Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke peiling på det her. Hvordan og hvor kan jeg laste ned den "Shcnappy, shcnappy, et-eller-annet-sangen". 5-åringen har så lyst på den på CD, og jeg har ikke lyst til å kjøpe en hel CD for en sangs skyld.

Er det i det hele tatt lovlig nå å laste ned musikk? I såfall, kan noen gi meg en enkel beskrivelse på hvordan jeg gjør det?

Skrevet

Du kan laste ned musikk lovlig (mot en liten betaling, ca 8-10 kr per låt) på flere steder, bl.a.

http://www.mic.musikkonline.no/shop/

http://www.p4.no/musikkbutikk/

http://lyd.tv2.no/Magellan/pages/main.jsp?storeId=10351&layoutId=10457

Jeg lastet ned LimeWire i dag. Prøvde et par låter, men kvaliteten er omtrent på nivå med en 30-talls opptrekkgrammofon.

Funker selve LimeWire som MP3 spiller når man spiller av, eller må det hele spilles av på eks media player?

Jeg har lastet lovlig ned fra MSN, men utvalget er så som så, og de jukser med utgivelsesdatoene på de fleste melodiene. Ikke svarer de på mail heller.

Skrevet

Jeg lastet ned LimeWire i dag. Prøvde et par låter, men kvaliteten er omtrent på nivå med en 30-talls opptrekkgrammofon.

Funker selve LimeWire som MP3 spiller når man spiller av, eller må det hele spilles av på eks media player?

Jeg har lastet lovlig ned fra MSN, men utvalget er så som så, og de jukser med utgivelsesdatoene på de fleste melodiene. Ikke svarer de på mail heller.

Jeg bruker Limewire og er kjempefornøyd, har kun en gang opplevd dårlig lydkvalitet. Jeg bruker også WinMx, den er bra men treg. Sammer gjelder Shareaza

Skrevet

Jeg bruker Limewire og er kjempefornøyd, har kun en gang opplevd dårlig lydkvalitet. Jeg bruker også WinMx, den er bra men treg. Sammer gjelder Shareaza

Hva bruker du til å spille av sangene? Direkte fra LW, eller noe annet?

Skrevet

Hva bruker du til å spille av sangene? Direkte fra LW, eller noe annet?

windows Media Player, spiller du dem direkte fra LW ligger nok problemet der, for der er de elendig, prøv å spille dem i WMP og du vil sikkert oppdage enn helt annen kvalitet.

Skrevet

Hvorfor spør du meg om Limewire? Jeg kjenner ikke Limewire. Jeg forklarte derimot om hvor man kan gå for å laste ned musikk lovlig. :-)

Skrevet

Hvorfor spør du meg om Limewire? Jeg kjenner ikke Limewire. Jeg forklarte derimot om hvor man kan gå for å laste ned musikk lovlig. :-)

Nei, du kan så spørre. Tror jeg krysskoblet Dols menneskelige søkemotor med datageniet, dvs Citoyen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...