morsan Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 'når dere pusser opp i hjemmet' Den forutsetningen er morsom og sikkert inngrodd i 90% av nordmenn- og kvinner. *lol* Du kan få sagt det! Det er den nye folkesjuka, det, at man skal pusse opp i eninga! ;-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Jeg leide inn et firma til å ta hele leiligheten før jeg flyttet inn, det gjorde vi mens jeg bodde med eks'en og, men skulle vi bare skifte farge på veggene eller noe, var det alltid jeg som gjorde det. Pleide å bare gjøre det uten å diskutere, hvis jeg tok det opp på forhånd var han alltid uenig, men hvis jeg bare gjorde det var han alltid fornøyd etterpå. "hvis jeg tok det opp på forhånd var han alltid uenig, men hvis jeg bare gjorde det var han alltid fornøyd etterpå." Skulle nesten tro det var mannen min du snakket om;) 0 Siter
Aryane Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 "hvis jeg tok det opp på forhånd var han alltid uenig, men hvis jeg bare gjorde det var han alltid fornøyd etterpå." Skulle nesten tro det var mannen min du snakket om;) Ja er det ikke sånn mannfolk er da? Best å bare gjøre det uten diskusjon, de blir alltid fornøyd til slutt! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Må legge til at da var det helt nytt, og før det ble sluppet på markedet. Så, en kan jo håpe på forbedringer altså! :-) Vi får krysse fingrene og håpe. Taket ble iallefall fint nå, hvitmalt panel, rommene ble skikkelig lyse og fine. 0 Siter
Gyda Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Høres bra ut PS! Hva er hemmeligheten? Hva bestikker du ham med? Smisker litt, skryter uhemmet - og stryker'n med håra hele tiden. ) 0 Siter
Gjest Snekker Andersen Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Men nå finnes det en grunning, slik at du slipper kvistlakk. Vi bygger hus og har malt panel i de fleste tak. Gikk først over med en grunning som skulle inneholde kvistlakk, og så malte vi. Den grunningen er en super oppfinnelse! Vi har både brukt kvistlakk og grunning, takk. Skikkelig møkkajobb. Men nå begynner det endelig å lysne i enden av tunnellen. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Vi har både brukt kvistlakk og grunning, takk. Skikkelig møkkajobb. Men nå begynner det endelig å lysne i enden av tunnellen. Tenk hvor godt det er når det er ferdig! Gler meg sinnsykit til jeg skal flytte inn. Vi har gjort alt på huset selv, så det blir godt når alt ferdig. 0 Siter
Gjest Snekker Andersen Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Jeg gjør mest når det gjelder oppussing, klippe plen, vaske bil, måke sne osv. Men samboeren gjør mest når det gjelder det "innvendige daglige" (mat og husarbeid). Og verst av alt - vi er begge enige i at det fungerer meget bra:-) Så lenge man er enig, så! Dette med likestilling kan misforstås grundig; det viktigste er at man får lik lønn for likt arbeid, og ellers bør man fordele oppgavene alt etter hvem som er flinkest til hva 0 Siter
Gjest Snekker Andersen Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Tenk hvor godt det er når det er ferdig! Gler meg sinnsykit til jeg skal flytte inn. Vi har gjort alt på huset selv, så det blir godt når alt ferdig. Ja, det blir fantastisk å få ting på plass. Vi flyttet inn FØR vi pusset opp, vi da, og har bodd i esker og poser en stund nå. 0 Siter
Goliath Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Så lenge man er enig, så! Dette med likestilling kan misforstås grundig; det viktigste er at man får lik lønn for likt arbeid, og ellers bør man fordele oppgavene alt etter hvem som er flinkest til hva Fullstendig enig med deg der:-) 0 Siter
favn Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 *lol* Du kan få sagt det! Det er den nye folkesjuka, det, at man skal pusse opp i eninga! ;-) Har du en anonym e-postadresse jeg kan nå deg på? 0 Siter
morsan Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Har du en anonym e-postadresse jeg kan nå deg på? [email protected] 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Vi holder på å bygge, vi. Og begge jobber like mye med det. Men han fungerer som sjef, da. For han kan mye mer om sånt enn meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.