Gå til innhold

Til dere kloke hoder :

Anbefalte innlegg

Gjest 1978 Anonym.
Skrevet

Kan man være gravid selv om man har regelmessige blødninger? Fex kan man være 4 mndr på vei?

Ja, jeg vet dette er feil forum, men det er jo her folka holder seg :o)

Gjest andre kjennetegn burde vel dukket opp .....
Skrevet

da ville du vel merket det på andre måter skulle jeg tro ..... jeg HAR hørt om et par stykker som ikke visste at de var gravide, så langt på vei, med regelmessige blødninger

Skrevet

Kan ikke utelukkes.. Mange kan gå i flere mnd før de får særlig mage, man leser jo i visse ukeblader om jenter som tror de må på do, og plutselig er de blitt mor, gitt.

En tur til legen vil vel avgjøre saken, mener å huske at en graviditetstest ikke slår ut så sent i svangerskapet....?

Gjest 1978 Anonym
Skrevet

da ville du vel merket det på andre måter skulle jeg tro ..... jeg HAR hørt om et par stykker som ikke visste at de var gravide, så langt på vei, med regelmessige blødninger

Jeg har lagt sånn på meg skjønner du, og ikke tale om at jeg får det av! Spiser som en elefant, og føler meg også slik..

Ja, jeg vet at jeg kan ta en test, men..

Takk for svar!!

Gjest 1978 Anonym
Skrevet

Kan ikke utelukkes.. Mange kan gå i flere mnd før de får særlig mage, man leser jo i visse ukeblader om jenter som tror de må på do, og plutselig er de blitt mor, gitt.

En tur til legen vil vel avgjøre saken, mener å huske at en graviditetstest ikke slår ut så sent i svangerskapet....?

Shitt!! Jeg hadde tenkt å sove i natt, men jeg tror ikke jeg klarer det nå. Til legen...hm, hva gjør han da? Tar en GU?

Fortvilet hilsen fra

Skrevet

Shitt!! Jeg hadde tenkt å sove i natt, men jeg tror ikke jeg klarer det nå. Til legen...hm, hva gjør han da? Tar en GU?

Fortvilet hilsen fra

En ultralyd vil nok ganske raskt få svar på spørsmålene dine. Og _hvis_ du er gravid, er det fint å få tatt en innvendig ultralyd vil jeg tro, for å sjekke de detaljer som sjekkes kan.

Lykke til!

Gjest andre kjennetegn burde vel dukket opp .....
Skrevet

Jeg har lagt sånn på meg skjønner du, og ikke tale om at jeg får det av! Spiser som en elefant, og føler meg også slik..

Ja, jeg vet at jeg kan ta en test, men..

Takk for svar!!

:o) da er det sikkert pga all maten du spiser at du har lagt på deg da

Gjest 1978 Anonym
Skrevet

:o) da er det sikkert pga all maten du spiser at du har lagt på deg da

Hehe, ja vi får satse på det.. Jeg er imidlertid særdeles aktiv også da!

Hvis jeg er gravid så får jeg nok en deformert unge, da jeg fortsatt går på pillen..

Jeg har så inderlig lite kunnskap om kropp og graviditet at det er rett og slett tragisk..

Gjest snøball
Skrevet

Hvis jeg er gravid så får jeg nok en deformert unge, da jeg fortsatt går på pillen..

Jeg har så inderlig lite kunnskap om kropp og graviditet at det er rett og slett tragisk..

Har du andre symptomer enn det? Hyppige dobesøk, svimmel, kvalm?? At du legger på deg, trenger ikke å bety at du der gravid. alle kan legge på seg=)

Gjest 1978 Anonym
Skrevet

Har du andre symptomer enn det? Hyppige dobesøk, svimmel, kvalm?? At du legger på deg, trenger ikke å bety at du der gravid. alle kan legge på seg=)

Jeg har alle de nevnte symptomer - ikke hele tiden, men tidvis. Mest kvalm og trøtt på det jevne, og vondt i ryggen.

Skrevet

......det tror jeg nok ikke, jeg ble gravid da jeg gikk på pillen, men sønnen min er så velskapt som bare det!

Gjest juijitz
Skrevet

Jeg har alle de nevnte symptomer - ikke hele tiden, men tidvis. Mest kvalm og trøtt på det jevne, og vondt i ryggen.

Du kan være gravid.

Prøv dette:

Legg deg rett ut på ryggen på flatt underlag, da vil mye av den normale magen sige ut til sidene, mens gravidmagen vil kjennes som en fast kul midt på.Om du er i fjerde måned vil du kjenne det godt på denne måten.

Så kan du gi tilbakemelding her etterpå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...