Gå til innhold

Når jeg sitter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Merker at jeg også har vondt når jeg står, det er vondt i venstre side og nedover låret og i kneet.Men hvorfor magen???Isjas, hva gjør man med det?

"Isjas, hva gjør man med det?"

Det kommer an på hvor problemet ligger. Jeg hadde store problemer med isjasnerven p.g.a noe krøll nederst i ryggmargen (prolaps ble det kalt, men det er en omdiskutert diagnose). Jeg gikk til kiropraktor en stund, noe som hjalp litt men ikke fjernet det. Så begynte jeg med fjellklatring, og begynte å gå litt mer i stedet for å kjøre bil hele tiden, og det var den beste kuren.

".................................."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196538-n%C3%A5r-jeg-sitter/#findComment-1378498
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...