Gjest Lavransdatter Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Da har jeg fått min datter hjem igjen gråtende etter brudd med samboeren. Det er ikke lett å være mor i den situasjonen. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Du fikk henne hjem i alle fall. Hun kunne ligget døddrukken av rødvin på en venninnes hybel, eller vært ute på byen for å reparere i stedet ;-) 0 Siter
Gjest magisterinnen Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Huff, skulle ønske jeg kom så langt at jeg fikk reist ifra min "bedre" havldel og kommet meg hjem til mor...Har tenkt på det lenge nå, så jeg må si at jeg misunner din datter... Ikke for at jeg har noen planer om å bli boende hos min mor, men det hadde nok vært det som hadde blitt løsningen de første par ukene....Kan du ikke be din datter gi meg noen tips om hvordan man skal få gått til det skrittet å få gjennomført et brudd??? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det var jo trist, men nå blir du værende her ser det ut til;) 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Nei, det er ikke lett altså. Nå har ikke dattera mi hatt noen samboer enda, bare kjærester men det er et fælt hver gang det blir slutt. Det verste er jo at jeg blir nesten like lei meg som henne og det er jo ikke meg det er synd på så jeg kan jo ikke vise det. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det finnes jo ikke noe verre enn kjærlighetssorg, godt at hun har mamsen å komme hjem til da ;o). Trygt og godt. 0 Siter
Gjest Lavransdatter Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det var jo trist, men nå blir du værende her ser det ut til;) Du mener siden jeg er såpass gammel at jeg har en voksen datter;) Jeg tviler på at alle dine barn er eldre enn meg, tror ikke de har dol på gamlehjemmet. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Du mener siden jeg er såpass gammel at jeg har en voksen datter;) Jeg tviler på at alle dine barn er eldre enn meg, tror ikke de har dol på gamlehjemmet. Faktisk så har det det i vår kommune;) Og jeg er ansvarlig for at det fungerer. 0 Siter
Gjest Lavransdatter Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Faktisk så har det det i vår kommune;) Og jeg er ansvarlig for at det fungerer. Er det mye brukt av beboerne? 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Voksne folk, gamle nok til å etablere seg som samboer, og også har levd noen år som samboer, skal da vel kunne bo for seg sjøl? Ikke hos mamma??? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Er det mye brukt av beboerne? Noen faktisk. De fleste gangene nettet blir benyttet der er sant nok av pleiere. Det er instalert i "aktivitetsrommet". 0 Siter
Gjest Lavransdatter Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Voksne folk, gamle nok til å etablere seg som samboer, og også har levd noen år som samboer, skal da vel kunne bo for seg sjøl? Ikke hos mamma??? Selvfølgelig, men ikke i natt. 0 Siter
Line Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Voksne folk, gamle nok til å etablere seg som samboer, og også har levd noen år som samboer, skal da vel kunne bo for seg sjøl? Ikke hos mamma??? Mamma er faktisk VELDIG god å ha i akkurat den der situasjonen, og ei stund etter. Datteren blir vel ikke boende lenge hjemme, men trenger det sikkert nå i starten. Been there, done that, og vokste på det Nå bor jeg bare en kilometer unna foreldrene mine. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.