Gå til innhold

orgamse i søvne - igjen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

25

• mrxx

18

• Lillemus

10

• Mary Poppins

7

Mest aktive i denne tråden

Du - jeg tror du og jeg kunne hatt jævlig mye moro sammen! Virker som vi har samme idiotiske form for humor! :o)

Siden vi er såå "tørre" så blir det nok en skikkelig våt orgamse på Flaggermusa inatt ;o)

Når lillemus og bollemus blir til flaggermus,

blander vi alt og får ei lita bolle med nepamus...

Ja da kan du få se meg dypt i øya og se etter stjerner og jeg denger deg med stearinlysa om du beynner å le...

:o)

Er du også trønder?! *Hehe*

Jeg lo så jeg ristet over min egen morsomhet i det innlegget i sted. Man har jo ikke mer moro enn man lager selv! :o)

Ja vi har hatt mye moro idag :o)

Ja, jeg er født i Trondhjem og er mye i Sør-Trøndelag, men bor i Sør-Norge.

Jobber flere steder i landet.

Derfor jeg er borte her fra Dol i flere døgn av gagen.

Så noen ganger må dere være tålmodige med mine svar :o)

Annonse

ler....stakkars....ikke moro å gå glipp av noe sånt :-)))

Du har i hvertfall opplevd noen "halve"...noen av oss har ikke opplevd det engang :o(

Kansje de som får oppleve det er mere grove i tankene sine daglig ;o)

Alle har vel noen frekke tanker av og til. Kanskje forskjellen er hva slags forhold man har til det man tenker? Aner ikke :-)

Annonse

Jeg er klar som bare pokker, jeg. ;)

Da gjør vi det sånn at jeg bestiller søvn-orgasme allerede til inatt. ;)

Hvor mange er det foran meg i køen? Er det bare MP?

*håpe*

Legg deg til å sove kun iført de nye skolettene dine du, så kommer jeg som "stand in" - i tilfelle SDD skulle være booket...:-)

Jeg er klar som bare pokker, jeg. ;)

Da gjør vi det sånn at jeg bestiller søvn-orgasme allerede til inatt. ;)

Hvor mange er det foran meg i køen? Er det bare MP?

*håpe*

Ok, du får din i natt, du kan bare glede deg.

Jeg gleder meg like mye som deg:-) Jeg skal dra å trene litt nå først så jeg møter opp i natt nytrent og nydusjet:-)

Det er bare MP før deg, men hun har forresten ikke bestilt time enda. Hun har ikke bekreftet noe. Derfor ser det ut til at du kan tas først, .......tok tok den?.....tas ....:-)

Legg deg til å sove kun iført de nye skolettene dine du, så kommer jeg som "stand in" - i tilfelle SDD skulle være booket...:-)

Leser du i skotråder på meldinger?

;)

Vel, siden jeg er så hipp på denne søvn-orgasmen, så får jeg vel gjøre det som skal til.

*setter skolettene klar ved senga*

Og nå kan jeg jo begynne å lure på hvem som dukker opp; mrxx, sdd eller Goliath...hm, eller kanskje dere kommer alle sammen? ;)

Ok, du får din i natt, du kan bare glede deg.

Jeg gleder meg like mye som deg:-) Jeg skal dra å trene litt nå først så jeg møter opp i natt nytrent og nydusjet:-)

Det er bare MP før deg, men hun har forresten ikke bestilt time enda. Hun har ikke bekreftet noe. Derfor ser det ut til at du kan tas først, .......tok tok den?.....tas ....:-)

Klart jeg tok den. ;)

Jeg tar alltid sånne hentydninger, hehe.

Da ser jeg fram til å tas først siden jeg var kjappest med å bekrefte avtalen, hehe ;)

Leser du i skotråder på meldinger?

;)

Vel, siden jeg er så hipp på denne søvn-orgasmen, så får jeg vel gjøre det som skal til.

*setter skolettene klar ved senga*

Og nå kan jeg jo begynne å lure på hvem som dukker opp; mrxx, sdd eller Goliath...hm, eller kanskje dere kommer alle sammen? ;)

Får du for mange orgasmefiksere, så må du gjerne videresende en av dem hit :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...