Gå til innhold

Er det noen gamle travere her?

Anbefalte innlegg

Gjest mamma'n til 3

Jeg holdt til her i 1999/2000 og lurer på om et er noen såkalt "gamle travere" her enda? Litt spent på hvordan det har gått.

Vi har fått tre barn i gave(En med hjelp, to hjemmelagde) etter at jeg holdt til her, det er uvirkelig å tenke tilbake.

Lykke til dere som prøver!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196531-er-det-noen-gamle-travere-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg. Jeg var aktiv her i den perioden og i noen år etter. Brukte et annet nick i starten, men gikk senere over til mitt nåværende. Har ei jente født i 1999 og ei jente fra Kina som vi hentet i fjor. Føler fremdeles veldig med de som er her og må jevnlig innom for å sjekke litt om det er noen kjente som holder på. :o)

Hilsen

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei!

Jeg var veldig mye her inne før ja.

Hadde 8 ivf/icsi mellom 1998 og 2001 med min mann.

Ingen av forsøkene klaffet og han forlot meg.

Nå har jeg funnet kjærleiken på ny og ruger faktisk på to Icsi-egg satt inn i dag!

Så gamle travere er still going strong!

Klem fra Håp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...