Gjest swix Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Jeg er i mot Eu og gasskraftverk. Dewrdor stemmer jeg aldri AP 0 Siter
Goliath Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Ap vil ha et slags sosialistisk samfunn. Det er for meg ensbetydende med maktmisbruk, korrupsjon, skatte- og avgiftsøkninger for alle, undergraving av ytringsfrihet og organisasjonsfrihet, at staten får et slags kulturpoliti i likestillingsombud, barneombud, osv. Da stjeles frihet og penger fra de som har lite fra før. Så sitter Ap og hykler om det motsatte. Jeg gremmes ! Støttes! 0 Siter
....AV Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Det er ikke noe "Arbeiderparti" lenger. de skulle heller hete "LO-partiet" eller "Det Kongelige Arrogansepartiet". Eller "Besservisserklubben", "Kameraderipartiet", "Det apatiske TakknemlighetsPartiet Til Minne Om Avdøde Einar Gerhardsen", "Utgått på dato-partiet" eller noe sånt. Du vet at LO organiserer arbeidere? I samme stil: Fremskrittspartiet skulle heller hett tilbakeskrittspartiet siden de ønsker å fjerne de godene som Gerhardsen og gjengen kjempet frem. 0 Siter
zapata Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg er ikke enig i følgende: Gasskraftverk EU "Enhetsskolen" Sleipingen Stoltenberg At de vil ta bort kontantstøtten Det er det jeg kommer på i farta... men det er sikkert mere. Derfor stemmer jeg ikke AP... Når det finnes partier som jeg er mye mere enig med! ;-) 0 Siter
zapata Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Det er ikke noe "Arbeiderparti" lenger. de skulle heller hete "LO-partiet" eller "Det Kongelige Arrogansepartiet". Eller "Besservisserklubben", "Kameraderipartiet", "Det apatiske TakknemlighetsPartiet Til Minne Om Avdøde Einar Gerhardsen", "Utgått på dato-partiet" eller noe sånt. :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.