Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei.

Noen som kan anbefale meg en god frisør i Oslo ( Majorstua/ sentrum)som også er flink med farger:).

Skrevet

Har ikke vært der selv, men har hørt at Adam & Eva er veldig bra.

Lips1365380508
Skrevet

Det er VELDIG vanskelig å anbefalle en frisør, da alle har ulik smak. Noen liker den ene, mens andre liker andre. Det kommer helt an på personen og hva du forventer av frisøren. Du kan gå til den beste, men alikevel bli misfornøyd. Desutten jobber det som regel flere en en frisør i en frisørsalong, og alle er ikke like bra...

Du må finne en du liker, også gå til den. Jeg går til en som har privatsalog, og er kjempefornøyd.

Skrevet

Har ikke vært der selv, men har hørt at Adam & Eva er veldig bra.

adam og eva er veldig bra. var der i fjor. du kan velge litt hvilken type frisør du vil ha, alt etter hvor lenge den har jobbet der eller noe. jeg valgte den billigste og var storfornøyd. har også hørt at en frisør som er på paleet i karl johan er veldig bra (tony & guy?) er bra. dyr dog.

Skrevet

Pontoppidan frisør ved Christiania torv/hanskeplassen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...