Gå til innhold

Frp, de sleipes parti

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke noen få som har fått det værre,men veldig mange!altså en stor gruppe!

Skatteletten de rike har fått er det de fattige som har måtte betale.

De fattige har blitt frastjålet mange titusener hver.

Ikke så rent få trygdede kunne klart å arbeidet og tjent sine penger selv. Trygd bør ikke være for fristende. Det finnes nok av de som dikter opp historier for å få trygd.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

15

• Dorthe

6

• Prozak

4

• gripp

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Bertinemor
Skrevet

Dine påstand om at "Norge og de som bor der har aldri hatt det bedre enn nå, og det kan du takke de borgerlige for."** det er bare LØGN!

De borgelige har kuttet toppskatten for rike og stjålet mange titusener fra hver uføre. Det kan bare bli bedre med regjeringsskifte.

Sosialistene sier at det første de vil gjøre når de får makta,er å gi de lavtlønnte tilbake det de borgerlige har stjålet fra dem. Det løftet holder de!

Du spør "Og hvorfor er Frps valgløfter noe sleipere enn alle de andre partienes valgløfter?" **Fordi Frp er av erfaring det mest upålitelige partiet, og de spiller på frykten til de eldre og aller gamleste, den svakeste gruppen vi har i samfunnet. Frp´s rosenrøde løfter innen eldreomsorgen tror jeg er blank løgn.

"La Frp komme i regjeringsmakt, så får du raskt se om de er i stand til å stå for hva de lover." **Den risikoen ville jeg aldri tatt, det kan få alvorlige konsekvenser i fire lange år, og det er lang tid. Mye faenskap kan de få gjort på disse fire lange årene :(

"Så langt har ingen andre partier klart det, selv om de borgerlige har klart å komme et godt stykke på rett vei -ikke minst når det gjelder å rydde opp i det dårlige arbeidet Ap leverte fra seg da de fratrådde." **Denne påstanden er jeg helt uenig i, jeg synes det har blitt mye værre med de borgerlige. Det er bare de rikeste som har fått det bedre med denne regjeringen, de fattige og syke har fått det MYE værre.

"Frp går rett på sak, og snakker ikke så unfallende rundt grøten som de fleste andre."

**Ja, det har du rett i, de er kalde og følelsesløse og dumme(får litt nazifølelse når jeg ser"føreren")

"Det skal de heller ha ros for at de tør, og så får tiden vise hva de faktisk kan klare - hvis de skulle bli en del av en kommende regjering."

**Gud fri oss fra å få Frp i regjeringsmakt, men det er sikkert en del Vigridmedlemmer som stemmer på dem!

"Det jeg frykter er et rød/grønt alternativ som vil rive ned det som er startet bygd opp de siste 4 år."**Hva er bygd opp de siste 4 årene, jeg synes det de borgerlige har stått for kun er rasering av samfunnet, spesielt for de syke og svake, bl.a. drastisk høyere egenandeler og skatt til de svakeste og syke.

"For det vil gå ut over de aller fleste - og først og fremst de som de har som mål å hjelpe."

**Det kan bare bli bedre med regjeringsskifte, vi alle vil få en tryggere hverdag!

"Det er for så vidt helt greit å ønske at det skal være større likheter.

Men det er ingen god løsning at de som har det best nå skal få det en god del værre, mens de som har det verst bare skal få det litt værre." **Hva pjatter du om?jeg synes det er en god løsning at de steinrike betaler en god porsjon mer i skatt for å gi de som er dårligere stilt en bedre hverdag.Det burde du synes også!ALL forbedring hjelper for de som har det verst.Men ting vil ta tid, det tar tid å rette opp de borgerliges skade.

"Det er en særdeles dårlig løsning for alle, men vil på sikt bli konsekvensen av et rødt/grønt alternativ."**Noe så egoistisk utsagn! du tenker tydeligvis ikke på de som er taperne i samfunnet, det angår vel ikke deg, så da kan du gi blaffen(oppgitt)!Men bare vent å se, en dag...

"De vil aldri kunne klare å sørge for at Norge AS går bedre, men tvert om. Og at Norge AS går bra er en forutsetning for at alle skal kunne få det bedre - og ikke minst for de som ikke har det bra nok nå."

**Norge har gått bra med sosialistisk styre,vi hadde et mer medmenneskelig og inkluderende samfunn, og det er viktig. Men det spørs hvilke verdier som er viktig for deg?

Selvsagt må Norge gå bra for at alle her skal ha det bra på alle måter, men det er en balansegang.

Du går ikke over lik for at Norge AS skal gå bra!

Jeg skjønner hvor du vil hen, Fyttifa. Men jeg må si at du hører absolutt like ekstrem ut (om ikke mer) som det du kritiserer andre for å være (bare i motsatt retning). Selv om man er imot noen, så kan man ikke se dem i et bilde av svart og hvitt.

Jeg synes heller ikke at Frp har noe i regjering å gjøre, men det er klart det er viktig å ha dem i opposisjon. Jeg er kanskje uenig i dem når det gjelder det meste, og ikke minst holdningene de til tider viser. Men den holdningen du har til dem, er jo nettopp det som fører til at de får så høy oppslutning. Det skaper sympati.

Det er nok dessverre på tide å ta Frp på alvor. Og ikke minst å droppe de alle de grunnløse (nazi-sammenligningene etc.)

Gjest Bertinemor
Skrevet

Jeg skjønner hvor du vil hen, Fyttifa. Men jeg må si at du hører absolutt like ekstrem ut (om ikke mer) som det du kritiserer andre for å være (bare i motsatt retning). Selv om man er imot noen, så kan man ikke se dem i et bilde av svart og hvitt.

Jeg synes heller ikke at Frp har noe i regjering å gjøre, men det er klart det er viktig å ha dem i opposisjon. Jeg er kanskje uenig i dem når det gjelder det meste, og ikke minst holdningene de til tider viser. Men den holdningen du har til dem, er jo nettopp det som fører til at de får så høy oppslutning. Det skaper sympati.

Det er nok dessverre på tide å ta Frp på alvor. Og ikke minst å droppe de alle de grunnløse (nazi-sammenligningene etc.)

beskyldningene.. mente jeg å si. Droppe de grunnløse beskyldningene.

:)

Skrevet

Men jeg er ikke kjøpt og betalt av sosialistene heller da ;o)

Jeg har mine egne meninger da :o)

Og det skal du fortsette å ha:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...