Gå til innhold

Konstant trøtt - hvorfor?

Gjest noen som har synspunkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det skyldes? For lite jern? Uansett hvor mye jeg sover så blir jeg trøtt. Kommer hjem fra jobb, helt utkjørt, selv om jobben ikke er no særlig krevende av seg...

Greit nok, jeg trener ikke,men jeg spiser sunt, men altså, dette har bare vært i det siste, så noe må det jo være.

Skrevet

Pleier alltid å få slik trøtteperiode før en forkjølelse bryter ut.

Akkurat nå har jeg det på samme måte som du, bortsett fra at jeg er pottetett også.

Skrevet

Pleier alltid å få slik trøtteperiode før en forkjølelse bryter ut.

Akkurat nå har jeg det på samme måte som du, bortsett fra at jeg er pottetett også.

Nja, tror ikke jeg blir syk altså. Passer meg godt for det=) Tror det må være no annet.

Gjest Smilekopp
Skrevet

kanskje fordi sommeren er over og det går mot mørketid og høst. Hørt at det skjer masse rart med folk da.

Gubben min er og så utrolig sliten for tiden. Han sier at han ikke er vant å ha det slik. Hjelper ikke å sove heller

Skrevet

kanskje fordi sommeren er over og det går mot mørketid og høst. Hørt at det skjer masse rart med folk da.

Gubben min er og så utrolig sliten for tiden. Han sier at han ikke er vant å ha det slik. Hjelper ikke å sove heller

Det er nok det. Vinterdepresjonen er nok rett rundt hjørnet også. På tide å gjøre noe med det altså...Er lei av og være trøtt og deppa hele vinteren. Så i år skal det gjøres no med det.

Gjest Smilekopp
Skrevet

Det er nok det. Vinterdepresjonen er nok rett rundt hjørnet også. På tide å gjøre noe med det altså...Er lei av og være trøtt og deppa hele vinteren. Så i år skal det gjøres no med det.

det er visst ganske vanlig at depresjonene slår ut når høsten kommer. Jeg derimot synes høsten er en fin tid.

Skrevet

Er du helt sikker på at du spiser sunt? Nok andel av ubearbeidet og ren mat? Bruker du medisiner?

Skrevet

Om du har et sunt kosthold så er det nok lite trolig du mangler jern, uansett er jo det veldig enkelt å finne ut av.

For meg hjelper alltid fysisk aktivitet når jeg får perioder med tretthet, spesiellt om man er følsom for høsmørket (noe jeg ikke er, koser meg med høsten).. Ta deg noen småturer ut, selv om sofaen eller senga frister mer, verdt et forsøk:-)

Skrevet

det er visst ganske vanlig at depresjonene slår ut når høsten kommer. Jeg derimot synes høsten er en fin tid.

Nei, jeg liker ikke høsten. For det første passer ikke været meg fordi jeg bor på vestlandet, og det er høst nesten hele året. Man blir grundig lei + at jeg blir deppa med en gang været forandrer seg og det blir kaldere i luften. Grusomt.

Skrevet

Er du helt sikker på at du spiser sunt? Nok andel av ubearbeidet og ren mat? Bruker du medisiner?

Spiser nok ikke så mye sunt som jeg burde. Blir en del skiver, i alle fall til frokost og lunsj. Spiser en god middag da,men bare en frukt om dagen. Drikker tran hver dag, + tar multivitaminer.

Skrevet

Om du har et sunt kosthold så er det nok lite trolig du mangler jern, uansett er jo det veldig enkelt å finne ut av.

For meg hjelper alltid fysisk aktivitet når jeg får perioder med tretthet, spesiellt om man er følsom for høsmørket (noe jeg ikke er, koser meg med høsten).. Ta deg noen småturer ut, selv om sofaen eller senga frister mer, verdt et forsøk:-)

Ja,vet,men er altfor lat til å bevege på meg. uff. Må nok begynne å gå turer ja.

Skrevet

Om trettheten har sammenheng med "høstdepresjon" finnes det vel også lysbehandling. Aner ikke om det virker men det skrives jo mye om det da:-)

Ps... Det er faktisk veldig godt å trene litt, når du bare kommer igang og kjenner energien komme tilbake:-)

Skrevet

Om trettheten har sammenheng med "høstdepresjon" finnes det vel også lysbehandling. Aner ikke om det virker men det skrives jo mye om det da:-)

Ps... Det er faktisk veldig godt å trene litt, når du bare kommer igang og kjenner energien komme tilbake:-)

Ja, har faktisk tenkt å kjøpe meg en sånn lampe=) Skader ikke.

Ja, vet, trening er godt, var treningsnarkoman en stund,men nå har jeg kommet meg ut av det, og det er vanskelig å komme inn igjen :( urk.

Skrevet

Ojsann...syns først det sto "Kontantstøtte - hvorfor?"

*LER*

Gjest teitur33
Skrevet

*LER*

Samme her.. Kanskje vi er udiagnostiserte dyslektikere..?

Gjest juijitz
Skrevet

Orker ikke å lese de andre svarene, men begynn å tren regelmessig, en rask gåtur hver dag.

Trening gir overskudd!

Skrevet

*LER*

Ja, hehe, jeg lurer på hvorfor jeg skal få kontantstøtte, hehe... ;) Vil ikke ha det ;p

Skrevet

Gravid?

Håper ikke det =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...