Gjest Timari Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 det viser seg visst at jeg trolig har pådratt meg et lite brudd i armen etter sykkelstuntet mitt for en uke siden men trodde at å få brudd var grusomt vondt jeg i den grad at det var konstant vondt, som em krampelignende tilstand men kan smertene bare være der når man gjør visse bevegelser? 0 Siter
Gyda Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Dersom det er et "fint" brudd, så trenger du ikke kjenne noe særlig. Husk at i skjelettet har vi jo ikke følelser. Det er først når beinet kommer ut av stilling og presser på sener, muskler o.l. vi kjenner virkelig smerte. Sønnen min brakk forresten begge beina i armen like over håndleddet for tre uker siden, og det gikk over et døgn før vi oppsøkte legevakta. Han hadde ikke smerter, men jeg ante uråd likevel da han hovna opp og ikke kunne snu og vende noe særlig på armen. (Vi trodde først det var bare en kraftig forstuing.) 0 Siter
rose23 Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Dersom det er et "fint" brudd, så trenger du ikke kjenne noe særlig. Husk at i skjelettet har vi jo ikke følelser. Det er først når beinet kommer ut av stilling og presser på sener, muskler o.l. vi kjenner virkelig smerte. Sønnen min brakk forresten begge beina i armen like over håndleddet for tre uker siden, og det gikk over et døgn før vi oppsøkte legevakta. Han hadde ikke smerter, men jeg ante uråd likevel da han hovna opp og ikke kunne snu og vende noe særlig på armen. (Vi trodde først det var bare en kraftig forstuing.) Da jeg brakk foten min, kjente jeg det godt den første timen, men så gikk smerten over og jeg kjente ikke noe mere. Synst å huske at det var vondere å forstue foten... 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Da jeg brakk foten min, kjente jeg det godt den første timen, men så gikk smerten over og jeg kjente ikke noe mere. Synst å huske at det var vondere å forstue foten... har opplevd å forstue en fot og det var dritvondt. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 ja, det vil jeg påstå. Men det er litt vanskelig å definere smerte siden vi alle opplever smerten forskjellig. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 En jeg kjenner brakk ett lite ben inni hånda. Han kjente ingenting til det før det var gått flere år, da hadde det grodd feil, og presset på noe inni hånda. Så en kan nok gå ganske lenge med slike småbrudd uten og kjenne noe. Håper det gror fint nå da og at du snart er god som ny :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.