Gå til innhold

orgamse i søvne - igjen.

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte at uttrykket "høydare" egentlig sa alt ;)

Høyt og hett, med andre ord ;-D

Tror jeg skal satse på abonnering av denne tjenesten, jeg!

God ide´!

Skal tro om han har kapasitet nok til å ta alle tre hver natt, eller om vi må inn på turnus?

Fortsetter under...

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

25

• mrxx

18

• Lillemus

10

• Mary Poppins

7

Mest aktive i denne tråden

God ide´!

Skal tro om han har kapasitet nok til å ta alle tre hver natt, eller om vi må inn på turnus?

Vi får spørre ham, hadde jo vært ganske så kult om alle tre kunne bli tatt i løpet av samme natt så vi slapp å vente så lenge på turen vår ;)

Hvordan gikk det i natt?....du skjønte den?....."gikk"....

Du la deg litt tidlig da men.....kl 15:57, ser jeg ut fra innlegget ditt.

"Hvordan gikk det i natt?....du skjønte den?....."gikk"...."

Hehe joda jeg skjønte den, var ikke så avansert! ;)

Jepp gikk å la meg litt nedpå rundt den tiden, bare for en times tid da. Ingen orgamse da og heller ikke da jeg la meg inatt.

Jeg gleder meg til du tar turen hit!

Tootsieroll1365380854

Ok, du får din i natt, du kan bare glede deg.

Jeg gleder meg like mye som deg:-) Jeg skal dra å trene litt nå først så jeg møter opp i natt nytrent og nydusjet:-)

Det er bare MP før deg, men hun har forresten ikke bestilt time enda. Hun har ikke bekreftet noe. Derfor ser det ut til at du kan tas først, .......tok tok den?.....tas ....:-)

".......tok tok den?.....tas ....:-)"

Veldig bra, mrxx, veldig bra ;O)

Annonse

"Hvordan gikk det i natt?....du skjønte den?....."gikk"...."

Hehe joda jeg skjønte den, var ikke så avansert! ;)

Jepp gikk å la meg litt nedpå rundt den tiden, bare for en times tid da. Ingen orgamse da og heller ikke da jeg la meg inatt.

Jeg gleder meg til du tar turen hit!

Ja du har virkelig noe å glede deg til når jeg kommer......altså....det var vel du som skulle komme:-)

Gjest angelina999

JA! Jeg! Og ganske mange ganger i det siste faktisk. Jeg har ikke peiling på hvorfor jeg får det, for jeg pleier som regel ikke å drømme noe sexy i forbindelse med de (tror jeg. Ikke som jeg husker i alle fall), kun en gang jeg drømte jeg lekte med meg selv i dusjen. Uansett, det er heeelt sprøtt, men utrolig deilig! :) Mye sterkere enn vanlig, og så varer de mye lengre.

Første gangen det skjedde var vel for 2-3 mnd'er siden tror jeg, og da ble jeg HELT paff. Rett før jeg kom var jeg i en sånn er-jeg-våken-eller-sover-jeg-nå?-tilstand, og kjente jeg holdt på å komme. I det eksplosjonen kom så satte jeg meg opp i senga og ropte til kjæresten min: -Jeg kom! JEG KOM!". Han ble litt paff, stakkar.. ;)

Merkelig at det går an egentlig, uten noe som helst fysisk kontakt. Men uansett - deiligdeilig! ;)

Jeg også!! Og JA det er fantastisk deilig (OG DET BURDE SKJE HVER ENESTE NATT) og rart at det går ann uten fysisk kontakt. Den pulserende følelsen får man ikke til vanlig i våken tilstand og med fysisk behandling. Tror jeg var 15-16 da jeg opplevde det første gangen. Og har opplevd det med jevne mellomrom siden da. Men det skulle selfølgelig vært enda oftere. Det er som bompa sier, man vet liksom ikke helt om man er våken eller ikke. Må si jeg føler meg beæret som har fått oppleve det :)

Gjest Bertinemor

JA! Jeg! Og ganske mange ganger i det siste faktisk. Jeg har ikke peiling på hvorfor jeg får det, for jeg pleier som regel ikke å drømme noe sexy i forbindelse med de (tror jeg. Ikke som jeg husker i alle fall), kun en gang jeg drømte jeg lekte med meg selv i dusjen. Uansett, det er heeelt sprøtt, men utrolig deilig! :) Mye sterkere enn vanlig, og så varer de mye lengre.

Første gangen det skjedde var vel for 2-3 mnd'er siden tror jeg, og da ble jeg HELT paff. Rett før jeg kom var jeg i en sånn er-jeg-våken-eller-sover-jeg-nå?-tilstand, og kjente jeg holdt på å komme. I det eksplosjonen kom så satte jeg meg opp i senga og ropte til kjæresten min: -Jeg kom! JEG KOM!". Han ble litt paff, stakkar.. ;)

Merkelig at det går an egentlig, uten noe som helst fysisk kontakt. Men uansett - deiligdeilig! ;)

Hehehe, så morsomt det må ha vært for kjæresten din! Og ikke minst: for en morsom reaksjon fra deg:) Jeg har selv opplevd denne herlige tingen et par/tre ganger, men har til gjengjeld oppleve det mens kjæresten ligger og sover søtt ved siden av. Det hadde vært.. interessant:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...