har jeg truffet noen supre mennesker, folk jeg kan diskutere alt med. =)

Er litt på andre forum, men ingen kan sammelinges med dol. Her kan man feks spore fullstendig av i tråder og bare ha det gøy :P

Jeg velger, som andre også har skrevet, internett i stedet for TV.

=)

Gjest Glad sykemeldinga er over snart
Skrevet

Enig.

DOL er et greit sted hvor man kan diskutere, finne råd og tips, eller bare koble av.

Om vi kikker innom her iblant, behøver ikke det å bety at det går ut over andre ting.

Jeg må forresten legge til at jeg ikke har TV, derfor føler jeg at jeg kan kaste bort tiden min på internett istedenfor å kaste bort tiden på å glo på TV som en del andre jeg kjenner gjør.

For meg er det mer naturlig og ta en telefon til en venninne eller søster eller mor for den saks skyld hvis jeg lurer på noe praktisk som bunadsskjorter eller sånt. TV blir det jo liten tid til uansett med full jobb, deltidsstudier ved siden av og 3 barn og mann, syns husarbeid f.eks blir det liten tid til. (Jeg prioriterer venner og familie da).

Kan ikke skjønne at noen har tid til å sitte på internett så mye som det er tydelig at noen her gjør?

Har fulgt med nå i sykemeldingsperioden min, får ikke lov til å gjøre noe som helst hjemme, og det er gørr!! Er heldigvis tilbake i jobb snaaaart :-)

Skrevet

Jeg er iallfall sjeleglad for at jeg fant dol. Her har jeg truffet noen supre mennesker, folk jeg kan diskutere alt med. =)

Er litt på andre forum, men ingen kan sammelinges med dol. Her kan man feks spore fullstendig av i tråder og bare ha det gøy :P

Jeg velger, som andre også har skrevet, internett i stedet for TV.

=)

"Her kan man feks spore fullstendig av i tråder og bare ha det gøy :p"

Nettopp!

Akkurat det er noe av det som gjør dol helt konge. *S* Jeg elsker å spore av i tråder ;-p

Andre forum kommer alltid administrator og kjefter når man gjør det ;)

Skrevet

Helt enig, dina2.

Husker så godt f.eks. da jeg i mai skulle vaske og stryke bunadskjorter for første gang. Skrev et innlegg her og spurte hvordan...og vips...jeg fikk mange tips. Synes DOL er kjempebra å ha. Her får vi tips om matoppskrifter og andre nyttige ting.

Alle har vel stort sett et liv utenfor DOL, men for min del som uføretrygdet kan dagene bli noe lange, ihvertfall i vinterhalvåret og da er det så koselig å gå inn her. Virkelighetsvenner har jeg nok av ved siden av!

-Og dessuten går det fort med touchsystemet så bruker kort tid på et innlegg,

Skrevet

Nettopp!

Akkurat det er noe av det som gjør dol helt konge. *S* Jeg elsker å spore av i tråder ;-p

Spore av? Ingen som gjør det her vel?

:P

Skrevet

For meg er det mer naturlig og ta en telefon til en venninne eller søster eller mor for den saks skyld hvis jeg lurer på noe praktisk som bunadsskjorter eller sånt. TV blir det jo liten tid til uansett med full jobb, deltidsstudier ved siden av og 3 barn og mann, syns husarbeid f.eks blir det liten tid til. (Jeg prioriterer venner og familie da).

Kan ikke skjønne at noen har tid til å sitte på internett så mye som det er tydelig at noen her gjør?

Har fulgt med nå i sykemeldingsperioden min, får ikke lov til å gjøre noe som helst hjemme, og det er gørr!! Er heldigvis tilbake i jobb snaaaart :-)

Kjenner ingen som har bunad:-)

Her får man dessuten svar fra mange, det går raskt og koster ingenting.

Skrevet

Spore av? Ingen som gjør det her vel?

:P

Neeeida, vi holder oss jo alltid til trådens tema ;-p

Ikke starter vi privat småsnakk i noen tråder, heller.

*ser uskyldig opp i taket*

:-D

Skrevet

Kan du med hånden på hjerte si at du ikke kommer til å dole mer når du begynner å jobbe?

Jeg tror du kommer til å savne oss etter kort tid :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nettopp!

Jeg har allerede blitt sensurert i et forum jeg ble medlem av i går! hehe

Takk gud for dol =D=D

Skrevet

Jeg har allerede blitt sensurert i et forum jeg ble medlem av i går! hehe

Takk gud for dol =D=D

hihihi, det gikk så fort, altså ;)

Jeg har også den der erfaringen.

Ja- hva skulle vi gjort uten dol?

*s*

Skrevet

Jeg er også kjempeglad for at dol finnes og har fått endel gode venner her inne.

Uten dol hadde jeg kjedet meg ihjel i perioder. Dessuten så elsker jeg å skravle(skrive) så dol er tingen for meg :o)

hare1365380455
Skrevet

-Og dessuten går det fort med touchsystemet så bruker kort tid på et innlegg,

Jeg synes ikke vi skal behøve å forklare hvorfor vi bruker dol osv. :)

Skrevet

Det kan være mange grunner til at man ikke ringer familie eller venner for å få råd om praktiske ting som stryking av bunadskjorter. Enten vet man at de ikke har greie på det uansett, eller man ønsker ikke bry dem med det akkurat der og da.

På DOL får man svar raskt, av flere mennesker, uten at man har følelsen av å mase på noen.

Jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen med innlegget ditt. Vil du fortelle oss hvor patetiske vi er, hvor mye mere travelt du har det, og hvor viktig din jobb er?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...