Gå til innhold

Åreknuteoperasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Lavransdatter
Skrevet

Skal opereres neste uke, og nå har jeg fått et fantastisk tilbud om reise ifb. med jobben i midten av oktober. Må jeg utsette operasjonen eller går det greit?

Gjest ssLs1969
Skrevet

Det går helt fint!! Jeg har tatt en slik operasjon, og den første uken var litt strevsom, men så gikk det fort fremover! Da stingene var tatt etter 12 dager var foten sågodt som før, men veldig blå da!!

Gjest Lavransdatter
Skrevet

Det går helt fint!! Jeg har tatt en slik operasjon, og den første uken var litt strevsom, men så gikk det fort fremover! Da stingene var tatt etter 12 dager var foten sågodt som før, men veldig blå da!!

Jeg skal helt til et land i Asia hvor det er ikke de samme tilstandene som her, men jeg blir i en stor gruppe med b.a. flere norske leger.

Gjest ssLs1969
Skrevet

Jeg skal helt til et land i Asia hvor det er ikke de samme tilstandene som her, men jeg blir i en stor gruppe med b.a. flere norske leger.

Lang flytur da? Det måtte være det eneste som er betenkelig... Skal jo helst ikke sitte med foten i ro - og hvis man holder foten i ro så bør den holdes høyt, får du til det på flyturen?

Kanskje er det forresten ikke så farlig i og med at det er en hel måned etter operasjonen!

Men vær flink å bruke støttestrømpe da!!

Gjest Lavransdatter
Skrevet

Lang flytur da? Det måtte være det eneste som er betenkelig... Skal jo helst ikke sitte med foten i ro - og hvis man holder foten i ro så bør den holdes høyt, får du til det på flyturen?

Kanskje er det forresten ikke så farlig i og med at det er en hel måned etter operasjonen!

Men vær flink å bruke støttestrømpe da!!

Jeg skal til USA i slutten av oktober, og da er det lang flytur. Det har legen sagt at er helt greit, dette blir to uker før og flyturene er delt opp så det er ikke så lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...