Gå til innhold

Småpartier? Hvilke fins det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke aner hva jeg skal stemme iår, så lurer jeg på om det kanskje fins noen små nisjepartier jeg kan stemme på.

Noe a la "De grønne livsnytere" eller noe sånt. Det er vel noen alternative partier man kan velge?

Hva slags småpartier fins, så kan jeg søke opp nettsider og se om jeg finner noen jeg er enig med.

*s*

Gjest Lavransdatter
Skrevet

Ser ikke helt hensikten med det, når du vet at de ikke kommer til å ha noen som helst innflytelse.

mil1365380270
Skrevet

Naturlovpartiet blir nok glade en stemme. Da gjør du ikke noe skade i alle fall ;-)

Skrevet

Ser ikke helt hensikten med det, når du vet at de ikke kommer til å ha noen som helst innflytelse.

Tenkte det var _bittelitt_ bedre enn å sitte hjemme.?

:)

Skrevet

Naturlovpartiet blir nok glade en stemme. Da gjør du ikke noe skade i alle fall ;-)

Naturlovpartiet?

Det får jeg sjekke ut :)

Skrevet

Naturlovpartiet virket litt vel ekstremt.

Får sjekke ut noen andre isteden. :)

mil1365380270
Skrevet

Naturlovpartiet?

Det får jeg sjekke ut :)

Ja, kikk litt på de forskjellige, du. Hvis du ikke finner noe fristende, kan du bare stemme det jeg sier, så slipper du å tvile mer ;-)

(akkurat som jeg tror du sluker den rått... a-ha-ha!)

mil1365380270
Skrevet

Næh, synes du det? ;-)

De skal bl.a. benyte trancendental meditasjon for å øke den kolektive samvittigheten, noe som vil senke stressnivået og behovet for sykehjem og sykehusinnleggelser.

mil1365380270
Skrevet

Du får bare tenke deg at det er flere konsonanter i det forrige svaret, så blir det litt mindre irriterende å lese ;-)

Skrevet

Næh, synes du det? ;-)

De skal bl.a. benyte trancendental meditasjon for å øke den kolektive samvittigheten, noe som vil senke stressnivået og behovet for sykehjem og sykehusinnleggelser.

*lol*

Nå har jeg peilet meg inn på et parti hvor jeg fant mye jeg er enig i. Leste programmet og målsetting til noen av partiene, og plutselig poppet det opp et parti hvor jeg var enig i nesten alt.

Et parti jeg aldri har stemt på før...

Så blir det stemming iår også!

mil1365380270
Skrevet

*lol*

Nå har jeg peilet meg inn på et parti hvor jeg fant mye jeg er enig i. Leste programmet og målsetting til noen av partiene, og plutselig poppet det opp et parti hvor jeg var enig i nesten alt.

Et parti jeg aldri har stemt på før...

Så blir det stemming iår også!

Får håpe det ble et forholdsvis stort og ganske bra parti, som jeg nettopp telepaterte over til deg ;-)

Skrevet

Får håpe det ble et forholdsvis stort og ganske bra parti, som jeg nettopp telepaterte over til deg ;-)

Det ble et parti som er større enn de småpartiene jeg lurte på, ja. :)

Om det var dine telepatiske evner som gjorde susen, vet jeg ikke. Kommer an på hva du hadde i tankene, det ;)

Det er ikke Høyre, for det har jeg stemt før. Vil ikke stemme det iår, mye pga at jeg ble skuffet over at det gjorde at Krf kom inn i regjering *mumle*

Håper ikke dette partiet jeg fant nå har samme bivirkning...Men -uansett, jeg stemmer nok dette siden jeg fant så mye jeg likte i partiprogrammet deres :)

mil1365380270
Skrevet

Det ble et parti som er større enn de småpartiene jeg lurte på, ja. :)

Om det var dine telepatiske evner som gjorde susen, vet jeg ikke. Kommer an på hva du hadde i tankene, det ;)

Det er ikke Høyre, for det har jeg stemt før. Vil ikke stemme det iår, mye pga at jeg ble skuffet over at det gjorde at Krf kom inn i regjering *mumle*

Håper ikke dette partiet jeg fant nå har samme bivirkning...Men -uansett, jeg stemmer nok dette siden jeg fant så mye jeg likte i partiprogrammet deres :)

Da er det vel litt mere gult i det du har valgt nå, og det er jo et fin-fint parti å stemme ved dette valget :-)

Skrevet

Da er det vel litt mere gult i det du har valgt nå, og det er jo et fin-fint parti å stemme ved dette valget :-)

Litt mere gult, du mener i tillegg til det jeg stemte forrige gang? ;)

:-D

mil1365380270
Skrevet

Litt mere gult, du mener i tillegg til det jeg stemte forrige gang? ;)

:-D

Jepp! :-)

Skrevet

Jepp! :-)

High five!

Da virket telepatien din ;-D

Så da stemmer jeg på et bra parti iår. :)

mil1365380270
Skrevet

High five!

Da virket telepatien din ;-D

Så da stemmer jeg på et bra parti iår. :)

Ja, det nest beste, men du ville jo bytte så... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...