Gå til innhold

Min datter har flyttet hjem igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Lavransdatter
Skrevet

Da har jeg fått min datter hjem igjen gråtende etter brudd med samboeren. Det er ikke lett å være mor i den situasjonen.

mil1365380270
Skrevet

Du fikk henne hjem i alle fall. Hun kunne ligget døddrukken av rødvin på en venninnes hybel, eller vært ute på byen for å reparere i stedet ;-)

Gjest magisterinnen
Skrevet

Huff, skulle ønske jeg kom så langt at jeg fikk reist ifra min "bedre" havldel og kommet meg hjem til mor...Har tenkt på det lenge nå, så jeg må si at jeg misunner din datter...

Ikke for at jeg har noen planer om å bli boende hos min mor, men det hadde nok vært det som hadde blitt løsningen de første par ukene....Kan du ikke be din datter gi meg noen tips om hvordan man skal få gått til det skrittet å få gjennomført et brudd???

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det var jo trist, men nå blir du værende her ser det ut til;)

Skrevet

Nei, det er ikke lett altså. Nå har ikke dattera mi hatt noen samboer enda, bare kjærester men det er et fælt hver gang det blir slutt. Det verste er jo at jeg blir nesten like lei meg som henne og det er jo ikke meg det er synd på så jeg kan jo ikke vise det.

Skrevet

Det finnes jo ikke noe verre enn kjærlighetssorg, godt at hun har mamsen å komme hjem til da ;o). Trygt og godt.

Gjest Lavransdatter
Skrevet

Det var jo trist, men nå blir du værende her ser det ut til;)

Du mener siden jeg er såpass gammel at jeg har en voksen datter;) Jeg tviler på at alle dine barn er eldre enn meg, tror ikke de har dol på gamlehjemmet.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du mener siden jeg er såpass gammel at jeg har en voksen datter;) Jeg tviler på at alle dine barn er eldre enn meg, tror ikke de har dol på gamlehjemmet.

Faktisk så har det det i vår kommune;)

Og jeg er ansvarlig for at det fungerer.

Gjest Lavransdatter
Skrevet

Faktisk så har det det i vår kommune;)

Og jeg er ansvarlig for at det fungerer.

Er det mye brukt av beboerne?

Skrevet

Voksne folk, gamle nok til å etablere seg som samboer, og også har levd noen år som samboer, skal da vel kunne bo for seg sjøl? Ikke hos mamma???

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Er det mye brukt av beboerne?

Noen faktisk. De fleste gangene nettet blir benyttet der er sant nok av pleiere. Det er instalert i "aktivitetsrommet".

Gjest Lavransdatter
Skrevet

Voksne folk, gamle nok til å etablere seg som samboer, og også har levd noen år som samboer, skal da vel kunne bo for seg sjøl? Ikke hos mamma???

Selvfølgelig, men ikke i natt.

Skrevet

Mamma er faktisk VELDIG god å ha i akkurat den der situasjonen, og ei stund etter. Datteren blir vel ikke boende lenge hjemme, men trenger det sikkert nå i starten.

Been there, done that, og vokste på det :)

Nå bor jeg bare en kilometer unna foreldrene mine.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...