Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Begynner nå å bli ganske fortvila over mitt innbilte svangerskap !!!

Jeg hadde mensen for ca 3 uker siden, som var litt klumpete, og kanskje noe mer brun/oransje enn vanlig. Har testet negativt på 2 tester, så man kan vel utelukke svangerskap !! Men det virker ikke som kroppen min aksepterer dette.

Jeg har snart alle mulige graviditetssymptomer, med økt sliming, vondt/voksendemage, Full melkeproduksjon, strålen står rett ut ved lett klemming.Hadde et innlegg for litt siden ang .melkeprod.Tilogmed i går kveld, hadde jeg spreng i gommene, noe jeg aldri har hørt før at er noe symptom, derimot blødning i tannkjøttet, som jeg sjelden har hatt uten å være gravid. Har opplevd veldig mye rar på denne fronten, men aldri noe så inntenst.

Jeg er 32 år og har en sønn på 2,5 år, har ikke brukt prevensjon,(bortsett fra 6 uker rett etter fødselen.

Mitt spøsmål er , kan jeg ha hatt en abbort, og at det ligger igjen noe rester, som gjør at kroppen oppfører seg slik.

Bør jeg be om blodprøver og ultralyd, har før hatt en del hormonforrstyrrelser, men som aldri har gitt utslag på prøver.

Men uansett hvor ille det var da, har det aldri vært slik som nå !! Veldig takknemmlig for svar, fra både av lege og andre som event. har hatt det slik

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19654-fortvila-innbillt-svanger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...