Gå til innhold

Kjære brukere av dol!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er også kjempeglad for at dol finnes og har fått endel gode venner her inne.

Uten dol hadde jeg kjedet meg ihjel i perioder. Dessuten så elsker jeg å skravle(skrive) så dol er tingen for meg :o)

Nettopp, Dorthe, jeg også er så glad i å skrive. Nyter det å sitte å skrive og liker å ha det stille rundt meg og jeg da. Det er en koselig kontakt man har herinne med skrivinga vår.

PS: Går veldig bra på Foss, Dorthe, hun stortrives både med medelever og lærere, men lange og slitsomme dager. Går ut av dør kl. 0705 hver dag og ikke hjemme før 1630-1700. Ja, hver dag...sånn ble den timeplanen. Har midttimer fri da, så får vel gjort litt lekser da etterhvert.

Skrevet

Nettopp, Dorthe, jeg også er så glad i å skrive. Nyter det å sitte å skrive og liker å ha det stille rundt meg og jeg da. Det er en koselig kontakt man har herinne med skrivinga vår.

PS: Går veldig bra på Foss, Dorthe, hun stortrives både med medelever og lærere, men lange og slitsomme dager. Går ut av dør kl. 0705 hver dag og ikke hjemme før 1630-1700. Ja, hver dag...sånn ble den timeplanen. Har midttimer fri da, så får vel gjort litt lekser da etterhvert.

Så bra at hun trives :o)

Husker dattera mi også synes det var lange dageer selv om vi bor så nært at både hun og kjæresten kunne komme hjem i midttimene.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synes ikke vi skal behøve å forklare hvorfor vi bruker dol osv. :)

Enig!!

Hehe..bedre kjerringforum skal du lete lenge etter!

Go DOL :P

hare1365380455
Skrevet

Enig!!

Hehe..bedre kjerringforum skal du lete lenge etter!

Go DOL :P

Nemlig:) Og nå er det en ny dag, og det betyr en ny hel dag men alle dagens timer foran pc'en og dol.... (Neida..);)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...