Nussi Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hei hei. Noen som kan anbefale meg en god frisør i Oslo ( Majorstua/ sentrum)som også er flink med farger:). 0 Siter
Aryane Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Har ikke vært der selv, men har hørt at Adam & Eva er veldig bra. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det er VELDIG vanskelig å anbefalle en frisør, da alle har ulik smak. Noen liker den ene, mens andre liker andre. Det kommer helt an på personen og hva du forventer av frisøren. Du kan gå til den beste, men alikevel bli misfornøyd. Desutten jobber det som regel flere en en frisør i en frisørsalong, og alle er ikke like bra... Du må finne en du liker, også gå til den. Jeg går til en som har privatsalog, og er kjempefornøyd. 0 Siter
willow Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Har ikke vært der selv, men har hørt at Adam & Eva er veldig bra. adam og eva er veldig bra. var der i fjor. du kan velge litt hvilken type frisør du vil ha, alt etter hvor lenge den har jobbet der eller noe. jeg valgte den billigste og var storfornøyd. har også hørt at en frisør som er på paleet i karl johan er veldig bra (tony & guy?) er bra. dyr dog. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Pontoppidan frisør ved Christiania torv/hanskeplassen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.